Wil je liever iemand spreken? dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben we je 14-cijferig pakketnummer nodig.
Neem contact met ons op via het contactformulier. Wilt u liever met iemand spreken? U kunt contact opnemen met een van onze collega's van de Klantenservice via telefoonnummer 085 - 0022222 en zij helpen u verder.
Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur 's ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD. Maak een account aan op myDPD zodat je altijd de status van je pakketten kan zien.
De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.
U kunt uw pakket in de toekomst snel volgen door op de knop 'Volg uw pakket' te klikken in de rechterbovenhoek van onze website en uw DPD-referentienummer in te voeren .
Als de pakketstatus een dag lang onveranderd blijft, neem dan gerust contact met ons op . Onze klantenservice helpt u graag verder. Beschrijf uw vraag aan ons in het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk per e-mail contact met u op.
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.
DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.
Hierbij kan uw klant kiezen wanneer hij of zij het pakket geleverd wil hebben en waar: thuis, op een ander adres of bij een Pickup parcelshop. Wilt u meer informatie? Neem contact op met ons op via telefoonnummer 0499-339900 of per e-mail: [email protected].
Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.
p> Als de chauffeur de goederen afhaalt en het verschil wordt vastgesteld tijdens het transport, dan wordt uw zending vastgehouden bij de vervoerder totdat de situatie is verholpen (bijbetaling, retour afzender, intrekking in de magazijnen van het vervoersbedrijf).
Conclusie. In het kort, DPD, DHL en PostNL zijn drie betrouwbare en efficiënte logistieke bedrijven die actief zijn in de bezorging van pakketten en brieven.
Je ontvangt van DPD een e-mail of sms op het e-mailadres of telefoonnummer dat de verzender aan ons heeft doorgegeven.
Wanneer u niks heeft afgesproken over het moment van levering, geldt de wettelijke levertijd van 30 dagen. Ontvangt u het product niet binnen deze termijn, dan moet u de verkoper extra tijd geven om alsnog te leveren. Stel de verkoper hiervan op de hoogte via de mail of per brief.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Hoewel de bezorger de taak heeft om het pakket af te leveren en de ontvanger op de hoogte te houden van de voortgang, draagt een webwinkel de verantwoordelijkheid om het pakket bij de consument te krijgen.
Neem rechtstreeks contact op met Royal Mail of Parcelforce Worldwide , afhankelijk van de service die u gebruikt: Pakket- en briefbezorging.
Als je wilt weten waar je DPD pakket is, kun je Track & Trace gebruiken om je pakket te volgen. Gebruik hiervoor het 14-cijferige pakketnummer of je referentienummer. Wijzig je je plannen? Dan kun je de bezorging eenvoudig online aanpassen.
Een klantenservicemedewerker start verschillende interne onderzoeken om de locatie van het pakket te bepalen . Als het onderzoek langer dan 48 uur duurt, houden we u op de hoogte van de voortgang van het onderzoek.
Als je in Track and Trace al een paar dagen geen nieuwe scans meer ziet, willen dit graag onderzoeken. Informeer de verzender van je pakket dat je pakket vermist is zodat deze een onderzoek bij ons kan laten opstarten. Een formulier voor verzenders staat op de contactpagina van DPD.
Als ontvanger meldt u uw klacht bij uw verzender, die over alle benodigde documenten beschikt . Als u een zakelijke verzender bent, meldt u uw klacht via het klachtenformulier in myDPD in de sectie 'orders'. Als u geen toegang hebt tot myDPD, neem dan contact op met onze klantenservice.
Schakel in de header naar \"Create order\" en selecteer \"Pickup\" uit de onderstaande opties.Voer nu de gewenste ophaaldatum en het aantal pakketten in en klik op \"Next\" .