Om de accounts samen te voegen gaan we daarom eerst inloggen op My Vodafone. De accounts zijn nu samengevoegd. Je logt in het vervolg met dezelfde gegevens in bij zowel Vodafone als Ziggo. Dat is mogelijk!
Dezelfde logingegevens gebruiken voor My Vodafone en Mijn Ziggo? Dat kan, door deze twee accounts samen te voegen. Na het samenvoegen log je bij My Vodafone en bij Mijn Ziggo in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord.
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'. Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo.
Vodafone en Ziggo: samen sterker
Samen sta je sterker. Daarom werken we sinds 2017 samen met Ziggo. Met een gezamenlijk netwerk voor vast en mobiel internet: GigaNet. En omdat we dubbel zo blij zijn met klanten van Vodafone én Ziggo delen we volop extra voordelen uit.
Je krijgt elke maand korting op je mobiele abonnement zolang je internet van Ziggo combineert met een Vodafone mobiel abonnement. De korting zie je automatisch op je factuur verschijnen zodra je beide abonnementen op hetzelfde adres gestart zijn. Krijg je alle andere extra voordelen al, maar de korting niet?
Bij Ziggo profiteer je van maar liefst 50% korting op een alles-in-één pakket. Geef aan je dat je nog geen internetabonnement hebt om de speciale aanbiedingen te bekijken. De korting geldt een halfjaar lang en kan je tot wel honderden euro's voordeel opleveren. Een kortingscode heb je niet nodig!
Abonnementen combineren
Bij Ziggo krijg je die voordelen met een mobiel Vodafone abonnement. Bij KPN als je ook een mobiel abonnement van KPN afsluit. Maar let op: zelfs met die voordelen is een mobiel abonnement via een andere provider soms voordeliger.
Het goedkoopste Sim Only abonnement is Start M. Hiermee beschik je voor € 13,50 per maand over 150 belminuten, 2 GB aan data en maak je onbeperkt gebruik van sms.
Onze oplossingen. Je internetsnelheid loopt met een Ziggo abonnement op tot wel 1000 Mbit per seconde. Met je SmartWifi modem, de Connectbox én onze slimme wifi-versterkers die je aanschaft of huurt, zorg je voor een stabiel wifi-netwerk en ben je overal in huis snel online.
Met dubbele data moet je 2 keer harder werken om je data er doorheen te krijgen. En die wedstrijd willen we wel met je aan gaan. Dus verdubbelen we je data. Elke maand weer.
Met je Red Together groep deel je samen data uit 1 grote bundel. De groep heeft maximaal 5 leden: 1 beheerder en 1 tot 4 groepsleden. Je hebt een Red Together of een Red Together Extra abonnement nodig om mee te doen. Je krijgt voor de hele groep 1 factuur, maar je hoeft niet allemaal op hetzelfde adres te wonen.
In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.
Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo GO? Wijzig dan je gebruikersnaam en wachtwoord in je Mijn Ziggo account en probeer het na een aantal minuten opnieuw.
Met Priority krijg je voorrang bij shows in de Ziggo Dome, bezoek je shows die eigenlijk allang zijn uitverkocht, maak je kans op meet & greets of VIP-tickets en als het even kan, skip je de rij en regel je de beste plekken!
Waarom verhoogt Ziggo de prijzen? Ziggo krijgt dit jaar te maken met veel hogere kosten, zoals het duurder worden van netwerkapparatuur en een enorme prijsstijging op het energieverbruik van ons netwerk. Daarom wijzigen de tarieven van onze Ziggo-pakketten ook.
Het goedkoopste pakket was daarom voorheen de combinatie tussen 75 Mbps internet en online tv via Ziggo Go, voor 48,50 euro per maand. Daar komt nu een optie zonder online tv bij, voor 42,50 euro per maand. De drie andere internetabonnementen van Ziggo zijn zonder tv ook goedkoper.
Eenmalige kosten. Als je diensten bestelt waarbij je een (ander) modem, mediabox en/of een CI+ Module ontvangt, betaal je eenmalig activatiekosten.
Ziggo biedt vanaf maandag klanten de mogelijkheid om een extra Mediabox Next te bestellen. Dat kost vijf euro per maand en klanten kunnen maximaal twee extra settopboxen afnemen. Ziggo's nieuwe settopbox ondersteunt 4k-video en hdr-weergave.
Wat kost een mobiel abonnement bij Ziggo? Bij Ziggo kost een mobiel abonnement minimaal €12,00 en maximaal €26,00 per jaar.
De snelste manier: bel ons op 1200 (gratis met Ziggo telefoonaansluiting) of 0900 - 1884 (normaal tarief). Natuurlijk kan je dit ook op een andere manier aan ons doorgeven: online met het opzegformulier of per post.
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo).