Hoe kan ik contact opnemen met de douane van USPS?

Algemene vragen of problemen. Voor algemene vragen of problemen kunt u contact opnemen met het algemene telefoonnummer van de USPS-klantenservice bij +1 (800) 275-8777 of een gemakkelijke manier om te onthouden dat het is +1 (800) ASK-USPS.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ship24.com

Hoe kan ik contact opnemen met de douane van USPS?

Als er documentatie beschikbaar is, adviseer klanten dan om te bellen naar 800-222-1811 om een ​​aanvraag in te dienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Met wie werkt USPS samen in Nederland?

USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reddit.com

Hoe kan ik contact opnemen met iemand van de klantenservice van USPS?

Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn USPS pakket?

Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op aftership.com

Een USPS-douaneformulier invullen (douaneaangifte en verzendnota)

16 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik de USPS bellen om te vragen waar mijn post is?

Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe controleer ik of de USPS mijn pakket heeft?

Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik USPS e-mailen?

Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wanneer moet ik contact opnemen met USPS over een pakket?

Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking®. Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen , kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket uit Amerika?

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is USPS ook in Nederland actief?

Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik naar Nederland mailen?

Standaard adresformaat in Nederland

Straatadres of postbus (PO Box): Het straatadres of postbusnummer van de ontvanger. Postcode en stad: De postcode van zes tekens, gevolgd door de naam van de stad. Land: Vermeld altijd "NEDERLAND" in hoofdletters op de laatste regel voor internationale post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kom ik in contact met de douane?

Voor vragen over bestaande regelingen of tarieven op het terrein van de belastingen kunt u terecht bij de BelastingTelefoon: 0800 - 05 43. Voor vragen over de Douane kunt u terecht bij de BelastingTelefoon Douane: 0800 - 01 43. U kunt ook de website van de Belastingdienst raadplegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Waarom ligt mijn pakket nog bij de douane van USPS?

Dit komt meestal doordat er wat papierwerk ontbreekt of er onjuiste informatie is verstrekt . Het kan ook komen door openstaande rechten en belastingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn USPS International-pakket?

Stapsgewijze handleiding voor het volgen van uw internationale zending

Bezoek de USPS Tracking Website: Ga naar https://tools.usps.com/ en voer uw trackingnummer in het daarvoor bestemde veld in . Klik op "Track a Package" om toegang te krijgen tot de informatie van uw verzending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik USPS bellen voor een pakket?

U kunt contact opnemen met de klantenservice van US Postal Service door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Deze telefoonlijn stelt u in staat om informatie in te winnen over USPS-diensten, pakketten te volgen en verloren post rechtstreeks aan een live agent te melden. Het is toegankelijk voor zowel internationale als binnenlandse vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als ik geen mail krijg voor mijn pakket?

Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe neem ik contact op met mijn lokale USPS-postmeester?

Bel 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) of TTY: 711. Zoek uw plaatselijke postkantoor op om met de manager van uw station te spreken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan je mailen?

E-mail opstellen en versturen
  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Klik linksboven op Opstellen.
  3. Voeg ontvangers toe aan het veld Aan. Je kunt ontvangers ook toevoegen: In de velden Cc en Bcc. ...
  4. Voeg een onderwerp toe.
  5. Schrijf je bericht.
  6. Klik onderaan het bericht op Sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik vanuit het Verenigd Koninkrijk contact opnemen met USPS?

Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat moet ik doen als de post niet wordt bezorgd?

Vul een hulpverzoekformulier in

Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom ligt mijn pakket bij de douane?

Dit kan betekenen dat uw zending mogelijk documentatie mist, wacht op inklaringsinstructies, of dat de autoriteiten mogelijk meer informatie nodig hebben om de goederen vrij te geven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op fedex.com

Waarom staat er op mijn USPS-pakket dat het is afgeleverd, terwijl dat niet zo is?

USPS-bezorgvoertuigen gebruiken GPS die een pakket automatisch en voortijdig als "bezorgd" kunnen updaten. Wacht nog een werkdag, omdat het pakket per ongeluk als bezorgd kan zijn gemarkeerd en de volgende dag of zo zal aankomen. Zorg ervoor dat u het juiste adres hebt ingevoerd tijdens het afrekenen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik waar een USPS-pakket naartoe gaat?

Ga naar stamps.com/tracking/. Voer het USPS-trackingnummer in de zoekbalk in; gebruik geen streepjes of spaties. Klik op "Check Status". Bekijk de scangeschiedenis en statusinformatie van uw pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen