Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Start Outlook opnieuw en schakel de invoegtoepassing uit die het probleem veroorzaakte. Start daarna Outlook opnieuw. Zorg dat u het proces van opnieuw starten-uitschakelen-opnieuw starten uitvoert voor elke invoegtoepassing die oorspronkelijk in Outlook is ingeschakeld.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Het beste antwoord. Nee, bij vrijwel alle providers als Hotmail/Outlook, Gmail, Yahoo etc. worden e-mailaccounts die meer dan een jaar niet gebruikt worden verwijderd, inclusief alle mail. Weer activeren is niet mogelijk.
Open het bericht dat u wilt intrekken en vervangen. Klik op het tabblad Bericht en klik in de groep Acties op Andere acties. Klik vervolgens op Dit bericht intrekken. Selecteer Ongelezen kopieën van dit bericht verwijderen of Ongelezen kopieën verwijderen en vervangen door een nieuw bericht.
Open een Office-toepassing, zoals Word of Excel. Selecteer Bestand. Als u geen bestaand document hebt geopend, moet u mogelijk een nieuw document maken om het menu Bestand te zien. Selecteer Account in de navigatiebalk aan de linkerkant.
Nadat u het account uit Outlook.com hebt verwijderd, kunt u niet langer e-mailberichten verzenden vanuit dat account in Outlook.com. Belangrijk: Microsoft verwijdert vanaf 10 mei 2021 de mogelijkheid om accounts aan Outlook.com te koppelen.
Het offline Outlook-gegevensbestand (. ost) wordt ook opgeslagen op station:\Gebruikers\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook. De meeste gegevens blijven op de server staan. Items die lokaal worden opgeslagen, moeten echter een back-up maken.
Als je een bericht verwijdert, blijft het nog 30 dagen in de prullenbak staan. Daarna wordt het definitief verwijderd uit je account en kun je het niet meer herstellen.
Stel dat u per ongeluk per ongeluk een e-mailbericht naar iemand hebt verzonden Outlook.com. Hoe kunt u dit intrekken? Dat kan helaas niet. Het intrekken van berichten is niet beschikbaar voor gebruikers met e-mailadressen die eindigen op @outlook.com, @hotmail.com, @live.com of @msn.com.
Providers zijn wettelijk verplicht om overstappers nog 6 maanden toegang te geven tot hun oude e-mailadres. Daarna wordt dit e-mailadres niet meer beschikbaar. Zorg ervoor dat je deze 6 maanden gebruikt om je nieuwe mailadres bij alle instanties, organisaties en je andere contacten door te geven.
De standaardperiode is 30 dagen. Zie Een item herstellen dat zich niet meer in de map Verwijderde items bevindt in Verwijderde items of e-mail herstellen in Outlook Web App.
Outlook.com is een gratis e-mailservice voor uw persoonlijke e-mail. Iedereen kan naar https://outlook.com en zich registreren voor een gratis e-mailaccount. Voorheen bekend als Hotmail.com en Live.com, kunt u Outlook.com gebruiken als uw e-mailadres eindigt op @outlook.com, @hotemail.com, @msn.com of @live.com.
Ga naar https://office.com en log in met je Microsoft 365 account. Klik vervolgens op 'Office installeren' en op 'Premium-apps van Office'. Uw Office 365 programma's worden nu gedownload.
De nieuwe Outlook voor Windows ziet er als volgt uit: U kunt ook controleren welke versie u hebt. Selecteer Instellingen en kies vervolgens Algemeen >Over Outlook. Versiegegevens staan aan de rechterkant.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
Teruggaan naar de modus Online werken is een eenvoudig proces. Ga in Outlook naar het tabblad Verzenden/ontvangen en kies Offline werken om opnieuw verbinding te maken.