Als je je abonnement opzegt of op naam van iemand anders zet, stopt je account voor Mijn Odido automatisch. Wil je je account laten verwijderen terwijl je abonnement doorloopt? Neem dan contact met ons op. Als je je abonnement opzegt of op naam van iemand anders zet, stopt je account voor Mijn Odido automatisch.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kan inloggen in Mijn Odido. Eerst moeten we er zeker van zijn dat je de goede inloggegevens gebruikt. Vraag ze dus voor de zekerheid opnieuw aan met de knop 'Inloggegevens vergeten'. Je krijgt dan een mailtje en kan een nieuw wachtwoord aanmaken.
Kan ik mijn abonnement aanpassen? Ja.Je kan je abonnement 1 keer per maand omhoog en omlaag aanpassen.
Ga naar Mijn Odido en maak een account aan. Als je account is aangemaakt kies je voor abonnement/Prepaid toevoegen. Dan kan je je nummer toevoegen. Ga naar Mijn Odido en maak een account aan.
Je kan je abonnement niet tijdelijk opzeggen of pauzeren. Wel kan je flexibele bundels uitzetten of je abonnement aanpassen in Mijn Odido. Je kan je abonnement niet tijdelijk opzeggen of pauzeren. Wel kan je flexibele bundels uitzetten of je abonnement aanpassen in Mijn Odido.
Als je je abonnement opzegt of op naam van iemand anders zet, stopt je account voor Mijn Odido automatisch. Wil je je account laten verwijderen terwijl je abonnement doorloopt? Neem dan contact met ons op. Als je je abonnement opzegt of op naam van iemand anders zet, stopt je account voor Mijn Odido automatisch.
U mag in elk geval schriftelijk opzeggen, bijvoorbeeld via een brief, webformulier of per mail. Daarnaast moet u volgens de wet kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement afsloot.
Slecht bereik mobiel netwerk
Klanten vertellen dat ze sinds de naamsverandering slechter bereik hebben: ze ervaren ineens netwerkproblemen op plekken waar ze eerder altijd bereik hadden, ze kunnen niet internetten in het buitenland of de verbinding verbreekt steeds tijdens een telefoongesprek.
Mijn Odido is een gratis platform voor het beheren van je abonnement. Mijn Odido is een gratis platform waar je alles terugvindt over je abonnement of Prepaid van Odido.
Je Odido TV klantnummer en TV pincode zijn je koppelcode.
Wil je weten welk abonnement je nu hebt, wat je maandelijkse kosten zijn en wanneer je kan verlengen? Kijk in Mijn Odido bij 'Mijn abonnement'.
Meestal wel: in principe kan iedereen die bij Odido zit gratis bellen naar Odido Service. Bij sommige oudere abonnementen betaal je je normale beltarief. Meestal wel: in principe kan iedereen die bij Odido zit gratis bellen naar Odido Service.
Je kan ons niet mailen. We hebben alle contactmogelijkheden voor je op een rij gezet op onze servicepagina. Je kan ons niet mailen.
In de Odido App log je in met je e-mailadres en wachtwoord.
Status netwerk
Op deze plek zijn geen storingen bekend.
De TV pincode en je TV klantnummer vind je in de Odido App of in Mijn Odido, op het dashboard.
Wij van Odido maken gebruik van het netwerk van KPN. KPN legt het glasvezelnetwerk aan en daarna kan je een Odido glasvezelabonnement afsluiten. Je installeert Odido Glasvezel zelf wanneer het je uitkomt. Of onze Odido monteurs installeren alles voor je.
Controleer uw Odido-saldo
Om uw huidige saldo te controleren: Bel gratis 1244. Selecteer optie 2 in het menu. Ontvang een sms met uw huidige saldo.
Exceptioneel veel klachten over Odido
Geen internetverbinding, een slecht functionerende klantenservice en een televisieverbinding die het nauwelijks doet. Meer dan maar liefst 1000 klachten kregen we binnen over Odido, geboren uit de fusie tussen Tele2 en T-Mobile.
Wat is beter: Odido of Ziggo? Volgens de Consumentenbond uit 2023 scoort Ziggo hoger op snelheid en betrouwbaarheid, met een gemiddelde score van 7,9 voor klantenservice, terwijl Odido (voorheen T-Mobile Thuis) een score van 7,4 behaalt. Dit maakt Ziggo een betere keuze voor wie topkwaliteit en extra's wil.
Elk jaar voeren de mobiele providers een prijsverhoging door vanwege inflatie, zo ook Odido zowel op Mobiel als op Internet & TV. Deze prijsstijging is aangekondigd eind november 2023, en zal doorgevoerd worden per 1 januari 2024.
Zo Zit Dat opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-550 0250. Houdt rekening van een opzegtermijn van een maand.
Het opzeggen van een arbeidsovereenkomst kan op verschillende manieren: mondeling, per brief of fax, of per e-mail.