Hoe kom ik in contact met DPD?

Hoe kan je ons bereiken?
  • voor verzenders: 070/246 022 van maandag tot vrijdag van 8u tot 18u (€ 0.15 per minuut)
  • voor ontvangers: 070/222 222 van maandag tot vrijdag van 8u tot 18u (€ 0.30 per minuut) of via de chatbot.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Kan ik met iemand van DPD spreken?

Wil je liever iemand spreken? dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van DPD?

Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben we je 14-cijferig pakketnummer nodig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe spreek ik met iemand van DPD?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Wilt u liever met iemand spreken? U kunt contact opnemen met een van onze collega's van de Klantenservice via telefoonnummer 085 - 0022222 en zij helpen u verder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar blijft mijn pakket van DPD?

Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur 's ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD. Maak een account aan op myDPD zodat je altijd de status van je pakketten kan zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

DPD Courier Tracking Guide

27 gerelateerde vragen gevonden

Wat te doen als je pakket niet aankomt?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Hoe vind ik mijn DPD-pakket?

U kunt uw pakket in de toekomst snel volgen door op de knop 'Volg uw pakket' te klikken in de rechterbovenhoek van onze website en uw DPD-referentienummer in te voeren .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen als mijn DPD-pakket niet is afgeleverd?

Als de pakketstatus een dag lang onveranderd blijft, neem dan gerust contact met ons op . Onze klantenservice helpt u graag verder. Beschrijf uw vraag aan ons in het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk per e-mail contact met u op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat kan ik doen als mijn pakket niet aankomt bij DPD?

Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat doet DPD wanneer je niet thuis bent?

DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Heeft DPD een mailadres?

Hierbij kan uw klant kiezen wanneer hij of zij het pakket geleverd wil hebben en waar: thuis, op een ander adres of bij een Pickup parcelshop. Wilt u meer informatie? Neem contact op met ons op via telefoonnummer 0499-339900 of per e-mail: [email protected].

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op thuiswinkel.org

Welke dagen bezorgt DPD niet?

Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Waarom wordt mijn pakket vastgehouden door DPD?

p> Als de chauffeur de goederen afhaalt en het verschil wordt vastgesteld tijdens het transport, dan wordt uw zending vastgehouden bij de vervoerder totdat de situatie is verholpen (bijbetaling, retour afzender, intrekking in de magazijnen van het vervoersbedrijf).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support-dpdbelgium.packlink.com

Is DPD te vertrouwen?

Conclusie. In het kort, DPD, DHL en PostNL zijn drie betrouwbare en efficiënte logistieke bedrijven die actief zijn in de bezorging van pakketten en brieven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op crazylabels.nl

Hoe kan ik een klacht indienen bij DPD?

DPD & Privacy
  1. Ben je een verzender? Meld je klacht via dit contactformulier. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.
  2. Ben je een ontvanger? Dan gebruik je dit formulier. ...
  3. Is je pakket beschadigd bij de bezorging? Meld dit direct maar uiterlijk binnen 7 kalenderdagen na ontvangst aan DPD.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe kom ik aan een sms code van DPD?

Je ontvangt van DPD een e-mail of sms op het e-mailadres of telefoonnummer dat de verzender aan ons heeft doorgegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat moet je doen als je bestelling niet komt?

Wanneer u niks heeft afgesproken over het moment van levering, geldt de wettelijke levertijd van 30 dagen. Ontvangt u het product niet binnen deze termijn, dan moet u de verkoper extra tijd geven om alsnog te leveren. Stel de verkoper hiervan op de hoogte via de mail of per brief.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rechtswinkelrotterdam.nl

Waar is mijn pakket gebleven?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket kwijt is?

Hoewel de bezorger de taak heeft om het pakket af te leveren en de ontvanger op de hoogte te houden van de voortgang, draagt een webwinkel de verantwoordelijkheid om het pakket bij de consument te krijgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Met wie kan ik contact opnemen als mijn pakket niet is aangekomen?

Neem rechtstreeks contact op met Royal Mail of Parcelforce Worldwide , afhankelijk van de service die u gebruikt: Pakket- en briefbezorging.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn DPD pakket bezorgd?

Als je wilt weten waar je DPD pakket is, kun je Track & Trace gebruiken om je pakket te volgen. Gebruik hiervoor het 14-cijferige pakketnummer of je referentienummer. Wijzig je je plannen? Dan kun je de bezorging eenvoudig online aanpassen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe onderzoekt DPD vermiste pakketten?

Een klantenservicemedewerker start verschillende interne onderzoeken om de locatie van het pakket te bepalen . Als het onderzoek langer dan 48 uur duurt, houden we u op de hoogte van de voortgang van het onderzoek.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als DPD je pakket kwijt is?

Als je in Track and Trace al een paar dagen geen nieuwe scans meer ziet, willen dit graag onderzoeken. Informeer de verzender van je pakket dat je pakket vermist is zodat deze een onderzoek bij ons kan laten opstarten. Een formulier voor verzenders staat op de contactpagina van DPD.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Hoe kan ik een klacht indienen over een pakket dat niet is afgeleverd door DPD?

Als ontvanger meldt u uw klacht bij uw verzender, die over alle benodigde documenten beschikt . Als u een zakelijke verzender bent, meldt u uw klacht via het klachtenformulier in myDPD in de sectie 'orders'. Als u geen toegang hebt tot myDPD, neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe regel ik een DPD-ophaaldienst?

Schakel in de header naar \"Create order\" en selecteer \"Pickup\" uit de onderstaande opties.Voer nu de gewenste ophaaldatum en het aantal pakketten in en klik op \"Next\" .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen

  Vorige artikel
Is Lavazza koffie lekker?