Algemene vragen of problemen. Voor algemene vragen of problemen kunt u contact opnemen met het algemene telefoonnummer van de USPS-klantenservice bij +1 (800) 275-8777 of een gemakkelijke manier om te onthouden dat het is +1 (800) ASK-USPS.
Als er documentatie beschikbaar is, adviseer klanten dan om te bellen naar 800-222-1811 om een aanvraag in te dienen.
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Telefoon: 1-877-672-0007. E-mail: [email protected] . Bij vragen die per e-mail worden ingediend, kunt u binnen 24 uur contact verwachten.
Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking®. Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen , kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Standaard adresformaat in Nederland
Straatadres of postbus (PO Box): Het straatadres of postbusnummer van de ontvanger. Postcode en stad: De postcode van zes tekens, gevolgd door de naam van de stad. Land: Vermeld altijd "NEDERLAND" in hoofdletters op de laatste regel voor internationale post.
Voor vragen over bestaande regelingen of tarieven op het terrein van de belastingen kunt u terecht bij de BelastingTelefoon: 0800 - 05 43. Voor vragen over de Douane kunt u terecht bij de BelastingTelefoon Douane: 0800 - 01 43. U kunt ook de website van de Belastingdienst raadplegen.
Dit komt meestal doordat er wat papierwerk ontbreekt of er onjuiste informatie is verstrekt . Het kan ook komen door openstaande rechten en belastingen.
Stapsgewijze handleiding voor het volgen van uw internationale zending
Bezoek de USPS Tracking Website: Ga naar https://tools.usps.com/ en voer uw trackingnummer in het daarvoor bestemde veld in . Klik op "Track a Package" om toegang te krijgen tot de informatie van uw verzending.
U kunt contact opnemen met de klantenservice van US Postal Service door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Deze telefoonlijn stelt u in staat om informatie in te winnen over USPS-diensten, pakketten te volgen en verloren post rechtstreeks aan een live agent te melden. Het is toegankelijk voor zowel internationale als binnenlandse vragen.
Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.
Bel 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) of TTY: 711. Zoek uw plaatselijke postkantoor op om met de manager van uw station te spreken.
Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.
Vul een hulpverzoekformulier in
Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office ™ -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.
Dit kan betekenen dat uw zending mogelijk documentatie mist, wacht op inklaringsinstructies, of dat de autoriteiten mogelijk meer informatie nodig hebben om de goederen vrij te geven.
USPS-bezorgvoertuigen gebruiken GPS die een pakket automatisch en voortijdig als "bezorgd" kunnen updaten. Wacht nog een werkdag, omdat het pakket per ongeluk als bezorgd kan zijn gemarkeerd en de volgende dag of zo zal aankomen. Zorg ervoor dat u het juiste adres hebt ingevoerd tijdens het afrekenen.
Ga naar stamps.com/tracking/. Voer het USPS-trackingnummer in de zoekbalk in; gebruik geen streepjes of spaties. Klik op "Check Status". Bekijk de scangeschiedenis en statusinformatie van uw pakket.