Het resultaat is wat je wil, de (geblokkeerde) afzender merkt er niets van. Maar het goede nieuws is, dat het bericht bij jou helemaal niet binnenkomt. Dus ook niet in de Spam map. Dus ook niet in de Spam map.
Als je ongewenste e-mails krijgt, kun je de afzender blokkeren in Gmail. Nadat je de afzender hebt geblokkeerd, gaan alle toekomstige e-mails van deze afzender naar de spammap.
Wanneer u een e-mailadres toevoegt aan uw lijst met geblokkeerde e-mailadressen, wordt er geen melding verzonden naar het geblokkeerde e-mailadres in kwestie . Wanneer uw geblokkeerde contactpersonen u een bericht sturen, ontvangen ze geen foutmelding waarin wordt bevestigd dat hun bericht niet is afgeleverd.
Berichten die worden verzonden of ontvangen, worden niet afgeleverd.Het contact ontvangt ook geen melding dat het gesprek of bericht is geblokkeerd. Wanneer je een e-mailadres blokkeert in Mail, gaat het naar de prullenbak.
Als je iemand blokkeert, gebeurt het volgende: Je ziet U hebt dit contact geblokkeerd onder de naam van het geblokkeerde contact en in je chat met deze persoon. De andere contactpersoon ziet dit niet. Je kunt kiezen tussen Deblokkeren of Chat verwijderen nadat je iemand blokkeert.
Als je het profiel van een account weergeeft dat jouw account heeft geblokkeerd, zie je een bericht waarin staat dat je geblokkeerd bent. Je kan wel nog een account rapporteren dat jou heeft geblokkeerd.
Als je e-mails blokkeert van een contactpersoon, zal deze hiervan geen melding krijgen dat het geblokkeert is of dat het e-mailadres niet meer bestaat. De verzonden e-mails worden dan direct verwijderd in je account en je zal deze niet meer kunnen terughalen.
De kans is groot dat je e-mailadres terecht is gekomen op een lijst met e-mailadressen die door verschillende spammers wordt gebruikt. Dat verklaart waarom je er steeds meer krijgt. Ze gebruiken allemaal dezelfde lijsten. Net daarom blijf je deze berichten krijgen, ook al heb je een aantal afzenders geblokkeerd.
Ga naar Instellingen > Mail > Geblokkeerd. Je krijgt dan een lijstje te zien met alle geblokkeerde afzenders.
Een geblokkeerde e-mail is een bericht van een specifieke afzender dat is gemarkeerd om niet te worden afgeleverd in de inbox van een ontvanger. Wanneer iemand een e-mail blokkeert, gaan berichten van die afzender doorgaans automatisch naar hun spamfolder of ontvangt de afzender een afwijzingsbericht van de e-mailservice .
Als een e-mailadres geblokkeerd wordt, komt dat meestal door misbruik van het e-mailaccount en een gehackt wachtwoord. Door je wachtwoord te wijzigen, krijg je weer toegang tot de webmail. Zorg dat je een nieuw wachtwoord bedenkt en gebruik niet opnieuw je oude wachtwoord.
Als u een afzender toevoegt aan uw lijst met geblokkeerde afzenders, wordt deze niet op de hoogte gesteld dat u hem/haar hebt geblokkeerd . Als u hem/haar echter op de hoogte wilt stellen, is de meest gebruikelijke manier om dit te doen door een bericht naar de afzender te sturen waarin u beschrijft dat u van plan bent geen berichten meer van hem/haar te ontvangen en waarom.
Nee, ze zullen het niet weten, tenzij je het ze vertelt . De optie "blokkeren" doet niet wat sommige mensen denken (of wensen). Het voorkomt niet dat e-mails van die afzender worden afgeleverd - wat een "bounce"-melding zou genereren. Het markeert gewoon alle toekomstige e-mails van die afzender als spam.
Selecteer Instellingen > E-mail > Ongewenste e-mail.Als u een e-mailadres wilt blokkeren, voer het e-mailadres in Geblokkeerde afzenders en selecteer Toevoegen. Als u alle e-mailberichten afkomstig van een domein wilt blokkeren, voert u de domeinnaam in Geblokkeerde domeinen en selecteer Toevoegen. Selecteer Opslaan.
Als je een bericht stuurt en het geeft niet aan "bezorgd" onder het bericht dat je hebt verzonden, dan ben je geblokkeerd.
Een persoon die u heeft geblokkeerd, kan nog steeds de berichten lezen die naar de ruimte worden gestuurd. U en de persoon die u heeft geblokkeerd, kunnen oude berichten aan elkaar niet meer bewerken. De persoon wordt ook geblokkeerd in bepaalde andere Google-services.
Als u iemand blokkeert, komt zijn of haar e-mail niet in uw mailbox terecht. Als e-mail van een geblokkeerde afzender nog steeds in uw Postvak IN verschijnt, kan het zijn dat de afzender: Zijn of haar e-mailadres heeft gewijzigd . Maak een Postvak IN-regel om veelvoorkomende woorden in uw Postvak IN-e-mail op te pikken en deze naar de map Verwijderde items te verplaatsen.
U hebt de afzender officieel geblokkeerd en alle toekomstige berichten van hen worden rechtstreeks naar uw spamfolder gestuurd . Uw huidige berichten van de afzender worden echter niet verplaatst, tenzij u ze handmatig naar uw spamfolder verplaatst of een massale verwijderingscampagne uitvoert.
Nee, dat kun je niet zien. En dat komt omdat je mail niet kunt blokkeren. Als je je mail richt aan een bestaand emailadres dan wordt ie keurig bezorgd in iemands inbox.
Als je geen berichten, oproepen en statusupdates van iemand meer wilt ontvangen, kun je diegene blokkeren. Je kunt contacten ook rapporteren als je van mening bent dat ze problematische inhoud of spam sturen.
Probeer ze te bellen met een andere simkaart of een ander apparaat . Je kunt een app gebruiken die je een willekeurig telefoonnummer toewijst als je ze echt nodig hebt. Je kunt je nummer ook verbergen door *67 te draaien voor het telefoonnummer.
Verder krijgt het geblokkeerde contact geen updates meer over je laatst gezien-status, kan deze niet meer zien dat je online bent en status updates blijven verborgen.
Als je het nummer geblokkeerd hebt: De beller wordt direct doorgeschakeld naar je voicemail. Als je voicemail uitgeschakeld is: Dan hoort de beller mogelijk dat je in gesprek bent of niet bereikbaar bent, afhankelijk van de provider.