Hoe snel betaald bol terug?

We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode: iDEAL: binnen 3 werkdagen. Achteraf betalen: je hoeft niet meer te betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Hoe lang duurt retour bol Com?

Binnen de zichttermijn van 30 dagen na de levering kun je je artikel kosteloos retourneren. Je doet dit in je bol.com klantaccount. Ga naar de betreffende bestelling, klik hier op de optie 'retour aanmelden' en volg de instructies. Je kunt een retourlabel uitprinten en op je pakket plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Wat gebeurt er met retouren bol?

Wanneer de klant een artikel retour meldt in zijn koopaccount, kan hij automatisch een retourlabel downloaden voor een brievenbuspakje of pakket. Daarna plakt hij deze op de zending en stuurt hij de bestelling retour. Pas wanneer de retourlabel daadwerkelijk gebruikt is, worden er bij jou kosten voor gerekend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Hoe cancel je een bestelling op bol Com?

Jouw eigen bestelling annuleren
  1. Ga naar je verkoopaccount. Klik in je verkoopaccount bovenaan op 'Bestellingen' en ga naar 'Openstaand'.
  2. Annuleer bestelling. Zoek de betreffende bestelling op en klik aan de rechterkant op 'Annuleer bestelling'.
  3. Selecteer een reden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Kun je een bestelling annuleren?

Een online bestelling annuleren mag altijd. Je hebt namelijk een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Heb je iets gekocht in de winkel? Dan zegt de wet: koop is koop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op agajuristen.nl

Wat Doe Je Met Retouren Op Bol.com?

17 gerelateerde vragen gevonden

Heb ik recht op geld terug?

Als u spijt hebt van uw aankoop kunt u het product soms ruilen of teruggeven. Als u het via internet kocht, hebt u wettelijk het recht om uw aankoop terug te sturen. Maar als u iets in een gewone winkel kocht, mag de verkoper kiezen of u het mag ruilen. Behalve als een product te snel kapot is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Hoe lang mag de levertijd zijn?

Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven, bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken en heb je recht op teruggave van je (aan)betaling.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Is bellen naar bol com gratis?

Telefoon: Via het reguliere nummer, zie hierboven in het grijze blok onder het kopje contactdetails, heeft u snel contact met Bol.com. U belt tegen lokale kosten, het is dus niet gratis. Het serviceteam staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op keuzemenu.info

Is bol com een webwinkel?

De Online Webshop is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Is bol com altijd gratis retour?

Klanten kunnen de artikelen die ze kopen via bol.com altijd gratis retourneren. Dit geldt ook voor grote en/of zware artikelen. Bij het inrichten van jouw retourproces heb je 2 opties. Je kunt gebruik maken van de bol.com retourservice, of je kunt een eigen retourservice hanteren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Kan een webshop een retour weigeren?

Zolang ze verzegeld zijn, mag je hygiënische producten of producten met gezondheidsrisico's gewoon terugsturen. Heb je de verzegeling (meestal in de vorm van folie of een sticker) verbroken, dan mag de webwinkel het retourneren weigeren. De winkel moet je hier wel vooraf op gewezen hebben.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Is bol com Retourdeals betrouwbaar?

Bol.com retourdeals biedt artikelen aan die zijn teruggestuurd door andere klanten van bol.com. Bijvoorbeeld omdat de kleur of het formaat niet goed was. Deze artikelen zijn aan een grondige check onderworpen door ons kwaliteitsteam en geschikt bevonden om opnieuw verkocht te worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Wat gebeurt er met geretourneerde producten?

Een geretourneerd product moet worden gecontroleerd op verkoopbaarheid en dan opnieuw worden verpakt, ingevoerd in het systeem en teruggeplaatst in het magazijn. De (menselijke) handelingen die dat proces vereist kosten vaak meer dan het oplevert om ze opnieuw te verkopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op volkskrant.nl

Hoe kan ik bol com bellen?

U kunt op meerdere wijzen contact met Bol.com opnemen. Zo is de klantenservice van Bol.com 24 uur en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Het telnr van Bol.com is 030-3104999. Voor bellen naar Bol.com vanuit België belt u naar 027-885999.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservicespot.nl

Wat is een retour deal?

Bij steeds meer webwinkels kun je producten met korting bestellen die door andere kopers zijn teruggestuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoe laat is bol com bereikbaar?

We verwachten dat je op werkdagen bereikbaar bent tussen 9.00 en 17.00 uur. We tonen je telefoonnummer dan ook alleen tijdens deze uren aan klanten. Wil je jouw openingstijden verruimen, omdat je bijvoorbeeld ook 's avonds of in het weekend open bent?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Hoeveel kost bellen naar Bol Com?

Telefoonnummer Bol.com: 030-3104999

We verbinden je meteen door. Getoonde kosten (€0.90cpm) gelden ook nadat je wordt doorverbonden en voor de gehele gespreksduur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op meteencontact.nl

Is mijn bol com kaart nog geldig?

De bol.com cadeaukaart is na aanschaf 3 jaar geldig. Via de saldochecker kun je zien hoe lang dit nog is. Tip: als je de cadeaukaart al gebruikt hebt, bewaren we die in je account met vermelding van het saldo en de geldigheidsdatum. Heb je nog een oude bol.com cadeaukaart?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Waarom kan ik niet meer achteraf betalen bij bol?

Is er sprake van openstaande facturen of overdrachten aan het incassobureau, dan is achteraf betalen meestal ook geen optie. Verder zijn er artikelen die je per definitie niet achteraf kunt betalen. Ook met een cadeaubon is het achteraf betalen van producten niet mogelijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op besteboekentips.nl

Kun je bij Bol Com ook achteraf betalen?

Bol.com biedt de mogelijkheid om met acceptgiro te betalen, waarbij ze de acceptgiro bij het pakket voegen maar Bol.com heeft ook zijn eigen achteraf betaalmogelijkheid, waarbij je zelf het geld naar hun rekening overmaakt. Bij Bol.com is betalen met creditcard ook mogelijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eerstziendanbetalen.nl

Is klantenservice gratis?

Klantenservice is gratis

Hebt u een vraag of een klacht over een dienst of een product dat u hebt gekocht? Dan moet u daarvoor meestal bellen naar de klantenservice. Bijvoorbeeld van uw energieleverancier of uw verzekeraar. Het bedrijf mag geen kosten voor de informatie rekenen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Hoe krijg ik mijn geld terug van een webwinkel?

Dit doe je schriftelijk door een brief of een mail te sturen ter attentie van het bedrijf waarbij je je beroept op je herroepingsrecht. Tevens vraag je duidelijk om je geld terug te ontvangen binnen de wettelijke termijn daarvoor van 14 dagen. Het bedrijf is verplicht om je terug te betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Wat kan je doen als webshop niet terugbetaald?

Betaalt de webwinkel het aankoopbedrag niet terug, stuur dan een betalingsherinnering. Een voorbeeld van een betalingsherinnering kunt u hieronder downloaden. Hierin geeft u aan het bedrag per direct terug te willen. Doet de winkel dat niet, dan geeft u de vordering aan ons uit handen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op invorderingsbedrijf.nl

Hoe krijg ik mijn geld terug van webwinkel?

Hoe is dit wettelijk geregeld? Volgens de wet moet u het aankoopbedrag (inclusief bezorgkosten) terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Populaire vragen

Volgende artikel  
Kan een mens mais verteren?