Dat kan op elk moment via onze myDPD app, de chatbot, DPD Track & Trace of op het nummer 070 222 222*.
De koeriers ontvangen een overeengekomen vergoeding voor elk pakket dat ze bezorgen. DPD-koeriers zijn werknemers van onze contractuele vervoerder en het is in hun belang om het pakket te bezorgen. Ze zijn echter niet verplicht om de geadresseerde te bellen (hetzij een Tsjechisch of een buitenlands nummer).
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben we je 14-cijferig pakketnummer nodig.
We kijken het graag even voor je na. Je kan onze klantendienst contacteren op het nummer 070/ 222 222.
Wil je liever iemand spreken? dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur.
DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.
Als je wilt weten waar je DPD pakket is, kun je Track & Trace gebruiken om je pakket te volgen. Gebruik hiervoor het 14-cijferige pakketnummer of je referentienummer. Wijzig je je plannen? Dan kun je de bezorging eenvoudig online aanpassen.
Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.
Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.
DPD is een afkorting voor Dynamic Parcel Distribution en was oorspronkelijk Deutscher Paketdienst. Hoewel het zwaartepunt van DPD in Europa ligt, kunnen pakketten ook gemakkelijk naar andere werelddelen worden verstuurd.
DPD levert van maandag tot vrijdag tussen 18u en 22u.
Conclusie. In het kort, DPD, DHL en PostNL zijn drie betrouwbare en efficiënte logistieke bedrijven die actief zijn in de bezorging van pakketten en brieven.
Dpd pakketbezorger salarissen
Als we kijken naar de Dpd pakketbezorger salarisstatistieken in Nederland op 29 januari 2025, dan maakt de vertegenwoordigde werknemer € 37.500; om preciezer te zijn is het salaris € 3.125 per maand, € 781 per week of € 20,56 per uur.
p> Als de chauffeur de goederen afhaalt en het verschil wordt vastgesteld tijdens het transport, dan wordt uw zending vastgehouden bij de vervoerder totdat de situatie is verholpen (bijbetaling, retour afzender, intrekking in de magazijnen van het vervoersbedrijf).
Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur 's ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD. Maak een account aan op myDPD zodat je altijd de status van je pakketten kan zien.
Helaas niet. Voor je eigen veiligheid en om de efficiëntie van onze activiteiten in onze depots/hub te verzekeren, kunnen we geen ontvangers toelaten op onze terreinen. We doen uiteraard wel ons uiterste best om je pakket zo snel mogelijk aan je te bezorgen.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Deze status wordt gegeven wanneer uw bestelling nog onderweg is naar het ontvangstdepot. Dit betekent dan ook helaas dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen bij de transporteur. Zodra uw bestelling is aangekomen op het uitleverdepot, zal deze de volgende werkdag in levering gaan.
Indien de ontvanger niet aanwezig is wordt de volgende werkdag een nieuwe poging gedaan. Na de 2de poging blijft het pakket 7 dagen op het DPD depot liggen. De ontvanger dient dan contact op te nemen met DPD om een afspraak te maken voor de 3de afleverpoging.
dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.
De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.
Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).
Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.
Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is.
De ervaring met DPD is meestal positief, met tevreden klanten over service en bezorgers, ondanks enkele klachten over leveringsproblemen en kwaliteit. 101x Algemene ervaring met DPD is positief. 176x Algemene ervaring met DPD.