Hoe kun je zien of je Lebara hebt?

Stuur een sms'je om je Lebara nummer te achterhalen
  1. SMS met je huidige telefoon 'wat is mijn nummer' naar 22333.
  2. Wacht even een paar seconden.
  3. Je ontvangt jouw eigen mobiele nummer direct per sms!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op opwaarderen.nl

Hoe controleer ik mijn Lebara-abonnement?

Hoe controleer ik het saldo van mijn plan? Om het saldo van uw plan te controleren, logt u online of via de app in op uw MyLebara-account . U kunt ook 5588 bellen om uw plan en tegoed te beluisteren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe check je je saldo bij Lebara?

Bel gratis naar 1244. Selecteer optie 1 om je tegoed te checken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op lebara.nl

Hoe kan ik mijn Lebara activeren?

Om je prepaid simkaart te activeren, bel je gratis naar 1244.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op lebara.nl

Hoe kan je het Lebara nummer zien?

Je kunt je nummer opvragen bij de klantenservice. De klantenservice is bijna altijd te bereiken op 1200 met een mobiele telefoon. Bel dit nummer met de simkaart waar je het nummer van wilt weten en de klantenservice kan jou op dat moment je nummer vertellen. Dit kost je vaak wel minuten of prepaidtegoed.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bellen.com

Lebara opwaarderen - Instructies Beltegoed.nl

20 gerelateerde vragen gevonden

Hoe zie ik mijn eigen nummer?

Android
  1. Open de Instellingen.
  2. Scrol naar beneden en tik op 'Over het toestel'
  3. Klik op 'Status' of 'Mijn telefoonidentiteit'
  4. Halverwege de lijst vind je jouw telefoonnummer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op simyo.nl

Hoe weet je welke simkaart je hebt?

Welke sim er in jouw telefoon moet, staat in de specificatielijst van jouw toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op overstappen.nl

Hoe activeer ik mijn Lebara-abonnement?

Activeer een data- of prepaidpakket van Lebara.

U kunt onze prepaid- of dataplannen rechtstreeks in onze online shop kopen met uw betaalkaart. U kunt ook een sms sturen met het trefwoord van uw gekozen plan naar 5010. Zorg ervoor dat u het vereiste bedrag op uw saldo hebt staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom werkt mijn Lebara niet?

In sommige gevallen is telefonisch contact met de klantenservice van Lebara nodig om je te helpen. Je kunt de klantenservice bellen op onderstaande telefoonnummers: 1200 (vanaf een Lebara telefoon, op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 18.00, op zaterdag tussen 10.00 en 16.00)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op storingen.help

Hoe controleer ik of mijn simkaart actief is?

Om te controleren of uw SIM-kaart actief is, plaatst u deze gewoon in een compatibele telefoon, zet u deze aan en probeert u te bellen of een sms te sturen . Als uw SIM-kaart actief is, zou u dit moeten kunnen doen. U ziet ook signaalbalken en de naam van uw netwerkprovider bovenaan het scherm van uw telefoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is de code van Lebara?

Je kunt je Lebara beltegoed code op twee manieren inwisselen: Toets *101* + je Lebara opwaardeercode en sluit af met #. Druk vervolgens op de verzendtoets. Je beltegoed wordt dan opgewaardeerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op beltegoed.nl

Kan ik mijn nummer behouden bij Lebara?

Ja, u kunt uw huidige nummer behouden en het is eenvoudig om uw nummer over te zetten naar Lebara.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe zie ik mijn MB Lebara?

Op je factuur of op je telefoon kan je zien hoeveel mobiele data je hebt verbruikt. Tel het verbruik van 3 maanden bij elkaar op, en deel het getal door 3. Zo krijg je een beter beeld van je gemiddelde dataverbruik.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op lebara.nl

Hoe controleer ik mijn Lebara-contract?

Als u een kopie van uw overeenkomst nodig hebt en u kunt de e-mail niet vinden, kunt u de details van uw abonnement ook bekijken in Mijn Lebara onder 'Uw abonnementen' .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik mijn beltegoed op Lebara weten?

Lebara beltegoed opvragen

Hiervoor toets je op je gsm *100# in en druk je op de toets om te bellen. Binnen enkele seconden verschijnt in je display het huidige saldo van je beltegoed. Je kunt de hoogte van je beltegoed ook op opvragen door te bellen naar het opwaardeernummer 1244 en te kiezen voor optie 1.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op smsbeltegoed.nl

Hoe moet je Lebara activeren?

Om je Prepaid simkaart te activeren, bel je gratis naar 1244.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op lebara.nl

Waarom heeft mijn Lebara SIM geen bereik?

Ga naar de verbindingsinstellingen / Mobiele netwerken van uw telefoon. Controleer of de netwerkoperator LEBARA is . Anders: Selecteer handmatig zoeken op het netwerk. Reset uw netwerkinstellingen door een ander netwerk dan Lebara te selecteren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik mijn Lebara nummer zien?

Toets een unieke code in op je telefoon. De snelste manier om heel eenvoudig jouw mobiele nummer van Lebara te achterhalen is door een unieke code in te toetsen op je telefoon. De code is *149# en zodra je deze intoetst verschijnt je telefoonnummer direct in beeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op opwaarderen.nl

Hoe te verbinden met het Lebara netwerk?

Volg dan deze stappen om je dataroaming aan te zetten:
  1. Ga naar instellingen.
  2. Kies voor 'netwerk en internet'
  3. Kies voor 'mobiel netwerk'
  4. Zet het schuifje bij 'dataroaming' aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op blog.lebara.nl

Hoe verleng ik mijn Lebara abonnement?

Je kunt je bundel eenvoudig wijzigen op MyLebara of in de MyLebara app. Deze dienst kan worden gebruikt door Lebara Sim Only klanten die minimaal 30 dagen klant zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op lebara.nl

Hoe zeg ik mijn Lebara-abonnement op?

Wij bieden u onze opzegservice aan via hotline of chat . Ons Relations Team regelt alle administratieve zaken snel en zonder gedoe. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet je welke simkaart je hebt?

U kunt ook de simkaart uit uw apparaat halen en deze vergelijken met de drie hierboven genoemde typen simkaarten . Als uw simkaart even groot is als een creditcard, is het een standaard simkaart. Als hij iets kleiner is, is het een micro-simkaart en als hij de kleinste van de drie is, is het een nano-simkaart.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar zie je je simkaart?

Open de instellingen-app;Ga naar 'Algemeen';Ga naar 'Info';Het simkaartnummer staat vermeld als 'ICCID'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belsimpel.nl

Is een simkaart gekoppeld aan een telefoonnummer?

Uw telefoonnummer is niet permanent gekoppeld aan uw SIM-kaart . Nummerportabiliteit stelt u in staat om van provider of SIM-kaart te wisselen terwijl u uw nummer behoudt. U kunt uw nummer wijzigen zonder uw SIM-kaart te vervangen door contact op te nemen met uw provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen