Hoe bestand toevoegen?

Een document invoegen
  1. Klik of tik op de plaats waar u de inhoud van het bestaande document wilt invoegen.
  2. Ga naar Invoegen en selecteer de pijl naast Object .
  3. Selecteer Tekst uit bestand.
  4. Zoek het gewenste bestand en dubbelklik erop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg je een bestand toe?

Een bestand koppelen of insluiten
  1. Ga naar Invoegen > Object.
  2. Selecteer Bestand gebruiken.
  3. Selecteer Bladeren en kies het bestand dat u wilt gebruiken.
  4. Selecteer Invoegen.
  5. Kies Weergeven als pictogram om in tesluiten of Koppelen aan bestand voor een koppeling.
  6. Selecteer OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg ik een bestand toe aan een bestand?

Om een ​​kopie van uw bestand in een ander bestand in te voegen, sluit u het in of koppelt u het. Ga naar Invoegen > Object.Selecteer Maken van bestand.Selecteer Bladeren en kies het bestand dat u wilt gebruiken .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe moet ik een bestand uploaden?

Je kunt bestanden uploaden naar privémappen of gedeelde mappen.
  1. Ga op je computer naar drive.google.com.
  2. Klik linksboven op Nieuw. Bestanden uploaden of Map uploaden.
  3. Kies het bestand dat of de map die je wilt uploaden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe voeg je een PDF toe?

Een PDF toevoegen aan een Office-bestand
  1. Klik op Invoegen > Object in de groep Tekst. In Outlook klikt u in de hoofdtekst van een item, zoals een e-mailbericht of een agendagebeurtenis.
  2. Klik op Bestand gebruiken > Bladeren.
  3. Blader naar het PDF-bestand dat u wilt invoegen en klik vervolgens op Openen.
  4. Klik op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg je bestanden toe in Microsoft Teams?

38 gerelateerde vragen gevonden

Hoe kan ik een PDF invoegen in een e-mail?

Open de PDF in Acrobat of Acrobat Reader en selecteer Delen > Een koppeling verzenden of dit bestand als bijlage in een e-mail verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op helpx.adobe.com

Hoe kan ik gratis PDF-bestanden samenvoegen?

PDF-bestanden combineren

Selecteer de bestanden die je wilt samenvoegen met de Acrobat PDF-samenvoegtool. Wijzig zo nodig de volgorde van de bestanden. Klik op Bestanden samenvoegen. Meld je aan om het samengevoegde bestand te downloaden of te delen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op adobe.com

Hoe kan ik een bijlage uploaden?

Een bestand als bijlage toevoegen
  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Klik op Opstellen.
  3. Klik onderaan op Bijvoegen .
  4. Kies de bestanden die je wilt uploaden.
  5. Klik op Openen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik documenten naar de IND versturen?

Hoe verstuurt u de documenten naar de IND:
  1. U verstuurt alleen kopieën van uw documenten (papieren, bonnen, rekeningen), enkelzijdig en in A4-formaat .
  2. De kopieën zijn volledig en goed leesbaar.
  3. Schrijf op elke kopie uw V-nummer of klantnummer. Weet u deze nummers niet? ...
  4. Stuur geen USB sticks, CD's of DVD's.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ind.nl

Hoe moet ik een bestand versturen?

Als een bijlage verzenden
  1. Klik op Bestand > Delen > Per e-mail verzenden en kies een van de volgende opties: ...
  2. Voer de aliassen van de ontvangers in, bewerk zo nodig de onderwerpregel en berichttekst, en klik op Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe moet je een bestand Delen?

Een bestand delen in Drive
  1. Selecteer het bestand dat je wilt delen.
  2. Klik op Delen of Delen .
  3. Typ het e-mailadres of de Google-groep waarmee je het bestand wilt delen.
  4. Bepaal welke rol mensen hebben voor het bestand door Kijker, Reageerder of Bewerker te kiezen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik een bestand opslaan?

Als u een bestand op uw computer wilt opslaan, selecteert u Deze pc, selecteert u de map waarin u het bestand wilt opslaan of selecteert u Bladeren en navigeert u naar de locatie waar u het bestand wilt opslaan. Typ in het vak Bestandsnaam hier invoeren of Bestandsnaam een bestandsnaam en selecteer opslaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik mijn bestand vinden?

Zoeken met Verkenner: Open Bestandenverkenner vanaf de taakbalk of houd het Startmenu ingedrukt (of klik met de rechtermuisknop), selecteer Bestandenverkenner en selecteer vervolgens een zoeklocatie: Als u snel relevante bestanden wilt vinden vanaf uw pc en de cloud, zoekt u vanuit start.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik een Word-document toevoegen?

Een Word-document invoegen als object

Klik op Invoegen > Object. Selecteer als het Word-document al bestaat, de optie Bestand gebruiken in het dialoogvenster Object invoegen. Klik op Bladeren om naar het Word-document te zoeken dat u wilt invoegen. Selecteer het Word-document en klik op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet je een PDF in een Google document?

Klik rechts op Invoegen. Selecteer onderaan het menu het type bestand dat je wilt toevoegen, bijvoorbeeld documenten, presentaties, spreadsheets, formulieren of diagrammen. Invoegen. Klik rechtsboven op Publiceren om je wijzigingen te publiceren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik een email als bijlage toevoegen?

Beantwoorden met een bijgevoegde e-mail
  1. Ga op je computer naar Gmail.
  2. Open de e-mail.
  3. Klik op Reageren .
  4. Klik rechtsboven op Openen in een pop-up .
  5. Selecteer in je inbox de e-mail die je wilt bijvoegen.
  6. Sleep de e-mail naar de hoofdtekst van je bericht.
  7. Klik onderaan op Verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat is een aanmeldgehoor?

Stap 3: Aanmeldgehoor

In het aanmeldgehoor stelt de IND vragen over identiteit, herkomst en – met het oog op de Dublin Verordening – eventueel verblijf in andere landen. In dit gehoor worden geen vragen gesteld over de reden dat iemand naar Nederland is gevlucht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vreemdelingenvisie.nl

Hoe kan ik een kopie van mijn paspoort uploaden?

Een veilige kopie van uw identiteitsbewijs maakt u zo:
  1. Maak op de kopie uw burgerservicenummer onleesbaar, ook in de cijferreeks onderaan.
  2. Schrijf op de kopie dat het een kopie is.
  3. Schrijf op de kopie voor welke instantie of welk product de kopie is bedoeld.
  4. Schrijf op de kopie de datum waarop u de kopie afgeeft.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Hoe kan ik IND bereiken?

Ons telefoonnummer is 088 043 04 30. U betaalt het normale tarief.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ind.nl

Hoe stuur ik een mail door naar iemand anders?

Automatisch doorsturen inschakelen
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Log in op het account van waaruit je berichten wilt doorsturen.
  3. Klik rechtsboven op Instellingen. ...
  4. Klik op het tabblad Doorsturen en POP/IMAP of Doorsturen.
  5. Klik in het gedeelte Doorsturen op Een doorstuuradres toevoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat betekent het om een document te uploaden?

Uploaden is een woord geleend uit het Engels. Het is computertaal voor het digitaal overzetten van een foto of document naar een website. Uploaden komt heel veel voor. Bijvoorbeeld als je een vakantiefoto met vrienden wilt delen via whatsapp of facebook.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mooiermens.app

Hoe verstuur ik een PDF bestand?

Het bestand als bijlage verzenden

Open het bestand en tik op Delen. Tik op delen als bijlage. Selecteer Document of PDF.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik PDF's toevoegen?

PDF-bestanden combineren
  1. Klik op de knop Een bestand selecteren of sleep bestanden naar de dropzone.
  2. Selecteer de bestanden die je wilt samenvoegen met de Acrobat PDF-samenvoegtool.
  3. Wijzig zo nodig de volgorde van de bestanden.
  4. Klik op Bestanden samenvoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op adobe.com

Is Adobe Reader gratis?

En nu is deze viewer verbonden met de Adobe Document Cloud-services, zodat je overal en vanaf elk apparaat met PDF's kunt werken. Is Acrobat Reader gratis? Ja.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op adobe.com

Hoe zet je meerdere PDF-bestanden in 1 bestand?

Open Acrobat om bestanden te combineren: Open het tabblad Gereedschappen en selecteer “Bestanden combineren”.Voeg bestanden toe: Klik op “Bestanden toevoegen” en selecteer de bestanden die je wilt opnemen in je PDF. Je kunt PDF's of een combinatie van PDF-documenten en andere bestanden samenvoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op adobe.com

Populaire vragen