Om te controleren of onze producten nog wel echt goedkoop zijn gebruiken we een bijzondere methode. Elke dag vergelijken we meer dan 100.000 prijzen met onze belangrijkste concurrenten.Mochten zij goedkoper zijn, dan passen we waar nodig de prijzen aan in al onze winkels en in de webshop.
Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen.
We hanteren geen laagste prijs garantie op onze site, Iris. Het klopt dus dat je enkele artikelen elders goedkoper kunt vinden.
Je kunt op je aankoopbon of garantiebewijs zien of je nog garantie hebt op een product en eventueel je garantie claimen. Ben je je aankoopbon of garantiebewijs kwijtgeraakt? Dan kun je deze eenvoudig opvragen via onze website. Wanneer wij je aankoopbon hebben getraceerd, zullen wij deze per e-mail naar je versturen.
Nieuw verdienmodel. Om toch het verschil te kunnen maken, komt MediaMarkt met een aanvullend verdienmodel: maatwerk en service leveren. Dat houdt in dat consumenten niet alleen de producten online en in de winkels kunnen kopen, maar ook trainingen en workshops kunnen volgen om te leren hoe het product optimaal werkt.
Coolblue is minder afhankelijk van fysieke verkopers, bij Mediamarkt of BCC is dit wel zo, een verkoper in een winkel moet een klant overtuigen. Bij Coolblue ga je zelf op zoek, zo worden de personeelskosten gedrukt. Coolblue heeft een jong, ambitieus en ondernemend team.
De vestiging Rotterdam Centrum is Nederlands grootste MediaMarkt qua vloeroppervlakte en in november 2021 omgebouwd tot 'Tech Village'. MediaMarkt Amsterdam en die in Rotterdam zijn in Nederland de grootste winkels qua omzet.
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.
Het product is niet goed
In dat geval kan de verkoper u niet wegsturen als u de bon niet meer hebt. Wel kan hij u vragen om op een andere manier te bewijzen dat u dit product gekocht hebt bij deze winkel. Misschien hebt u gepind, of via internet betaald. Dan kunt u uw bankafschrift als bewijs gebruiken.
Want wat voor product je ook koopt, er is een truc om goedkoper uit te zijn bij Bol.com bij het afrekenen. Wie namelijk voor minder dan 20 euro afrekent, moet verzendkosten betalen. Als je daarboven komt te zitten qua prijs, komen de verzendkosten voor de rekening van Bol.com.
Supermarkt met de laagste prijs
Jan Linders. Jumbo. Nettorama. Plus.
Hoe werkt de laagste prijsgarantie na je aankoop? Als de prijs van een gekocht artikel binnen 30 dagen na aankoop bij HORNBACH wordt verlaagd, wordt het verschil aan het einde van deze periode in je HORNBACH-klantaccount gecrediteerd als een laagste prijsgarantietegoed.
Na ontvangst en controle van het artikel betalen we het volledige bedrag terug via dezelfde betaalwijze als bij de aankoop ervan. Binnen de 2 weken na de controle staat het verschuldigde bedrag terug op jouw rekening (kan variëren op basis van de gebruikte betaalwijze).
Alle producten die bij MediaMarkt worden gekocht, kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd.
Recht op gratis reparatie of vervanging
Als een product niet goed is, hebt u meestal recht op gratis reparatie of een vervangend product. Is het een ernstig probleem? Dan mag u ook meteen uw geld terugvragen. U hebt deze rechten ook als u geen garantie erbij kocht.
Er moet wel sprake zijn van recht op garantie
Dat is evenmin het geval als de klant een factuur of een kassabon heeft. Hier kan je dus perfect eisen dat de klant minstens de factuur of kassabon kan voorleggen en weigeren om zelf het nodige te doen.
– Een consument is niet verplicht een kassabon te overleggen wanneer hij met een ondeugdelijk product terugkomt. Wel kun je verlangen dat hij aantoont dat het bij je is gekocht.
Als ondernemer ben je verplicht een kassabon mee te geven aan klanten als zij dit wensen. Ook bij een pinbetaling moet je een pinbon kunnen verstrekken als de klant daarom vraagt. Maar steeds vaker wordt er een belangrijk milieuprobleem aangestipt omtrend papieren pin- en kassabonnen.
Ja, bij gebruikte auto's mag u afzien van het geven van BOVAG Garantie. Leg dat bij voorkeur goed vast op de koopovereenkomst. Wettelijke garantie kan en mag u niet uitsluiten, want die is wettelijk vastgelegd en geldt dus altijd.
Dat betekent dat een garantietermijn 'redelijk' moet zijn. En dat betekent ook dat als je leverancier twee jaar garantie geeft op je wasmachine, en je wasmachine na drie jaar stukgaat, je toch reparatie of vervanging mag verwachten van je leverancier.
De garantie is bedoeld om u als consument te beschermen, zodat u van een deugdelijk product kunt genieten. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, dient het product normaal gebruikt te worden, zoals redelijkerwijs mag worden verwacht.
MediaMarkt-baas Sporrel over agressieve groeistrategie en winkels zonder producten. MediaMarkt gaat meer winkels openen in Nederland. De elektronicaketen sluit overnames niet uit. Dat zegt Arnold Sporrel, de nieuwe baas van MediaMarkt Nederland, in een interview met het AD.
Saturn is een Duitse elektronicasupermarkt. Ze maakt, evenals MediaMarkt, deel uit van de Media-Saturn Holding, die op zijn beurt weer deel uitmaakt van de METRO Group.
Nee, bij Studentenkorting.nl is helaas op dit moment geen MediaMarkt studentenkorting bekend.