De mogelijkheid om met behulp van een QR-code de ING Mobiel Bankieren App een extra toestel te installeren is uit de app gehaald. Als je de app ook op een ander toestel wilt installeren, kun je dat nu alleen doen door de app op het andere toestel te downloaden en te activeren zoals met de app op het eerste toestel.
Kies op het nieuwe apparaat voor 'aanmelden extra toestel' of op de qr-code die in beeld komt. Vervolgens scan je de code met het eerste toestel waarop de app geïnstalleerd staat en doorloop je een aantal stappen om ING Bankieren te activeren op je nieuwe apparaat.
Ben jij net in het bezit van de nieuwe iPhone 14 of een andere nieuwe telefoon? Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.
Ja, je kunt de app van ING op meerdere toestellen INSTALLEREN.
Je app activeren doe je met je identiteitsbewijs en is zo geregeld. Open de app en geef aan dat je al klant bent door op 'Zeker' te klikken.
Gebruik je de Mobiel Bankieren App? Dan kun je via de app direct je gebruikersnaam bekijken. Heb je geen app? Dan kun je je gebruikersnaam opvragen via de klantenservice, binnen 5 werkdagen ontvang je dan je gebruikersnaam per post.
Door een betaalverzoek in het de ING Bankieren-app te starten, kun je na het invoeren van het bedrag een qr-code aanmaken. Deze code laat je vervolgens scannen door de persoon die geld aan je verschuldigd is. In het menu van de app is hier een nieuwe scanknop voor toegevoegd.
Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen.Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord. Deze gegevens zijn strikt persoonlijk, net zoals je pincode.
Geef bij het inloggen in Mijn ING aan dat je geen app meer hebt.Je kunt dan kiezen voor inloggen met een sms-code. In Mijn ING zie je een overzicht van jouw toestel(len).
Je kunt je geldzaken regelen op je computer, op je tablet of je smartphone. Op de computer gebruik je daarvoor Mijn ING.Op je tablet of smartphone gebruik je de onze app. In beide zie je het saldo van je Betaalrekening, je spaarrekening of lening.
Selecteer Start > Instellingen > Apparaten > Printers en scanners of gebruik de volgende knop. Selecteer Een printer of scanner toevoegen. Wacht totdat u scanners in de buurt hebt gevonden, kies de scanner die u wilt gebruiken en selecteer Apparaat toevoegen.
Krijg je een melding dat de kleurencode niet bij de scanner hoort? Controleer dan of je de juiste scanner hebt.Het kan ook zijn dat er meerdere keren een verkeerde scanner-pincode is gebruikt. Stel dan een nieuwe pincode in.
Een verificatiecode ontvang je wanneer je een nieuwe pas probeert toe te voegen aan je Wallet. Deze code ontvang je op het telefoonnummer dat bij ING bekend is.
Gebruikersnaam achterhalen
Na het aanmaken van een account verstuurt de dienst meestal een e-mail ter bevestiging. Hierin staat vaak ook de gebruikersnaam. Zoek dus eerst de mail op en bekijk daarin wat uw gebruikersnaam is.
Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd
meerdere keren een onjuiste sms-code invoert. We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.
Op nieuwere apparaten vind je de app onder Instellingen> Accounts en back-up> Smart Switch> Gegevens van een oud apparaat halen. Op oudere apparaten moet je de app misschien eerst downloaden in de Play Store. Tik indien gevraagd op 'Akkoord' en 'Sta toe' om Smart Switch te gebruiken.