Wil je van Netflix genieten op je televisie, dan kan dat met een interactieve mediabox. Of op kanaal 150. In sommige regio's in Nederland kun je ook interactieve televisie kijken via een CI+ module.
Netflix zender KPN
Het is ook mogelijk om KPN Netflix op te starten door naar kanaal 200 te gaan op je tv. Ook kun je Netflix vinden onder Films en Series en onder Apps op je TV. Natuurlijk is het ook mogelijk om Netflix te kijken via je desktop, je mobiel of je Playstation of Xbox.
Klanten kunnen Netflix openen via de app in het menu of door naar kanaal 600 te zappen.
Netflix biedt geen gratis proefperioden aan, maar het staat je vrij om je abonnement op elk moment online te wijzigen of op te zeggen als je vindt dat Netflix niets voor jou is. Er zijn geen contracten, geen annuleringskosten en geen verplichtingen. Je kunt je registreren en gebruikmaken van alles wat Netflix biedt.
Installeer de app opnieuw
Dan is het verwijderen en opnieuw installeren van de Android-app een logische stap. Mogelijk is er tijdens het gebruiken van de Netflix-app een foutje in de applicatie geslopen dat enkel met een harde reset verholpen kan worden.
Je thuisnetwerk opnieuw opstarten
Schakel je mobiele apparaat uit. Sluit je modem aan en wacht totdat er geen nieuwe indicatielampjes meer knipperen. Doe hetzelfde met de router als je een aparte router hebt. Schakel je apparaat weer in en probeer Netflix opnieuw.
Als je Netflix wilt kijken op je tv, heb je een apparaat met de Netflix-app nodig. De Netflix-app is beschikbaar op veel: Smart-tv's. Settopboxen.
Ga naar de app Samsung Apps. Daar kan je de applicatie van Netflix vinden in de lijst of via een zoekopdracht. Druk op de knop installeren om de Netflix app op jouw tv te installeren. Hierna kun je via Smart TV startscherm de applicatie openen en gebruiken.
Hoe kijk ik Netflix bij KPN? Je kunt Netflix bij KPN ook kijken via mobiel, tablet, web, game console, Chromecast. Download de Netflix app, log in met een Netflix account en start met kijken.
Heb je Interactieve TV van KPN? Dan kijk je Netflix gemakkelijk via je tv-ontvanger. Vergeet dus de kabel vanaf je laptop naar de televisie, of je Chromecast die na een paar afleveringen de verbinding met je telefoon verloren is. Beschik jij ook over een 4K pakket van KPN dan kun je de content zelfs in 4K afspelen.
Streamen kan via alle apps die ondersteund worden. Dit zijn onder andere YouTube, Netflix en de app van de NPO. Je opent de app op je smartphone of laptop en je geeft de opdracht om de video af te spelen op een tv. De Chromecast of Google Cast maakt direct verbinding met internet.
Ziggo MyPrime lijkt standaard in HD-kwaliteit aangeboden te worden. Netflix maakt wel een onderscheidt en biedt alleen HD-kwaliteit films en series aan vanaf het abonnement dat €9,99 per maand kost.
Beste is om de nieuwe Media Box Next even 10 tot 15 minuten van de stroom te halen en daarna weer opnieuw opstarten. Als alles goed is dan werkt Netflix weer. Mocht dit niet werken, dan ben ik nieuwsgierig hoe de box is aangesloten op Internet, via de UTP Kabel of Wifi.
Maak verbinding met je slimme apparaat: Open de app waaraan je slimme apparaat gekoppeld is op je smartphone of volg de instructies op de website van de leverancier. Kijk in de app bij 'Instellingen'. en klik daar op 'updaten' of ga naar updates downloaden op de website. Stel als dat kan direct automatisch updaten in.
Je internetverbinding controleren
Probeer een andere app op je apparaat die verbinding maakt met het internet. Je kunt ook de ingebouwde verbindingstest van je apparaat gebruiken in de instellingen. Als je apparaat geen verbinding kan maken of er een netwerkfout optreedt, kan het zijn dat de verbinding is verbroken.
Abonnementen vanaf US$9,99 tot US$19,99 per maand. Geen bijkomende kosten of contracten.
Als de foutcode NW-3-6 optreedt, vaak samen met de volgende melding: Er is een probleem opgetreden met de Netflix-verbinding. Probeer het opnieuw of ga naar www.netflix.com/help. Dit wijst meestal op een netwerkprobleem waardoor je apparaat Netflix niet kan bereiken.
Haal het netsnoer van uw internetvideoapparaat uit het stopcontact en steek het vervolgens weer in het stopcontact. Verbreek de verbinding tussen het Netflix-account en het apparaat en maak opnieuw verbinding met Netflix. Voer een netwerktest uit vanuit het menu Settings (Instellingen) van het internetvideoapparaat.
Er is een fout opgetreden. Dit wijst er meestal op dat gegevens op het apparaat moeten worden vernieuwd.