Hoe kan ik mijn klantnummer van Vodafone vinden?

Het klantnummer vind je in My Vodafone → Log in in My Vodafone.Vervolgens zie je het klantnummer bovenin vermeld (rechts). Via de app kun je hiervoor naar het kopje producten gaan. Lukt het niet om in te loggen, neem dan even contact met ons op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Waarom kan ik niet inloggen op mijn Vodafone?

Het lukt me niet om in My Vodafone in te loggen.

Soms helpt het om het geheugen van je browser (de cookies en tijdelijke internetbestanden) te wissen. Dit doe je in het instellingenmenu van je browser. Sluit vervolgens je browser en probeer het opnieuw.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Is Vodafone bellen gratis?

Je kunt de klantenservice van Vodafone bellen op 1201 via jouw mobiele telefoon met Vodafone abonnement, dit nummer is gratis. Bel je vanaf een vaste telefoon? Bel dan 0800-0094 om in contact te komen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op storingen.help

Is een 088 telefoonnummer gratis Vodafone?

088. Handig voor bedrijven met meerdere afdelingen/vestigingen in het land. De beller betaalt nooit meer dan het lokale tarief.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Is Ziggo samen met Vodafone?

Vodafone en Ziggo: samen sterker

Samen sta je sterker. Daarom werken we sinds 2017 samen met Ziggo. Met een gezamenlijk netwerk voor vast en mobiel internet: GigaNet. En omdat we dubbel zo blij zijn met klanten van Vodafone én Ziggo delen we volop extra voordelen uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

how to check vodafone sim customer details | 2019|by- hinditrickmasti

22 gerelateerde vragen gevonden

Welke app voor Vodafone?

Met de app heb je My Vodafone altijd bij de hand. Of ja, in je tas of broekzak dan. Handig voor als je bijvoorbeeld snel je tegoed of je factuur wil checken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Waarom kom ik niet in mijn Vodafone app?

Hiervoor zijn twee oplossingen:

💡Probeer in dit geval altijd eens in te loggen op My Vodafone via de website. Vervolgens kun je bij Profiel je mobiele nummer koppelen aan je account. Daarna zou alles weer moeten werken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Hoe kan ik Ziggo en Vodafone koppelen?

Inloggen doe je altijd los van elkaar, mits je in één van de twee inlog aangeeft dat je je Vodafone en Ziggo abonnement wilt koppelen (als account). Het koppelen om daar vervolgens korting en/of extra kanalen bij te krijgen gebeurd achter de schermen en hoef je zelf niets aan te doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Wat is Red Together van Vodafone?

Met je Red Together groep deel je samen data uit 1 grote bundel. De groep heeft maximaal 5 leden: 1 beheerder en 1 tot 4 groepsleden. Je hebt een Red Together of een Red Together Extra abonnement nodig om mee te doen. Je krijgt voor de hele groep 1 factuur, maar je hoeft niet allemaal op hetzelfde adres te wonen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Hoe koppel ik red together?

Hoe kan ik een Red Together groep creëren? Wanneer je minimaal één Red Together én Red Together Extra onder je contract hebt staan. Je activeert een Red Together groep met één druk op de knop via My Vodafone of de My Vodafone app. Je ontvangt een notificatie en als je daarop klikt is de Red Together groep geactiveerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Hoe kan ik mijn Vodafone abonnement zien?

Log via onze website in op My Vodafone. Klik bovenin op het tabblad Rekeningen en vervolgens op de gewenste rekening. Je vindt hier een overzicht van je abonnementskosten, verbruikskosten en eventueel aanvullende kosten. Elk onderdeel kun je uitklappen om een specificatie te zien van je verbruik.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Waar vind ik mijn Vodafone facturen?

In My Vodafone vind je een overzicht van je facturen met de bijbehorende details. Zo zie je precies welke kosten je hebt gemaakt, waarvoor en wanneer. Heb je voor je administratie een kopie nodig van je facturen? Ook die download je eenvoudig in My Vodafone.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Hoe verander je je nummer Vodafone?

Wijzig je nummer
  1. Ga naar 'Producten'
  2. Ga naar 'Abonnement'
  3. Klik op 'Je nummer wijzigen'
  4. Vul het formulier in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Hoe controleert Vodafone of je Ziggo klant bent?

Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'. Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Wat doet Ziggo voor bestaande klanten?

Bij Ziggo profiteer je van maar liefst 50% korting op een alles-in-één pakket. Geef aan je dat je nog geen internetabonnement hebt om de speciale aanbiedingen te bekijken. De korting geldt een halfjaar lang en kan je tot wel honderden euro's voordeel opleveren. Een kortingscode heb je niet nodig!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op acties.nl

Wat is het goedkoopste abonnement van Vodafone?

Het goedkoopste Sim Only abonnement is Start M. Hiermee beschik je voor € 13,50 per maand over 150 belminuten, 2 GB aan data en maak je onbeperkt gebruik van sms.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Wat is het rekeningnummer van Vodafone?

Vodafone maakt vanaf vandaag gebruik van een andere bank met nieuw rekeningnummer: NL93INGB0007939833. Betaal jij je rekening altijd via automatische incasso? Dan hoef je niks te doen. Je ziet vanaf nu ons bankrekeningnummer van de ING op je bankafschrift staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Hoe kan ik mijn Vodafone abonnement opzeggen?

Zo zeg je op

Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je het abonnement online op. Meerdere aansluitingen? Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Welke nummers heb ik gebeld Vodafone?

Alles wat je hebt gebeld kan je terug vinden in je My Vodafone. Ga in de My Vodafone app naar Rekeningen, kies de rekening en klik dan op Bekijk de details van je verbruik. Nu kan je kijken in de specificatie van je internet gebruik en maar ook de gesprekken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Hoe lang ben ik al klant bij Vodafone?

Je kunt de einddatum vinden in My Vodafone of in de My Vodafone App.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Hoe weet ik welk abonnement Ik heb?

Je abonnement controleren, data kopen en meldingen beheren

Open de app Instellingen. Mobiel dataplan. Je abonnement controleren: Bekijk bovenaan de pagina de status van je huidige data-abonnement.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat gebeurt er als je je abonnement niet verlengt Vodafone?

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. Als je je abonnement niet verlengt dan blijft deze voor onbepaalde tijd doorlopen. Dan kan je elk moment je abonnement opzeggen, met een opzegtermijn van 1 maand. Eventuele kortingen, die voor 1 of 2 jaar geldig waren, komen te vervallen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.vodafone.nl

Wat kost Red together voor 2 personen?

Red Together € 29,00 p. mnd. Totaalprijs € 29,00 p. mnd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafone.nl

Hoeveel abonnementen mag je hebben bij Vodafone?

Vijf abonnementen per persoon. Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Vodafone en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen. Het is mogelijk om meerdere abonnementen tegelijk aan te vragen, zonder eerst een factuur te hoeven betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belsimpel.nl

Populaire vragen

  Vorige artikel
KAN jeuk mentaal zijn?