Hoe kan je een Excel tabel in Word zetten?

De eenvoudigste manier om een grafiek uit een Excel-spreadsheet in te voegen in een Word-document is via kopiëren en plakken. U kunt de grafiek dan wijzigen, bijwerken en een andere opmaak geven zonder dat u Word hoeft te verlaten. Als u de gegevens in Excel wijzigt, kunt u de grafiek automatisch vernieuwen in Word.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet je een Excel tabel in Word?

Selecteer in Excel de gegevens die wilt kopiëren en druk op Ctrl+C. Open het andere Office-programma, klik op de positie waarop u de gegevens wilt plakken en druk op Ctrl+V. Klik op Plakopties naast de gegevens en kies hoe u deze wilt plakken. Opmaak van bron behouden Hiermee blijft de gegevensopmaak ongewijzigd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kopieer je een tabel van Excel naar Word?

Open Word en klik op het tabblad Invoegen. Kies hier in de groep Tekst voor Object en ga naar het tab Bestand gebruiken. Plaats een vinkje bij Koppelen aan bestand en wijs het Excel-document aan. Het Excel-bestand wordt ingevoegd in je Word-document.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op opatel.nl

Hoe plak je een tabel in Word?

Plaats de cursor op de gewenste positie in de nieuwe tabel. Druk op Ctrl+V om de tabel op de nieuwe locatie te plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe adressen uit Excel in Word brief?

Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren. Klik op Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Ga naar het Excel-werkblad en klik op Openen. Als u hierom in Word wordt gevraagd, selecteert u Blad1$ en klikt u op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe u een volledig MS Excel-blad in Word kunt invoegen en koppelen (eenvoudig)

41 gerelateerde vragen gevonden

Hoe kan je een kolom toevoegen in Word?

Een kolom links of rechts toevoegen

Als u een kolom rechts van de cel wilt toevoegen, klikt u op Rechts invoegen in de groep Rijen en kolommen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe verstuur ik een Excel Bestand?

Excel, PowerPoint en Word
  1. Klik op Bestand > delenen kies een van de volgende opties: Opmerking: Welke opties worden weergegeven is afhankelijk van het Office-programma dat u gebruikt. ...
  2. Voer de aliassen van de ontvangers in, bewerk zo nodig de onderwerpregel en berichttekst, en klik op Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe moet je een tabel kopieren en plakken?

Een tabel of spreadsheet kopiëren vanuit Word of Excel
  1. Open de tabel of het spreadsheet dat u wilt kopiëren.
  2. Selecteer de 3D-cellen en druk op Ctrl+C om ze te kopiëren.
  3. Open Publisher.
  4. Druk op Ctrl+V om de cellen te plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak je een mooie tabel op Word?

De snelste manier om een mooie tabel te creëren, is door de functie Snelle tabellen te gebruiken. Deze ingebouwde ontwerpen besparen je een hoop gedoe. Word bewaart deze snelle tabellen in een galerie van zogenaamde bouwstenen. Ga naar Invoegen / Tabel / Snelle tabellen en selecteer een kant-en-klaar ontwerp.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op id.nl

Hoe maak je van een tabel in Word een afbeelding?

Selecteer daartoe de tabel en kies daarna PLAKKEN links in het lint boven KLEMBORD. Klik niet op PLAKKEN zelf maar op het pijltje daaronder. Kies ALS AFBEELDING en vervolgens KOPIËREN ALS AFBEELDING. Klik vervolgens op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op clickx.be

Hoe zet je een Excel bestand in pdf?

Selecteer Opslaan .
  1. Als het bestand eerder is opgeslagen, selecteert u Bestand > Een kopie opslaan. Als het bestand niet is opgeslagen, selecteert u Bestand > Opslaan als.
  2. Selecteer Bladeren om de locatie op uw computer te kiezen waar u het bestand wilt opslaan.
  3. Selecteer PDF in de vervolgkeuzelijst.
  4. Kies Opslaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe hele tabel selecteren in Excel?

Als u een lijst of tabel wilt selecteren, selecteert u een cel in de lijst of tabel en drukt u op Ctrl+A.Gebruik de knop Alles selecteren in de linkerbovenhoek om het hele werkblad te selecteren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kopieer je opmaak in Excel?

Selecteer de cel met de opmaak die u wilt kopiëren. Selecteer Start > Opmaak kopiëren/plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe haal je tabel weg Excel?

Als uw Excel werkblad gegevens in een tabelindeling bevat en u niet langer de gegevens en de opmaak wilt hebben, kunt u de hele tabel als volgt verwijderen. Selecteer alle cellen in de tabel, klik op Wissen en kies Alles wissen. Tip: U kunt ook de tabel selecteren en op Delete drukken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak je kolommen en rijen in Word?

Plaats de cursor op de plaats in de tabel waar u een kolom of rij wilt toevoegen.
  1. Als u een rij wilt invoegen, klikt u op hierboven invoegen of hieronder invoegen.
  2. Als u een kolom wilt invoegen, klikt u op links invoegen of rechts invoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Wat is een snelle tabel in Word?

Snelle tabellen zijn tabellen die in galerieën als bouwstenen worden opgeslagen. U kunt op elk gewenst moment Snelle tabellen openen en opnieuw gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe converteer je een tabel naar tekst?

Een tabel naar tekst converteren
  1. Selecteer de rijen of de tabel die u naar tekst wilt converteren.
  2. Klik op het tabblad Indeling in de sectie Gegevens op Converteren naar tekst.
  3. Klik in het vak Converteren naar tekst onder Lijstscheidingsteken op het scheidingsteken dat u wilt gebruiken in plaats van de kolomgrenzen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet je een tabel horizontaal in Word?

De afdrukstand van een pagina wijzigen in Liggend of Staand
  1. Als u de afdrukstand van het hele document wilt wijzigen, selecteert u Indeling > Afdrukstand.
  2. Klik op Staand of Liggend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe maak je een tabel in documenten?

Een tabel toevoegen
  1. Open een document of dia in een presentatie op je computer.
  2. Klik op Invoegen Tabel. kies hoeveel rijen en kolommen je wilt toevoegen. Een tabel kan maximaal 20 bij 20 cellen bevatten.
  3. De tabel wordt toegevoegd aan het document.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan je een Excel bestand uitprinten?

Een Excel-tabel afdrukken

Selecteer een cel in de tabel om de tabel in te schakelen. Selecteer Bestand en selecteer Vervolgens Afdrukken. Selecteer onder Instellingen de pijl naast Actieve bladen afdrukken en selecteer Geselecteerde tabel afdrukken. Selecteer Afdrukken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Kan je een Excel bestand delen?

Deel een werkmap met anderen, rechtstreeks vanuit Excel. U kunt instellen dat andere gebruikers de werkmap kunnen bewerken of alleen kunnen weergeven. Selecteer Delen.Selecteer machtigingen en vervolgens Toepassen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet je een Excel bestand op delen?

Delen en samenwerken met Excel voor Windows
  1. Klik op Bestand > Opslaan als. Selecteer voor school of werk. OneDrive - <bedrijfsnaam>. Selecteer voor persoonlijke bestanden. OneDrive - persoonlijk.
  2. Voer een bestandsnaam in en selecteer Opslaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe iets toevoegen aan inhoudsopgave Word?

De tekst in de inhoudsopgave opmaken
  1. Ga naar Verwijzingen > Inhoudsopgave > Aangepaste inhoudsopgave.
  2. Selecteer wijzigen. ...
  3. Klik in de lijst Stijlen op het niveau dat u wilt wijzigen en klik op Wijzigen.
  4. Breng uw wijzigingen aan in het deelvenster Stijl wijzigen.
  5. Selecteer OK om de wijzigingen op te slaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Wat is een kolom in Word?

Een tekst kan weergegeven worden in verschillende kolommen (verticale blokken). De kolommen worden gescheiden door witruimte of bv. een lijn. Kolommen worden meestal gebruikt om grote stukken tekst op te delen zodat de tekst beter op een blad past en er een mooiere bladschikking ontstaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op informaticalessen.be

Hoe kopieer je een tabel in Excel?

Tabel kopiëren in Excel
  1. Selecteer uw tabel. Klik hiervoor op de cel uiterst links boven. Houd de muisknop ingedrukt en beweeg naar de cel uiterst rechts beneden.
  2. Klik, indien nodig, op het tabblad Start en klik in de groep 'klembord' op Kopiëren. Of gebruik de sneltoetsen Ctrl+C op het toetsenbord om te kopiëren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Populaire vragen