We bewaren je pakket maximaal 7 dagen bij een DHL ServicePoint. Zodra het pakket voor je klaarligt, ontvang je van ons bericht en na drie dagen sturen we je een herinnering. Je kunt via de track en trace altijd bekijken hoe lang je pakket al klaarligt.
Maximaal zeven dagen. We laten het je weten als we je pakket hebben ontvangen en sturen je drie dagen later een herinnering. Je hebt dan een week de tijd om het op te halen voordat het terug naar de afzender wordt gestuurd.
Voor DHL zijn de maximale standaardafmetingen van een pakket: 120 × 60 × 60 centimeter. Een pakket mag maximaal 31,5 kilo wegen. Wil je een pakket versturen dat groter, langer of zwaarder is? Dan kun je kiezen voor DHL Europlus Pallet.
Het PostNL-punt bewaart je pakket maximaal 1 week. Daarna sturen we het terug naar de afzender.
PostNL bewaart jouw pakket maximaal 7 dagen. Als je binnen die tijd jouw pakket niet hebt afgehaald, dan wordt jouw pakket teruggestuurd naar ons.
We bewaren je pakket maximaal 7 dagen bij een DHL ServicePoint. Zodra het pakket voor je klaarligt, ontvang je van ons bericht en na drie dagen sturen we je een herinnering. Je kunt via de track en trace altijd bekijken hoe lang je pakket al klaarligt.
Je pakje blijft 14 kalenderdagen lang beschikbaar in een Afhaalpunt en 5 kalenderdagen in een Pakjesautomaat. Nadien wordt het teruggezonden naar de afzender.
Zodra we het pakket in je DHL Pakketautomaat hebben gestopt, ontvang je een unieke afhaalcode per mail of sms. Hiermee haal je 'm op wanneer het jou uitkomt. Je pakket blijft er maximaal 7 dagen liggen, daarna sturen we het terug naar de afzender.
Zodra je een bestelling terugstuurt naar de afzender, dan hoort de webwinkel de eventueel betaalde bezorgkosten aan je terug te betalen. Let wel op: deze regel geldt alleen als je de bestelling in zijn geheel terugstuurt naar de afzender.
Doorgaans wordt het pakket opgehaald tussen 12:00 en 17:00. Het is ook mogelijk om het pakket zelf af te geven bij een van de FedEx, DHL of TNT locaties bij jou in de buurt.
Ja. Uw zending kan door iemand anders worden opgehaald bij een ServicePoint, zolang deze vergezeld gaat van een naar behoren ingevulde machtiging en een kopie van het identiteitsbewijs van de persoon die de ophaling van uw zending autoriseert.
Naast onze naam verandert er eigenlijk niets; we blijven doen wat we altijd deden: pakketten en pallets bezorgen en ophalen bij consumenten en zakelijke adressen.
Geselecteerde DHL Service Points bieden ook pakketafhaling als u uw levering niet kunt ontvangen . De snelle, veilige en betrouwbare wereldwijde bezorgservice van DHL Express is beschikbaar bij geselecteerde Ryman, Safestore, WHSmith en Robert Dyas winkels, evenals 100-en onafhankelijke winkels in het hele land.
De ontvanger van uw zending kan deze ophalen op een vooraf opgegeven DHL Express-locatie wanneer het hem of haar het beste uitkomt . Er wordt altijd om een geldig identiteitsbewijs gevraagd en deze moet worden ondertekend voor ontvangst van de zending.
In de meeste gevallen bezorgen we je pakket binnen de Benelux al de volgende werkdag (met uitzondering van de Waddeneilanden).
U heeft uw pakket geadresseerd of omgeleid naar een Packstation: Wij bewaren uw pakket gedurende zeven kalenderdagen voor u - inclusief de dag van bezorging.
Als je jouw pakket niet ophaalt binnen de afhaaltermijn, zoals aangegeven in het afhaalbericht, dan zal de pakketbezorger het pakket uit de kluis halen en je pakket wordt dan weer retour gestuurd naar de afzender.
Als uw bestelling is teruggestuurd naar de afzender, is dit waarschijnlijk veroorzaakt door een aantal problemen, zoals het doorsturen van post, een typefout in uw verzendadres of zelfs schade aan het verzendlabel, waardoor het pakket niet kon worden bezorgd . U kunt uw trackinggeschiedenis controleren voor details die kunnen verklaren wat er precies mis is gegaan in dit geval.
Als je bestelling om welke reden dan ook wordt geretourneerd naar ons magazijn, start er een automatisch retourproces. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je bankrekening. Indien je jouw bestelling nogmaals wilt ontvangen, adviseren wij je een nieuwe bestelling te plaatsen.
We bewaren je pakket maximaal 7 dagen bij een DHL ServicePoint. Zodra het pakket voor je klaarligt, ontvang je van ons bericht en na drie dagen sturen we je een herinnering. Je kunt via de track en trace altijd bekijken hoe lang je pakket al klaarligt.
Zodra het pakket in een vak geplaatst is, ontvang je hiervan een bericht. Na enkele dagen krijg je een herinnering. Heb je het pakket niet binnen 5 dagen opgehaald dan moeten we het pakket terugsturen naar de verzender.
De aflevering van jouw pakket zal volgens voorkeur van de geadresseerde gaan. Indien er niet is gekozen voor een handtekening voor ontvangst, mag de chauffeur het pakket door de brievenbus leveren. Wanneer het pakket hiervoor te groot is, zal deze bij de buren worden aangeboden.
Hoe lang houdt Post Office een pakket voor mij vast? We houden items die door Royal Mail worden bezorgd 18 dagen vast en items van Parcelforce Worldwide 15 dagen.
Je pakket ligt maximaal zeven dagen in de DHL Pakketautomaat. Daarna gaat het pakket retour naar de afzender.
Indien het pakje niet is opgehaald door de ontvanger, sturen we het retour naar jouw afzendadres, de verzender.