Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Klik in het navigatievenster om een map te selecteren waarvan u de weergave wilt herstellen, klik op Bekijk > Verander perspectief, en specificeer een weergavemodus uit de vervolgkeuzelijst die u naar de oorspronkelijke weergave wilt herstellen. 2. Klikken Bekijk > Weergave resetten.
Controleer de instellingen van je telefoon of tablet
op je apparaat. Tik op Gebruikers en accounts. Schakel Gegevens automatisch synchroniseren in.
Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Controleren of een account is geblokkeerd
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.
Open het bericht dat u wilt intrekken en vervangen. Klik op het tabblad Bericht en klik in de groep Acties op Andere acties. Klik vervolgens op Dit bericht intrekken. Selecteer Ongelezen kopieën van dit bericht verwijderen of Ongelezen kopieën verwijderen en vervangen door een nieuw bericht.
Open een Office-toepassing, zoals Word of Excel. Selecteer Bestand. Als u geen bestaand document hebt geopend, moet u mogelijk een nieuw document maken om het menu Bestand te zien. Selecteer Account in de navigatiebalk aan de linkerkant.
Uw gebruikersnaam is afhankelijk van uw e-mailprovider, maar gewoonlijk is dit uw volledige e-mailadres of het gedeelte van uw e-mailadres voor het teken @. Dit is het wachtwoord voor uw account. Dit wachtwoord is meestal hoofdlettergevoelig.
Heb je Windows 10, dan zit de Mail app standaard tussen je Start pictogrammen. Je hoeft deze dus niet eerst te installeren. Windows Mail heeft dezelfde minimalistische lay-out als Outlook.com en is eenvoudig te personaliseren. Je kunt meerdere accounts toevoegen en deze samenvoegen tot 1 mailbox.
Of als u natuurlijk Office heeft met Outlook. Wat u ook kunt doen en dan maakt het niet uit of het Windows 10 of 11 is, kiezen voor de gratis Mail-App. Deze app is in de plaats gekomen van Windows (Live) Mail en is standaard in iedere moderne Windows computer aanwezig.
Via 'Snelle instellingen' kun je de instellingen bekijken en wijzigen vanaf elk scherm op je telefoon. Je kunt de instellingen die je vaak wijzigt, toevoegen aan of verplaatsen naar 'Snelle instellingen'. Voor sommige van deze stappen moet je het scherm aanraken.
Met een wachtwoordzin kun je de Google-cloud gebruiken om je gegevens op te slaan en te synchroniseren zonder dat je deze door Google laat lezen.
1 Ga naar Instellingen> Accounts en back-up> Accounts beheren (of Accounts). 2 Selecteer het account waarvoor je gegevens wilt opslaan. De accountgegevens worden weergegeven. Als je Android11-versie hebt, druk je op "Account synchroniseren".
Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.
Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.
Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.