Als je in plaats van een abonnement prepaid hebt, dan heb je geen klantnummer en zal daar ook niet om gevraagd worden. Je simkaartnummer, ook wel aangeduid als ICC, vind je in ieder geval op de simkaart die in je telefoon zit.
Bij prepaid is er onder water wel een klantnummer maar dat kun je niet zelf opzoeken. Als je van KPN prepaid naar KPN abonnement gaat is dat klantnummer ook niet nodig. Wel als het een andere provider betreft.
Bij prepaid: het nummer staat op het (bankpas formaat) kaartje waar de simkaart in zat.
Je kunt je nummer opvragen bij de klantenservice. De klantenservice is bijna altijd te bereiken op 1200 met een mobiele telefoon. Bel dit nummer met de simkaart waar je het nummer van wilt weten en de klantenservice kan jou op dat moment je nummer vertellen. Dit kost je vaak wel minuten of prepaidtegoed.
Zoek je je klantnummer? Deze vind je makkelijk in de MijnKPN app. Of je nou 1 of meerdere abonnementen hebt. Log in en je ziet je klantnummer meteen.
Beste antwoord door RBxx
Je abonnementsnummer (14 cijfers) is niet hetzelfde als je klantnummer (10 cijfers). Hier lees je hoe en waar je het abonnementsnummer kan vinden. Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Je hebt verschillende klantnummers voor het thuis abonnement (10 cijferig) en een mobiel abonnement (11 cijferig).
Ja, als je een Prepaidkaart koopt dit er altijd een nummer aan deze kaart vast.
Je krijgt je eigen telefoonnummer bij je prepaid sim-contract . Prepaid mobiele telefoons bieden een geweldige manier om je telefoonbudget op peil te houden. Je betaalt niet maandelijks voor een dure nieuwe telefoon (je kiest en koopt je eigen telefoon) en je kunt een toegewezen hoeveelheid beltegoed instellen die je wilt gebruiken.
Je kan je Prepaid-code opzoeken op mijn.fluvius.be/prepaid bij je instellingen.
Het zijn prepaid nummers. Niet te achterhalen.
Op je simkaart
Het nummer van uw simkaart vindt u op de verpakking van de simkaart of op de simkaart zelf, aan de andere kant van de chip.
Beste antwoord door Noordzee
Stop de SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld.
Ook met een prepaid simkaart kun je gebruikmaken van mobiel internet. Je kunt je kaart opwaarderen met het gewenste aantal MB's of je kiest voor een bundel. De kosten voor mobiel internet op een prepaid simkaart liggen hoger dan de kosten voor het internet in een abonnement.
Wat is Prepaid mobiel? Een Prepaid mobiele service is een service waarvoor u vooraf betaalt wanneer u een SIM Starter Kit of een opwaardering koopt . U betaalt een bepaald bedrag voordat u de service gaat gebruiken, dat wordt omgezet in mobiel tegoed dat wordt gebruikt voor: Bellen.
Als u eenmaal uw nieuwe Lyca Mobile SIM in uw telefoon heeft gedaan, kunt u uw nummer bekijken door te bellen naar * 102 # of (97 #). Wat is Mijn Lyca Mobile?
Ja. Telefoonnummers zijn gekoppeld aan de simkaart, fysiek of digitaal .
Bereikbaar dankzij de simkaart
Elke simkaart heeft een uniek nummer, zodat je gebruik kunt maken van het mobiele netwerk van de provider. Dankzij de simkaart ben je bereikbaar en kun je bellen, sms'en en internetten.
Ja!Zodra u uw nieuwe SIM heeft, kunt u kiezen om uw nummer te behouden of een nieuwe te nemen . Ga naar optus.com.au/activate en houd uw nieuwe Optus Prepaid SIM en wat ID bij de hand.
Bij een prepaid aansluiting heb je geen klantnummer.
Ja, u hoort het goed. Wanneer u een prepaid SIM-kaart koopt, krijgt u er meestal een glimmend, gloednieuw telefoonnummer bij . Het is uw digitale belkaart, uw paspoort naar de wereld van connectiviteit.
Telefoonnummer. Het telefoonnummer dat jij gebruikt is gekoppeld aan je simkaart en niet aan je telefoon. Als je dus je simkaart in een andere telefoon doet dan ben je te bereiken via die andere telefoon.
Je klantnummer is te vinden in: MijnKPN, online (https://account.kpn.com/#/) of de App.
Dit is een 19-cijferige code die u op de voorkant van uw Keypad-opwaardeerkaart kunt vinden.
KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer). Zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”. Je kan ook chatten.