Hoe lang duurt onderhoud DigiD?

Naast de releasedata vindt er twee keer per maand een DigiD-onderhoudsmoment plaats. Dit is iedere 2e maandag en woensdag van de maand tussen 00.00 en 06.00 uur. Afnemers van DigiD worden via een mailing, website en de Logius-app geïnformeerd over nieuwe DigiD-releases en -onderhoudsmomenten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op logius.nl

Is er een storing bij DigiD?

Op dit moment zijn er geen storingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op logius.nl

Waarom kan ik niet inloggen op MijnOverheid?

Update uw browser

Om MijnOverheid goed te kunnen gebruiken adviseren wij een andere browser. Een overzicht van geschikte browsers vindt u op mijn.overheid.nl/geschikte-browsers.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mijn.overheid.nl

Waarom kan ik niet inloggen op berichtenbox?

Als het je helemaal niet meer lukt om in te loggen met je DigiD kan dit komen door de volgende oorzaken: Je gebruikt de verkeerde inloggegevens. … Je DigiD is geblokkeerd. Als je DigiD is geblokkeerd dan is dit voor een bepaalde tijd, wacht dit af en log opnieuw in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl-inloggen.nu

Kan niet uitloggen bij MijnOverheid?

U kunt zich niet afmelden. Maar u kunt MijnOverheid wel zo instellen dat u het niet hoeft te gebruiken. Log daarvoor in op Mijnoverheid.nl, en geef bij elke instantie aan of u de Berichtenbox wel of niet wilt gebruiken. Van instanties die niet zijn aangevinkt, krijgt u de berichten via de post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nationaleombudsman.nl

De perenboom snoeien: hoe doe je dat? | Tuinmanieren

17 gerelateerde vragen gevonden

Kunnen er 2 personen op 1 DigiD app?

Nee, DigiD is persoonsgebonden dus je kunt maar één DigiD-app op je smartphone zetten. Deel je je telefoon of tablet bijvoorbeeld met je partner of gezinslid? Dan kan een van jullie de DigiD-app gebruiken; de ander kan alsnog overheidsinstanties inloggen via bijvoorbeeld sms.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidplanet.nl

Waarom lukt inloggen DigiD app niet?

DigiD app opent niet (Android)

De DigiD app ondersteunt niet alle mobiele browsers, waardoor u mogelijk de foutmelding 'DigiD app opent niet' krijgt op uw Android apparaat. Deze melding kunt u krijgen als u inlogt via de vooraf geïnstalleerde 'Internet app' van Samsung.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Kan ik DigiD opnieuw installeren?

Open de app en tik op 'Pincode vergeten'. Tik op 'Opnieuw activeren', dan wordt die app gedeactiveerd. U kunt nu weer een DigiD app activeren op een ander apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe kan ik de berichtenbox opnieuw activeren?

Hoe de Berichtenbox MijnOverheid te activeren?
  1. Ga naar https://mijn.overheid.nl.
  2. Klik op “activeren”.
  3. Log in met uw DigiD en vul de gevraagde gegevens in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op thoracc.frl

Hoe kan ik de DigiD app updaten?

Gebruik de nieuwste versie van de DigiD app.

Ga naar de Google Play Store of Apple App Store. Zoek naar de DigiD app. Staat er 'Openen' naast de app, dan heeft u de nieuwste versie. Staat er 'Updaten' of 'Werk bij', dan heeft u nog niet de nieuwste versie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe inloggen zonder DigiD app?

Ik heb geen mobiele telefoon
  1. Ga naar de website www. digid . nl.
  2. Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD .
  3. Selecteer de optie Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
  4. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen .
  5. Klik naast Controle via sms op de link Controle via sms instellingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl-inloggen.nu

Hoe kun je zien wie er op je adres staat ingeschreven?

U kunt via MijnOverheid.nl controleren met welke gegevens u staat ingeschreven in de Basisregistratie Personen (BRP). Woont u in het buitenland en lukt het niet online? Dan kan het ook via een gemeente met een RNI-loket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nederlandwereldwijd.nl

Is MijnOverheid veilig?

MijnOverheid zorgt ervoor dat niemand toegang tot uw gegevens heeft, behalve uzelf. Wat kunt u zelf aan veilig gebruik doen? Houd uw browser en uw besturingssysteem up to date. Download en installeer altijd de laatste versies en schakel de auto-update functie in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mijn.overheid.nl

Waarom kan ik mijn DigiD app niet updaten?

DigiD-app ondersteunt geen toestellen meer met Android-versie ouder dan 6.0. De Android-app van DigiD wordt vanaf februari niet meer ondersteund voor telefoons of tablets die draaien op een oudere versie dan Android 6.0. Dat blijkt uit een nieuwe versie van de DigiD-app die in de Play Store is uitgebracht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tweakers.net

Hoe lang is de DigiD code geldig?

Een DigiD is geldig tot drie jaar na de laatste keer dat u er ergens mee hebt ingelogd. Gebruikt u DigiD dus geruime tijd niet, dan moet u een nieuw DigiD aanvragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Kan QR code DigiD niet scannen?

Je kunt de code niet scannen als je je telefoon te dicht bij of te ver weg houdt. Houd je telefoon op zo'n 30 centimeter afstand van het product en beweeg langzaam naar de QR-code toe. Sommige camera's van telefoons kunnen minder goed focussen op korte afstand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn DigiD code activeren?

Als u uw DigiD heeft aangevraagd via de website, dan kunt u uw DigiD ook activeren via de website:
  1. Ga naar digid.nl/activeren.
  2. Vul uw wachtwoord en gebruikersnaam in.
  3. Als u sms-controle heeft ingeschakeld, ontvangt u een sms-bericht: voer de sms-code in.
  4. Voer uw activeringscode in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe activeer ik MijnOverheid?

Inloggen op MijnOverheid

Logt u voor het eerst in op MijnOverheid? Dan moet u na het inloggen met DigiD een e-mailadres en uw persoonlijke voorkeuren invullen. Dit noemen wij activeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mijn.overheid.nl

Hoe kan ik mijn DigiD app activeren?

U kunt de app activeren met ID-check (eenmalige controle van uw identiteitsbewijs) of sms. Wat mogelijk is hangt af van uw DigiD-account (met of zonder sms-controle) en uw type mobiele apparaat. Lukt het activeren niet met ID-check of sms? Dan is uw app automatisch met gebruikersnaam en wachtwoord geactiveerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe weet ik of mijn DigiD is geactiveerd?

Gebruikersnaam en wachtwoord

Lukt activeren met ID-check of sms niet? Dan krijgt u de optie om de app te activeren met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U ontvangt na drie werkdagen een bevestigingsbrief van DigiD dat de app is geactiveerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe lang duurt het om een DigiD aan te vragen?

U kunt u uw DigiD aanvragen via www.digid.nl. Na de aanvraag ontvangt u binnen 3 werkdagen thuis een brief met een activeringscode. Hiermee moet u uw DigiD activeren binnen 20 dagen. Anders moet u opnieuw een DigiD aanvragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Hoe kom ik aan QR-code zonder DigiD?

Heb je geen smartphone en geen DigiD? Dan kun je de code telefonisch aanvragen: Bel 0800 – 1351 of 0800-1421. Houd je Burger Service Nummer (BSN) bij de hand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gemiva-svg.nl

Kan ik inloggen zonder sms code?

Ga naar de website www.digid.nl. Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD. Selecteer de optie Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vgz.nl

Kan niet inloggen met DigiD in CoronaCheck app?

Inloggen in de CoronaCheck-app lukt niet.Melding: 'Er is een technisch probleem'
  • Sluit de CoronaCheck-app af.
  • Sluit alle internetpagina's af waar DigiD op staat.
  • Verwijder alle cookies uit de browser en leeg de cache. ...
  • Start de Coronacheck-app en log opnieuw in met uw DigiD app of sms-controle.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe lang duurt sms code DigiD?

Heeft u uw sms-controle aangevraagd, of uw telefoonnummer gewijzigd? Dan ontvangt u binnen een paar dagen (meestal 3 werkdagen) een brief van DigiD met daarin de activeringscode.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vgz.nl

Populaire vragen