Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. Het hoofdkantoor staat in Utrecht. Bol.com telde in 2019 meer dan 1.800 werknemers en 33 miljoen artikelen. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
U kunt op meerdere wijzen contact met Bol.com opnemen. Zo is de klantenservice van Bol.com 24 uur en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Het telnr van Bol.com is 030-3104999. Voor bellen naar Bol.com vanuit België belt u naar 027-885999.
Even mailen is waarschijnlijk de makkelijkste optie: klantenservice@bol.com. Bol.com raadt zelf aan om met ze te bellen: 030 310 49 99. Maar als je een brief wilt schrijven en op de post doen, dan kun je hier meer informatie vinden over het indienen van klachten.
Met vragen over bijvoorbeeld; bestellen en leveren, retourneren en ruilen van een product, de bezorging van een bestelling en levertijden, helpt de klantenservice van Bol.com u graag verder. Vanuit België belt u met het telefoonnummer 020- 788 5999.
De Online Webshop is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com.
Het hoofdkantoor (hoofdvestiging) van Bol.com staat in Utrecht en het distributiecentrum vind je in Waalwijk. Sinds 2010 worden ook Belgische klanten bediend. Ook deze zijn meer en meer gaan kopen.
Is er sprake van openstaande facturen of overdrachten aan het incassobureau, dan is achteraf betalen meestal ook geen optie. Verder zijn er artikelen die je per definitie niet achteraf kunt betalen. Ook met een cadeaubon is het achteraf betalen van producten niet mogelijk.
Klantenservice is gratis
Hebt u een vraag of een klacht over een dienst of een product dat u hebt gekocht? Dan moet u daarvoor meestal bellen naar de klantenservice. Bijvoorbeeld van uw energieleverancier of uw verzekeraar. Het bedrijf mag geen kosten voor de informatie rekenen.
Telefoonnummer Bol.com: 030-3104999
We verbinden je meteen door. Getoonde kosten (€0.90cpm) gelden ook nadat je wordt doorverbonden en voor de gehele gespreksduur.
Met Select ben je verzekerd van voordeel. Want dan krijg je korting op de populairste artikelen. Daarnaast hebben we artikelen die mensen vaker nodig hebben extra voordelig gemaakt.
De bol.com cadeaukaart is na aanschaf 3 jaar geldig. Via de saldochecker kun je zien hoe lang dit nog is. Tip: als je de cadeaukaart al gebruikt hebt, bewaren we die in je account met vermelding van het saldo en de geldigheidsdatum. Heb je nog een oude bol.com cadeaukaart?
Welke kosten mag u bellers naar uw klantenservice laten betalen? Gebruikt u een 0900-, 0906- of 0909-nummer als klantenservice? Dan mag u geen geld vragen voor de informatie die u geeft. De beller betaalt alleen voor de gebruikelijke belkosten.
Ook inbelnummers beginnen met 0900. Met inbelnummers kun je (vaak) goedkoper bellen naar het buitenland. Je toetst dan eerst het inbelnummer (0900-nummer) voor het betreffende land, en daarna voer je het telefoonnummer in waar je naartoe wilt bellen.
De kosten van een 0900 nummer zijn aan regels gebonden. Gebruikt een organisatie het 0900 nummer als helpdesk voor bestaande klanten, dan mag je hiervoor geen tarief rekenen. Gebruik je het nummer voor nieuwe klanten, dan geldt een maximum tarief van € 1,40 per gesprek of € 0,90 per minuut.
Telefoonnummer KPN (Internet en televisie): 0800-0402 (24/7 gratis) Telefoonnummer KPN (Glasvezel) 0800-0404 (24/7 gratis)
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).
De ABN AMRO klantenservice staat altijd voor u klaar. U kunt de medewerkers 6 dagen per week bellen op 0900 – 0024. Wil je telefonisch contact en bel je vanuit het buitenland, bel dan op +31 10 241 17 20. Voor beide nummers betaalt u uw gebruikelijke belkosten.
Als bol.com geen (complete) betaling ontvangt binnen die termijn, krijgt u een herinnering. Deze eerste herinnering is gratis. Betaalt u niet dan wordt er een 2de en eventueel een 3de herinnering verstuurd. Deze laatste twee betalingsherinneringen kosten €3,50 per keer.
In je favoriete webshop selecteer je Klarna als betaalmethode. Kies voor 'Betaal in 3 delen'. Het bedrag moet minimaal € 35 zijn en maximaal €4.000 per aankoop.
Ook als je even geen geld op je rekening hebt, kan je gewoon shoppen bij Bol.com. Je hoeft pas na 14 dagen te betalen dus je kan rustig in afwachting van je nieuwe salaris al winkelen bij Bol.com. Betalen? Dat doe je dan dus achteraf.
Bol staat voor beroepsopleidende leerweg. Bij een bol-opleiding zit je het grootste deel van de week op school. Het is een meer theoretische opleiding dan bbl.
Goed nieuws! Als je gebruikmaakt van de dienst Verzenden via bol.com en verzendt met DHL, kunnen klanten in Nederland en België vanaf nu automatisch kiezen voor een DHL afhaalpunt als bezorgadres – en dat zonder extra kosten. Met deze veel gekozen bezorgoptie bied je je klanten nog meer gemak.
Bol.com is in handen van mediaconcern Bertelsmann.
U kunt ook bellen: 0900 - 0980 (gebruikelijke belkosten). De kaart kost € 7,50 bij een online aanvraag en € 10,50 bij een schriftelijke aanvraag.
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).