Zet uw e-mailadres of telefoonnummer niet op sociale media, fora of op een andere website. Vraagt een bedrijf of organisatie om uw e-mailadres? Vul dat dan alleen in als het echt nodig is. Meld u af voor ongevraagde berichten, of geef er geen toestemming voor (opt-out).
Door gebruik te maken van je zogenoemde recht van verzet geef je aan dat je niet wilt dat Ziggo je benadert voor commerciële doeleinden. We zullen dan geen contact meer met je opnemen, telefonisch, per sms, post óf e-mail, met bijvoorbeeld aanbiedingen en speciale (kortings)acties. Geen klant (meer) van Ziggo?
De kans is groot dat je e-mailadres terecht is gekomen op een lijst met e-mail adressen die door verschillende spammers wordt gebruikt. Dat verklaart waarom je er steeds meer krijgt. Ze gebruiken allemaal dezelfde lijsten. Net daarom blijf je ook deze berichten krijgen, ook al heb je een aantal afzenders geblokkeerd.
Stuur een nieuw e-mailbericht naar naar [email protected] met het (verkleinde) spambericht als bijlage. Je maakt het spambericht kleiner, comprimeren, door er een zip-bestand van te maken.
Klik in het hoofdmenu aan de linkerkant op Meer. Spam.
Klik boven de lijst met berichten op Alle spamberichten nu verwijderen. Je kunt ook specifieke e-mails selecteren die je wilt verwijderen en dan klikken op Definitief verwijderen.
Hoe kan ik mijn spam instellingen wijzigen bij Ziggo?
Je kunt de spam filter niet zelf instellen, het is een algemene spamfilter voor heel Ziggo. Je kunt filterregels blijven instellen, de beste instelling van filter regels is verplaatsen naar de spam map, dan komen de mails in de spam map en daar leert de spamfilter van.
Nu horen we je denken: 'En de reclames zelf dan? ' Nee, de reclames zelf kun je niet doorspoelen. Een goed moment om de hapjes en drankjes aan te vullen.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Maar wees voorzichtig met wat je gebruikt om je Spam te snijden. Omdat het vlees zo zacht is, kunnen gekartelde messen vaak plakken scheuren en je met een puinhoop achterlaten. Met iets als een spatel of zelfs het deksel van het blik krijg je een gladde en gelijkmatige plak .
Hoe kan ik ongewenste e-mails permanent verwijderen?
Navigeer naar de Prullenbak, selecteer alle e-mails en kies Verwijderen voorgoed . U kunt ook de optie Prullenbak nu leegmaken gebruiken om alles in één keer permanent te verwijderen.
Waarom belanden mijn e-mails in de spamfolder van de ontvanger?
Als een e-mail in de spamfolder terechtkomt, is dat vaak omdat deze e-mail een hoge spamscore heeft. Dit betekent dat de e-mail bepaalde kenmerken van spam vertoont. Daardoor vertrouwt het spamfilter van de mailbox de e-mail niet en wordt deze als spam aangemerkt.
Dat is mogelijk. Log in bij Mijn Ziggo, ga naar de pagina Producten → Internet, scroll omlaag naar Ziggo Mail en klik op E-mail instellen achter het betreffende e-mailadres. Nu kun je dit adres en de hieraan gekoppelde mailbox verwijderen.
SPAMfighter Exchange Module, SPAMfighter Mail Gateway en Hosted Spam Filter zijn de meest effectieve en gebruiksvriendelijke Spamfilters om uw medewerkers te beschermentegen spam en phishing-fraude.
Dit zijn de drie voornaamste redenen waarom een e-mail als spam wordt gezien: Je e-mail bevat spamgevoelige woorden.Het e-mailadres dat je hebt aangemaakt, bevat spamgevoelige karakters.Het SPF-record van je domeinnaam staat niet correct ingesteld.