Nadat de aansluiting is opgeheven, kan je KPN en Telfort e-mailadressen nog 6 maanden kosteloos gebruiken. Wil je je adressen na verloop van de 6 maanden nog steeds blijven gebruiken? Neem dan contact op met kpn om je e-mailadressen om te zetten naar een e-mail only abonnement.
Providers zijn wettelijk verplicht om overstappers nog 6 maanden toegang te geven tot hun oude e-mailadres. Daarna wordt dit e-mailadres niet meer beschikbaar. Zorg ervoor dat je deze 6 maanden gebruikt om je nieuwe mailadres bij alle instanties, organisaties en je andere contacten door te geven.
Helaas, je oude e-mailadres bij KPN meenemen naar een nieuwe provider is weliswaar mogelijk, maar alleen tegen betaling. De eerste 6 maanden worden de mails nog doorgestuurd, maar daarna niet meer. Wees dus goed voorbereid! Je kunt je oude e-mails niet meenemen als je overstapt naar een andere provider.
Bij een overstap naar een andere provider raak je in principe je provider e-mailadres kwijt. Vanaf de zomer van 2020 heb je nog een halfjaar recht op toegang tot dit e-mailadres. Dat hebben providers met het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat afgesproken.
Wie van telecommaatschappij verandert, zal zijn e-mailadres voortaan onbeperkt kunnen houden. Tot nu toe kon dat maximaal 18 maanden. De Kamercommissie economie, consumentenbescherming en digitale agenda heeft gisteren de wijziging goedgekeurd.
Nee, een tweede e-mailadres is gratis. Je hebt altijd meerdere (minimaal twee) gratis e-mailaccounts Bij KPN en per account kun je zelfs tien e-mailadressen registreren. Het omzetten van pop naar imap is een instelling in jouw telefoon of ander apparaat. Dat geeft verder niets met jouw abonnement bij KPN te maken.
E-mailadres behouden? De telecomproviders hebben afgesproken dat het mogelijk moet zijn het e-mail adres nog een half jaar (6 maanden) aan te houden, na de overstap. Dan heb je voldoende tijd om alles aan te passen. Dit is in 2020 geregeld.
Het beste antwoord. Nee, bij vrijwel alle providers als Hotmail/Outlook, Gmail, Yahoo etc. worden e-mailaccounts die meer dan een jaar niet gebruikt worden verwijderd, inclusief alle mail. Weer activeren is niet mogelijk.
Maak een nieuw e-mailadres aan.
Gebruik hiervoor provider onafhankelijke (gratis) e-maildiensten zoals Hotmail of Gmail. Zodra je die hebt aangemaakt, kun je in de toekomst altijd bij je mails, ook al stap je over op een andere provider.
De bekendste gratis webmaildiensten zijn Gmail, Outlook en Yahoo.
Een onafhankelijk e-mailadres is niet gekoppeld aan een provider. Dus welke provider je ook hebt of in de toekomst gaat nemen, je (onafhankelijke) e-mailadres verhuist altijd met je mee.
Het E-mail Only-abonnement kost 7,50 euro per maand, en is alleen aan te vragen bij het telefonisch wijzigen van een KPN-internetabonnement. Dus je moet niet je KPN-internetabonnement opzeggen, maar wijzigen in een E-mail Only-abonnement.
We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen.
Je Outlook-mailbox blijft gedurende 365 dagen actief. Na deze periode bereikt het de inactieve status, waardoor alle e-mail en contactgegevens automatisch maar permanent door het systeem worden verwijderd. Je Microsoft-account zélf blijft echter gedurende een periode van 5 jaar beschikbaar.
Sinds een paar jaar is Hotmail.com hernoemd naar Outlook.com. Je kan daarom het mailadres van je mailbox eenvoudig upgraden naar een nieuw Outlook.com mailadres, waarbij je gewoon dezelfde mailbox blijft gebruiken met al je oude berichten, en tevens blijft ook de mail naar je oude Hotmail adres gewoon nog binnenkomen.
Wat is een goed e-mailadres? Kies een e-mailadres dat makkelijk te onthouden is. Hoe korter het e-mailadres, hoe makkelijker het te onthouden is. Sluit mogelijke spelfouten in het e-mailadres uit.
Mail-to-web-diensten gebruiken. Ga naar een mail-to-web-service, zoals mail2web.com. Dit is veruit de gemakkelijkste manier om je e-mail-account te openen vanaf een andere computer. Mail-to-web-diensten, zoals mail2web.com, zijn anders dan webmailaccounts.
Ziggo kan volgens de voorwaarden vanaf 12 maanden of ouder de mails verwijderen als dit noodzakelijk is voor een stabiel netwerk. Bedenk ook dat Ziggo geen backups maakt van je mails en als er iets goed misgaat op de mailserver je de mails kwijt bent.
Je kunt namen, e-mailadressen, telefoonnummers en meer opslaan in Google Contacten. Contacten die zijn opgeslagen in je Google-account, worden gesynchroniseerd met Google Contacten en al je Android-apparaten.
Als u een item niet in de map Verwijderde items kunt vinden, dan kunt u dit zoeken in de map Herstelbare items. Selecteer in het linkerdeelvenster van het Webversie van Outlook-venster de map Verwijderde items. Selecteer onderaan het venster Verwijderde items herstellen. of vanuit het Leesvenster.
De standaardperiode is 30 dagen.
Meerdere providers is geen probleem mits ze maar niet over het zelfde medium binnenkomen. ik heb glasvezel en kabel. Aangezien je op een kamer woont is het van belang dat je toestemming hebt (huurbaas?) om een nieuw abonnement bij een provider af te nemen.
Hoe lang moet je bij een provider blijven? Dat is afhankelijk van de looptijd van je abonnement. Als je een contract met onbepaalde duur hebt, kun je jouw provider verlaten wanneer je wilt. Houd er wel rekening mee dat je wel eventuele toestellen nog verder dient af te betalen.
Je kunt naar een nieuwe provider overstappen nadat de looptijd van je huidige mobiele abonnement is verstreken. Hierbij moet je rekening houden met het opzegtermijn van één maand. Loopt je huidige contract bijvoorbeeld over twee maanden af, dan kun je het abonnement een maand voor die einddatum overstappen.