Ook kun je een melding krijgen dat het account niet gesynchroniseerd is. Als je op je Android-telefoon of iPhone dergelijke problemen met de synchronisatie van Gmail hebt, is moet je waarschijnlijk je Google-account verwijderen en Gmail opnieuw instellen.
Synchroniseren is het magische woord. Door het synchroniseren van je email wordt het mogelijk om vanaf verschillende apparaten (telefoon, tablet) bij dezelfde mailbox te komen om je email te lezen.
Gelijk zetten of gelijk laten lopen. De term 'synchroniseren' wordt in verschillende contexten gebruikt. Bijvoorbeeld: Synchroniseren van een e-reader met een computer: de boeken op de PC kopiëren naar de e-reader.
Als je een probleem met synchronisatie ondervindt, zou je dit normaal kunnen oplossen door uit en opnieuw in te loggen bij je account, de cache te wissen, of de app opnieuw te installeren. Deze oplossingen kunnen er echter toe leiden dat je ongesynchroniseerde gegevens verliest.
Klik op Synchronisatiestatus bekijken. Klik naast het type gegevens dat u opnieuw wilt synchroniseren op Opnieuw synchroniseren. Selecteer Overschrijven of Verwijderen en opnieuw synchroniseren. Check Synchronisatieopties voor meer informatie.
Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'. Tik op 'Nieuwe gegevens'. Kies een instelling, zoals 'Automatisch' of 'Handmatig', of kies een schema voor hoe vaak Mail gegevens ophaalt.
Tik op 'Instellingen' > '[uw naam]' > 'iCloud' en schakel 'Mail' in. Controleer of nieuwe gegevens automatisch naar uw apparaat worden gepusht. Tik in iOS 14 of hoger op 'Instellingen' > 'Mail' > 'Accounts' > 'Nieuwe gegevens' en schakel 'Push' in.
Controleer de onderstaande zaken als een synchronisatie niet goed lijkt te werken. Zorg dat de synchronisatie app up-to-date is. Zorg dat je bestanden/mappen geen ongeldige karakters of bestandstypen bevatten. Zorg dat je niet meer dan 255 karakter gebruikt voor de namen van je bestanden/mappen.
Tik op Instellingen > Accounts. Als er nog geen Google-account is, tikt u op Account toevoegen. Tik op de schakelaar Gegevens automatisch synchroniseren om de functie in te schakelen.
Android telefoon gebruikers: U moet de time-out instellingen van uw telefoon veranderen zodat deze niet uit gaat. De Garmin Connect App moet continu op de voorgrond blijven tijdens de synchronisatie. De synchronisatie kan tot wel 10 minuten duren om te voltooien.
Synchronisatie gebruik je voor het beheer van bestanden op je apparaat: Met synchronisatie kun je je apparaat naar de nieuwste iOS- of iPadOS-software bijwerken, op de Mac of iCloud een veilige reservekopie maken van de gegevens op het apparaat en, indien nodig, met een reservekopie informatie terugzetten op het ...
Ga in Outlook voor Android naar Instellingen > Account toevoegen > E-mailaccount toevoegen. Voer e-mailadres is. Tik op Doorgaan. Wanneer u wordt gevraagd een e-mailprovider te selecteren, kiest u IMAP of POP3.
Om je een idee te geven, volgt hier een (onvolledige) lijst van mogelijke redenen waarom een e-mail niet kan worden afgeleverd: De inbox van de ontvanger is vol. Er staat een typefout in het e-mailadres van de ontvanger. Het e-mailadres bestond (nog) niet op het moment van verzending.
Ga naar Instellingen.Tik onder Accounts op het account waarmee u wilt synchroniseren.Zet de schuifregelaar Contactpersonen synchroniseren op AAN.