Hoe zeg ik mijn vaste telefoon op bij Ziggo?

Dan kan je gemakkelijk opzeggen via het opzegformulier. Heb je toch een vraag? Bel gratis via 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe vaste telefoon Ziggo opzeggen?

Annuleren is het snelst geregeld als je belt: 088 12 12 808 (normaal tarief). Maar je kan natuurlijk ook online annuleren met het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op. Op welke manieren kan ik Ziggo opzeggen?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe kan ik mijn vaste telefoon opzeggen?

Bellen met 0800-0402 (gratis) en daar aangeven dat je jouw PSTN abonnement wilt opzeggen. Houdt het telefoonnummer daarvan (dat eindigt op 906) even bij de hand voor de verificatie van het juiste abonnement. Je wordt dan doorverbonden met de opzegafdeling. Zij zullen de opzegging dan in het systeem zetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Wat zijn de kosten van een vaste telefoon per maand?

Een voorbeeld: Een gemiddelde onbeperkt bellen bundel kost je €10,- per maand. De gemiddelde beltarieven per minuut naar vaste- en mobiele nummers zijn € 0,11,- per minuut. Dat betekent dat als je minimaal 100 minuten per maand belt, een onbeperkt bellen bundel pas interessant wordt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providers.nl

Hoe kan ik Ziggo bereiken vanuit het buitenland?

Ziggo klantenservice
  1. Mobiele telefoon: 1200.
  2. Vaste telefoon: 0900 1884.
  3. Vanuit buitenland: +31 881 212 817.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafoneziggo.nl

Zelf Ziggo Next mini aansluiten op je TV

34 gerelateerde vragen gevonden

Wat kost een Ziggo abonnement per maand?

Het goedkoopste internetabonnement is nu de Lite-optie (voorheen Basic), voor een prijs van 42,50 euro per maand. Ziggo verkoopt geen nieuwe abonnementen meer die 500/50Mbit/s of 600/60Mbit/s aanbieden. Voorheen kostten die abonnementen (Complete en Max) respectievelijk 58 euro en 63 euro.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tweakers.net

Wat is het goedkoopste abonnement van Ziggo?

Ziggo alles in 1 pakket | Nú € 34,95 per maand (Gratis Formule 1)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op allesineenpakketten.nl

Hoeveel kost een telefoon abonnement gemiddeld?

Gemiddeld betalen we in Nederland ongeveer 45 euro per maand aan de contracten waar de telefoon wordt afbetaald. Per jaar is dit 540 euro. Niet misselijk, en een belangrijk onderdeel van de totale telefoonkosten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tankpas-aanvragen.nl

Is een vaste telefoon nog nodig?

De vaste lijn heeft nog altijd enkele voordelen, maar vrijwel niemand gebruikt de lijn nog. Tegenwoordig is de vaste lijn in de meeste huishoudens dus niet meer nodig. Let daarop bij het afsluiten van je volgende abonnement en bespaar op je vaste lasten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op makelaarsland.nl

Heb je nog een vaste telefoon nodig?

Gebruik je meestal je mobiele telefoon, dan kun je beter stoppen met de vaste telefoon. Dat scheelt, buiten eventuele gesprekskosten, zo'n €60 abonnementskosten per jaar. Een goed alternatief is (gratis) bellen via internet, bijvoorbeeld met Skype.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Kan je zomaar je telefoon abonnement opzeggen?

Uw aanbieder van telefonie, internet of televisie mag niet zomaar de algemene voorwaarden of prijs van een abonnement veranderen. Dit mag alleen als in het contract staat dat de aanbieder het abonnement mag wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Kan je Ziggo zomaar opzeggen?

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe lang duurt opzeggen Ziggo?

Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken. De ingangsdatum van de opzegging is 1 maand nadat je het formulier hebt verstuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Kan ik Ziggo per mail bereiken?

U kunt dus een mail sturen naar [email protected] (dit is geen website maar een mailadres) met uw klantgegevens zodat wij u met het probleem kunnen helpen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Waarom is Ziggo zo duur?

Waarom wijzigen de prijzen? Als de prijzen in Nederland stijgen, dan stijgen ook onze kosten. Om te zorgen dat je iedere dag een stabiele verbinding hebt, gebruiken we veel energie voor het netwerk en de datacenters. Ook de kosten van materiaal voor het leveren van diensten en onderhoud zijn sinds vorig jaar gestegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kan ik Mijn Ziggo abonnement aanpassen?

Hoe kan ik mijn abonnement inzien en aanpassen? Om dit te doen log in je in bij 'Mijn Ziggo'. Je kunt bijvoorbeeld je internetsnelheid veranderen of je zenderpakket aanpassen. Wanneer je een jaarabonnement hebt maar je vindt de internetsnelheid te hoog, kun je dit pas na een jaar veranderen naar een lagere snelheid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providercheck.nl

Wat kost een basispakket bij Ziggo?

In Ziggo Basic zit wel een Mediabox en meer tv-zenders, maar de internetverbinding is langzamer. In plaats van 40Mbit/s down en 4Mbit/s up krijgen klanten 25Mbit/s down en 2Mbit/s up. Beide abonnementen kosten 39,95 euro per maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tweakers.net

Welke abonnementen zijn er bij Ziggo?

Kies je aanvullende producten
  • 1 extra Next Mini. 4,00 per maand. Meer informatie. ...
  • 2 extra Next Mini's. 8,00 per maand. ...
  • 1 extra CI+ Module. 2,00 per maand. ...
  • TV Zenders Plus. 9,95 per maand. ...
  • ESPN Compleet. 17,95 per maand. ...
  • Sport Compleet + Film1. 24,95 per maand. ...
  • Disney+ en ESPN Compleet. 23,95 per maand. ...
  • Sport Compleet. 22,95 per maand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoeveel gaat Ziggo omhoog in 2023?

Ook de kosten van materiaal voor het leveren van diensten en onderhoud zijn sinds vorig jaar gestegen. Daarom passen we per 1 juli 2023 een inflatiecorrectie van gemiddeld 8,5% toe op de prijzen van onze pakketten en beltarieven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Waarom werkt Ziggo niet in het buitenland?

Houd er wel rekening mee dat je Ziggo GO in het buitenland alleen mag gebruiken voor een periode van maximaal 3 maanden en je in Nederland moet wonen. De regelgeving van april 2018, waarin staat dat alle onlinediensten zonder blokkades overal binnen de EU beschikbaar moeten zijn, geldt alleen voor EU-lidstaten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waarom kan ik Ziggo GO niet in buitenland kijken?

Met de Ziggo GO app kun je overal in de EU tv-kijken als je verbonden bent met internet (wifi, 3G, 4G of 5G). Dit geldt voor live tv-zenders die buitenshuis te kijken zijn, Terugkijken en Films & Series. Buiten de EU werkt dit niet.Dat heeft te maken met de rechten van televisieprogramma's.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Kun je ook chatten met Ziggo?

Heb je meer hulp nodig? Dan kun je met ons bellen of chatten. In de Mijn Ziggo app kan dit zelfs 24/7.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Populaire vragen