Met de meeste creditcards is het mogelijk om geld over te maken naar je eigen bankrekening. Je kunt hiervoor inloggen in je creditcardaccount. Daar vind je een antwoord op de vraag of dit kan met jouw creditcard en uitleg over hoe je dit moet doen.
Neem dan contact op met je kaartuitgevende instantie.Indien zij een aflevergarantie of geld terug service hanteren, kun je het bedrag teruggestort krijgen.
Met een overboeking ontstaat er saldo op je Rabo BusinessCard. Op het moment van de maandelijkse afschrijving verrekenen we het saldo met het bedrag van de afschrijving. Is er daarna nog saldo over, dan maken we dat gelijk automatisch over naar je zakelijke betaalrekening.
Een Mastercard is een betaalkaart die je enkel kan gebruiken voor betalingen via een betaalterminal (bijvoorbeeld in traditionele winkels) of voor online betalingen via de site van een handelaar. Het is jammer genoeg niet mogelijk om ze te gebruiken voor een overschrijving.
U kunt contant geld opnemen met uw betaalpas of creditcard. U kunt op dit moment niet contactloos geld opnemen via Apple Pay, Google Pay of uw ABN AMRO betaalpas.
Contant geld opnemen
Wil je met je Creditcard cash geld opnemen bij een geldautomaat dan betaal je 4% van het opgenomen bedrag met een minimum van € 4,50 per opname.
Bij een geldautomaat met het MasterCard-logo kunt u met uw creditcard tot 2 keer per dag geld opnemen. Met de Creditcard tot een maximum bedrag van € 400 en met de Platinumcard tot een maximum van € 1.000 per dag. * ING berekent een koersopslag op alle transacties in vreemde valuta.
Wat kan ik doen in geval van mislukte betaling? Je kan de betaling in de webshop opnieuw aanbieden en binnen vijf minuten de verificatie in de ING Commercial Card App afronden. Je kan contact opnemen met de webshop om na te vragen waarom de betaling niet slaagt. En het opnieuw proberen indien de webshop dit adviseert.
Geldmaat biedt automaten voor het opnemen en storten van biljetten en munten. Geldmaten hangen buiten in een muur of pinbox, of staan binnen in supermarkten, boekwinkels of een Geldmaatwinkel. Iedereen met een bankpas (maestro/mastercard) of creditcard (Mastercard/Visa) kan biljetten opnemen bij een geldmaat.
Betalen met je creditcard kost niets extra. Als je euro's opneemt kost dit € 4,50 per keer. Bij vreemde valuta komt er bovenop de € 4,50 nog 2% koersopslag. Sommige buitenlandse geldautomaten vragen geld voor het opnemen van je geld.
Ik zou een overschrijving wille doen naar een visa kaartnummer met mijn kaart hoe werkt dit ? Met kredietkaarten kan je jammer genoeg niet overschrijven naar anderen. Je kan ze enkel gebruiken om een betaling bij handelaars mee uit te voeren en om geld af te halen.
Zo ja, wat zijn de limieten? Ja, zolang uw dossier in orde is en er geld op uw rekening staat, kan u geld afhalen met uw Mastercard. Dit kan op 2 manieren: Aan alle geldautomaten met het Mastercard-logo kan u € 20 tot € 620 per dag afhalen, met een maximum van € 2.510 per week.
Ja, Mastercard wordt overal ter wereld in winkels en geldautomaten aanvaard waar u een Mastercard (of Maestro Cirrus) - logo ziet. Tegenwoordig kan u uw kaart op meer dan 22 miljoen plaatsen gebruiken.
Je kunt met Mastercard betalen bij meer dan 35 miljoen bedrijven en geld opnemen bij ruim 2 miljoen geldautomaten wereldwijd.
Voor de Rabo GoldCard is de standaardlimiet bij een Rabo TotaalPakket € 2.500. Deze kun je wijzigen naar maximaal € 10.000 en minimaal € 1.000.Bij het Rabo RiantPakket is de standaardlimiet € 6.000.Deze kun je wijzigen naar maximaal € 50.000 en minimaal € 1.000.
Houd er rekening mee dat je maximaal € 750 per dag kunt opnemen met je RaboCard of Rabo GoldCard. Sommige buitenlandse banken hebben een lagere limiet voor de geldautomaat ingesteld.
Een Creditcard is een betaalpas waarbij je op het moment van betalen niet over het geld hoeft te beschikken op je ING Betaalrekening. Na een betaling staat het bedrag eerst op je Creditcard.De betalingen met je Creditcard schrijven we vervolgens één keer per maand van je ING Betaalrekening af.
De Rabo Service Desk kan je verder helpen met betalingen of andere problemen met de creditcard. Je kunt er 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht via +31 88 722 67 77.