Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Zoek in het Configuratiescherm naar het pictogram E-mail en open het. Klik in het venster E-mailconfiguratie - Outlook op E-mailaccounts... Selecteer in het venster Accountinstellingen het account dat u probeert op te lossen en selecteer Wijzigen.
Weergave-instellingen wijzigen
Meld u aan bij de webversie van Outlook. > Weergave-instellingen. Kies hoe het leesvenster moet worden weergegeven of dat u het wilt verbergen. Kies ook wat er moet gebeuren wanneer u een item verplaatst of verwijdert en wat er moet gebeuren wanneer u zich aanmeldt.
Gebruik een pc of Mac om toegang te krijgen tot de map Herstelbare items. Selecteer in het linkerdeelvenster de map Verwijderde items. Bovenaan de berichtenlijst, selecteert u Items die uit deze map zijn verwijderd herstellen. Selecteer de items die u wilt terugzetten en kies Herstellen.
Je kunt het volgende doen: Controleer of je de gebruikersnaam en het wachtwoord correct hebt opgegeven. Als je authenticatie in twee stappen gebruikt, moet je misschien inloggen met een app-wachtwoord in plaats van je gewone wachtwoord. Als je nog steeds niet kunt inloggen, volg je deze stappen voor probleemoplossing.
Open het bericht dat u wilt intrekken en vervangen. Klik op het tabblad Bericht en klik in de groep Acties op Andere acties. Klik vervolgens op Dit bericht intrekken. Selecteer Ongelezen kopieën van dit bericht verwijderen of Ongelezen kopieën verwijderen en vervangen door een nieuw bericht.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Stap 1: Controleren of u het e-mailadres kunt wijzigen
Ga op uw computer naar uw Google-account. Klik in het linkernavigatievenster op Persoonlijke informatie. Klik onder Contactgegevens op E-mail. Selecteer E-mailadres voor Google-account.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
Als je Gmail gebruikt, heb je al een Google-account. Met een Google-account heb je kosteloos toegang tot Google-producten, zoals Drive, Documenten, Agenda en meer. Inloggen op je Google-account (of bij een Google-product): Ga naar de inlogpagina van het product (voor Google-accounts is dit myaccount.google.com).
Stel dat u per ongeluk per ongeluk een e-mailbericht naar iemand hebt verzonden Outlook.com. Hoe kunt u dit intrekken? Dat kan helaas niet. Het intrekken van berichten is niet beschikbaar voor gebruikers met e-mailadressen die eindigen op @outlook.com, @hotmail.com, @live.com of @msn.com.
Controleren of mail is ingetrokken
Dat doe je door de optie Voor iedere geadresseerde laten weten of intrekken is gelukt aan te vinken. Of het lukt om een bericht in te trekken, is afhankelijk van de Outlook-instellingen op de computer van de ontvanger.
Controleren of een account is geblokkeerd
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.
Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.
Selecteer in het lint het tabblad Weergave. Selecteer Weergave-instellingen in het gebied Huidige weergave. Selecteer Filter en bekijk vervolgens de volgende tabbladen voor selecties die specifieke berichten zouden kunnen wegfilteren: Taken.
De standaardperiode is 30 dagen.
Als je account is ingesteld op POP op een van je apparaten, zullen je e-mails verdwijnen op de andere apparaten zodra ze zijn geopend. Stel daarom je account in op IMAP om dat te voorkomen.