Hoe kopieer je een tabel uit Excel in Word?

Excel-gegevens kopiëren
  1. Selecteer in Excel de gegevens die wilt kopiëren en druk op Ctrl+C.
  2. Open het andere Office-programma, klik op de positie waarop u de gegevens wilt plakken en druk op Ctrl+V.
  3. Klik op Plakopties naast de gegevens en kies hoe u deze wilt plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg ik een tabel uit Excel in Word in?

Een Excel-grafiek invoegen in een Word-document

Selecteer in Excel de grafiek en druk op Ctrl+C of ga naar Home > Kopiëren. Klik of tik in uw Word-document op de plek waar u de grafiek wilt weergeven en druk op Ctrl+V of ga naar Home > Plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe krijg je een Excel tabel in Word?

De eenvoudigste manier om een grafiek uit een Excel-spreadsheet in te voegen in een Word-document is via kopiëren en plakken. U kunt de grafiek dan wijzigen, bijwerken en een andere opmaak geven zonder dat u Word hoeft te verlaten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kopieer je een tabel uit Excel?

Druk op Ctrl+C om de tabel te kopiëren. Druk op Ctrl+X om de tabel te knippen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg je Excel en Word samen?

Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren. Klik op Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Ga naar het Excel-werkblad en klik op Openen. Als u hierom in Word wordt gevraagd, selecteert u Blad1$ en klikt u op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe een Excel-document naar een Word-document te converteren| Hoe een tabel van Excel naar Word te kopiëren

32 gerelateerde vragen gevonden

Hoe kopieer je een tabel vanuit Excel naar Word?

Selecteer in Excel de gegevens die wilt kopiëren en druk op Ctrl+C. Open het andere Office-programma, klik op de positie waarop u de gegevens wilt plakken en druk op Ctrl+V. Klik op Plakopties naast de gegevens en kies hoe u deze wilt plakken. Opmaak van bron behouden Hiermee blijft de gegevensopmaak ongewijzigd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg ik tabellen samen van Excel naar Word?

Open in Word een nieuw document. Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op het type samenvoeging dat u wilt uitvoeren. Klik op Ontvangers selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Blader naar uw Excel-spreadsheet en klik vervolgens op Openen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kopieer en plak je een tabel in Word?

Maak 'm dan passend met de knop 'AutoAanpassen'.
  1. Kopieer de tabel die u in Word wilt hebben. ...
  2. Druk op de sneltoets. ...
  3. Open een nieuw Word-document of open het document waar de tabel in moet komen.
  4. Druk op de sneltoets Ctrl+V om de tabel te plakken.
  5. Klik ergens in de tabel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe dupliceer ik een tabel in Excel?

Dupliceer het blad handmatig

Sneltoets: Druk op CTRL+spatiebalk op het toetsenbord en druk vervolgens op Shift+spatiebalk . Kopieer alle gegevens op het werkblad door op CTRL+C te drukken. Selecteer het plusteken om een ​​nieuw leeg werkblad toe te voegen. Selecteer de eerste cel in het nieuwe werkblad en druk op CTRL+V om de gegevens te plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe selecteer je een tabel in Excel?

U kunt ook ergens in de tabel klikken en vervolgens op Ctrl+A drukken om de tabelgegevens in de hele tabel te selecteren. U kunt ook op de meeste cel linksboven in de tabel klikken en vervolgens op Ctrl+Shift+END drukken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg je een tabel samen in Word?

Cellen in een tabel samenvoegen of splitsen
  1. Selecteer de cellen die u wilt samenvoegen.
  2. Selecteer op het tabblad Indeling van de tabel Cellen samenvoegen in de groep Samenvoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe haal je een tabel uit Excel?

Selecteer alle cellen in de tabel, klik op Wissen en kies Alles wissen. Tip: U kunt ook de tabel selecteren en op Delete drukken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet je een tabel in een Word document?

Voor een basistabel klikt u op Invoegen > Tabel en beweegt u de muisaanwijzer over het raster totdat het gewenste aantal rijen en kolommen is gemarkeerd. Voor een grotere tabel, of als u een tabel wilt aanpassen, selecteert u Invoegen > Tabel > Tabel invoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zorg ik ervoor dat een Excel-tabel in Word past?

Als het werkblad nog steeds niet binnen de marges van 2,54 cm past: a) Selecteer het hele werkblad, zodat Hulpmiddelen voor tabellen zichtbaar worden; b) Ga naar Indeling > Automatisch aanpassen; c) Selecteer Inhoud automatisch aanpassen of Venster automatisch aanpassen . In dit geval gaf Venster automatisch aanpassen het beste resultaat (zie pagina's 5-7).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe plak ik een Excel-tabel in Word met formules?

In plaats van de normale plakmethode (Ctrl+V) te gebruiken, gaat u naar het tabblad "Start" in Word. Klik op de pijl-omlaag onder "Plakken" in het lint en kies "Plakken speciaal". Selecteer in het dialoogvenster "Plakken speciaal" "Microsoft Excel-werkbladobject". Klik op "OK" om de gekoppelde Excel-tabel in te voegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe breid je een tabel uit in Word?

Als u de breedte wilt wijzigen in een specifieke meting, selecteert u een cel in de kolom die u wilt wijzigen.Klik op het tabblad Indeling in de groep Celgrootte in het vak Tabelkolombreedte en geef de gewenste opties op. Als u wilt dat de kolommen in een tabel automatisch in de inhoud passen, selecteert u de tabel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kopieer en plak ik een tabel van Word naar Excel zonder dat de opmaak verloren gaat?

Druk op CRL+V. naast de gegevens die u hebt geplakt en doe het volgende: Als u de opmaak wilt gebruiken die is toegepast op de cellen van het werkblad, klikt u op Doelopmaak aanpassen. Als u de opmaak van de Word-tabel wilt gebruiken, klikt u op Bronopmaak behouden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kopieer ik dezelfde tabelopmaak in Excel?

Selecteer de cel met de opmaak die u wilt kopiëren. Selecteer Home > Format Painter. Sleep om de cel of het bereik te selecteren waarop u de opmaak wilt toepassen. Laat de muisknop los en de opmaak zou nu moeten worden toegepast.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe haal je duplicaten uit Excel?

Dubbele waarden verwijderen
  1. Selecteer het cellenbereik met de dubbele waarden die u wilt verwijderen. ...
  2. Selecteer Gegevens > Duplicaten verwijderen en schakel onder Kolommen de kolommen in of uit waarin u de duplicaten wilt verwijderen. ...
  3. Selecteer OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kopieer ik een hele tabel in Word?

Klik op de tabelverplaatsingshendel om de tabel te selecteren. Voer een van de volgende handelingen uit: Om de tabel te kopiëren, drukt u op CTRL+C . Om de tabel te knippen, drukt u op CTRL+X.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan je opmaak kopiëren in Word?

Tip: Gebruik Alt+Ctrl+C om een indeling te kopiëren en Alt+Ctrl+Vom een opmaak te plakken. Hoewel de cursor niet verandert in een penseel, kunt u herhaaldelijk tekst selecteren en opmaak in meerdere gebieden plakken zonder opnieuw te kopiëren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak je een tabel liggend in Word?

Selecteer de pagina's of alinea's waarvan u de afdrukstand wilt wijzigen. Klik op Pagina-indeling > startpictogram dialoogvenster Pagina-instelling . Klik in het dialoogvenster Pagina-instelling onder Afdrukstand op Staand of Liggend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe Excel aan Word koppelen?

Een bestand insluiten of een koppeling maken naar een bestand in Word
  1. Ga naar Invoegen > Object.
  2. Selecteer Bestand gebruiken.
  3. Selecteer Bladeren en kies het bestand dat u wilt gebruiken.
  4. Selecteer Invoegen.
  5. Kies Weergeven als pictogram om in tesluiten of Koppelen aan bestand voor een koppeling.
  6. Selecteer OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe mail merge van Excel naar Word?

Stap 2.Het Excel sheet koppelen aan de brief
  1. Open het Word bestand met uw brief;
  2. Druk op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en kies vervolgens voor de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren, namenlijk: Brieven;
  3. Druk op Adressen selecteren > Een bestaande lijst gebruiken;

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.genkgo.com

Populaire vragen