Dan kan je gemakkelijk opzeggen via het opzegformulier. Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).
Annuleren is het snelst geregeld als je belt: 088 12 12 808 (normaal tarief). Maar je kan natuurlijk ook online annuleren met het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op. Op welke manieren kan ik Ziggo opzeggen?
Bellen met 0800-0402 (gratis) en daar aangeven dat je jouw PSTN abonnement wilt opzeggen. Houdt het telefoonnummer daarvan (dat eindigt op 906) even bij de hand voor de verificatie van het juiste abonnement. Je wordt dan doorverbonden met de opzegafdeling. Zij zullen de opzegging dan in het systeem zetten.
Een voorbeeld: Een gemiddelde onbeperkt bellen bundel kost je €10,- per maand. De gemiddelde beltarieven per minuut naar vaste- en mobiele nummers zijn € 0,11,- per minuut. Dat betekent dat als je minimaal 100 minuten per maand belt, een onbeperkt bellen bundel pas interessant wordt.
Het goedkoopste internetabonnement is nu de Lite-optie (voorheen Basic), voor een prijs van 42,50 euro per maand. Ziggo verkoopt geen nieuwe abonnementen meer die 500/50Mbit/s of 600/60Mbit/s aanbieden. Voorheen kostten die abonnementen (Complete en Max) respectievelijk 58 euro en 63 euro.
Ziggo alles in 1 pakket | Nú € 34,95 per maand (Gratis Formule 1)
Gemiddeld betalen we in Nederland ongeveer 45 euro per maand aan de contracten waar de telefoon wordt afbetaald. Per jaar is dit 540 euro. Niet misselijk, en een belangrijk onderdeel van de totale telefoonkosten.
De vaste lijn heeft nog altijd enkele voordelen, maar vrijwel niemand gebruikt de lijn nog. Tegenwoordig is de vaste lijn in de meeste huishoudens dus niet meer nodig. Let daarop bij het afsluiten van je volgende abonnement en bespaar op je vaste lasten.
Gebruik je meestal je mobiele telefoon, dan kun je beter stoppen met de vaste telefoon. Dat scheelt, buiten eventuele gesprekskosten, zo'n €60 abonnementskosten per jaar. Een goed alternatief is (gratis) bellen via internet, bijvoorbeeld met Skype.
Uw aanbieder van telefonie, internet of televisie mag niet zomaar de algemene voorwaarden of prijs van een abonnement veranderen. Dit mag alleen als in het contract staat dat de aanbieder het abonnement mag wijzigen.
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken. De ingangsdatum van de opzegging is 1 maand nadat je het formulier hebt verstuurd.
U kunt dus een mail sturen naar [email protected] (dit is geen website maar een mailadres) met uw klantgegevens zodat wij u met het probleem kunnen helpen.
Waarom wijzigen de prijzen? Als de prijzen in Nederland stijgen, dan stijgen ook onze kosten. Om te zorgen dat je iedere dag een stabiele verbinding hebt, gebruiken we veel energie voor het netwerk en de datacenters. Ook de kosten van materiaal voor het leveren van diensten en onderhoud zijn sinds vorig jaar gestegen.
Hoe kan ik mijn abonnement inzien en aanpassen? Om dit te doen log in je in bij 'Mijn Ziggo'. Je kunt bijvoorbeeld je internetsnelheid veranderen of je zenderpakket aanpassen. Wanneer je een jaarabonnement hebt maar je vindt de internetsnelheid te hoog, kun je dit pas na een jaar veranderen naar een lagere snelheid.
In Ziggo Basic zit wel een Mediabox en meer tv-zenders, maar de internetverbinding is langzamer. In plaats van 40Mbit/s down en 4Mbit/s up krijgen klanten 25Mbit/s down en 2Mbit/s up. Beide abonnementen kosten 39,95 euro per maand.
Ook de kosten van materiaal voor het leveren van diensten en onderhoud zijn sinds vorig jaar gestegen. Daarom passen we per 1 juli 2023 een inflatiecorrectie van gemiddeld 8,5% toe op de prijzen van onze pakketten en beltarieven.
Houd er wel rekening mee dat je Ziggo GO in het buitenland alleen mag gebruiken voor een periode van maximaal 3 maanden en je in Nederland moet wonen. De regelgeving van april 2018, waarin staat dat alle onlinediensten zonder blokkades overal binnen de EU beschikbaar moeten zijn, geldt alleen voor EU-lidstaten.
Met de Ziggo GO app kun je overal in de EU tv-kijken als je verbonden bent met internet (wifi, 3G, 4G of 5G). Dit geldt voor live tv-zenders die buitenshuis te kijken zijn, Terugkijken en Films & Series. Buiten de EU werkt dit niet.Dat heeft te maken met de rechten van televisieprogramma's.
Heb je meer hulp nodig? Dan kun je met ons bellen of chatten. In de Mijn Ziggo app kan dit zelfs 24/7.