Wat te doen na cardstop?

De onmiddellijke blokkering van je betaalkaarten, betaalapplicaties of connected devices garandeert: zodra je belt, blokkeert Card Stop meteen je betaalmiddelen. Je betaalkaart vervangt: Card Stop vervangt je kaart en stuurt je een nieuwe geheime pincode.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cardstop.be

Wat doen na blokkering bankkaart?

Kunnen jullie een geblokkeerde kaart ook deblokkeren? Eenmaal je betaalkaart geblokkeerd, kan Card Stop deze niet meer deblokkeren. Contacteer je bank of de uitgever om je mogelijkheden te bespreken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cardstop.be

Hoe kan ik mijn kaart deblokkeren?

Tik op 'Pincode beheren' > 'Pincode deblokkeren'. Geef de vervaldatum van je kaart in. Nadien kun je ze weer gebruiken in een fysieke winkel of aan een geldautomaat met dezelfde pincode. Eens je geld afgehaald hebt of betaald hebt in een winkel, werkt je kaart opnieuw online.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kbc.be

Kan cardstop berichten sturen?

- Geef nooit je pincode of andere bankcodes door via telefoon, mail, sms of sociale media. Een bank zal je dit nooit vragen. Ook Worldline, de beheerder van Card Stop, zal dit nooit doen. - Negeer berichten die je via een link naar een (valse) betaalsite of een (nagemaakte) app of website van je bank brengen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hln.be

Wat vragen ze bij Card Stop?

Bel Card Stop op 078 170 170

Een stemcomputer zal je vragen om je bankrekening of kaartnummer in te toetsen. Je wordt vervolgens doorverbonden met een van onze Card Stop assistenten die alle verdere stappen onderneemt om je betaalmiddelen te blokkeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cardstop.be

How to BREAK-IN NEW Playing Cards (NEW HATS TOO!)

40 gerelateerde vragen gevonden

Hoeveel kost Card Stop?

Vroeger kostte het 30 eurocent per minuut om je kaart bij diefstal of verlies onbruikbaar te laten maken. Vanaf vandaag betaal je alleen het tarief van een gewoon telefoongesprek als je Card Stop contacteert. Er worden dus geen extra kosten meer aangerekend om je kaart te laten blokkeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vrt.be

Hoe bel je cardstop?

Het telefoonnummer van Card Stop is veranderd. Vanaf nu belt u naar 078 170 170 als u uw betaalkaart wilt blokkeren na diefstal, verlies of poging tot fraude. Het oude nummer blijft de komende jaren wel in gebruik om een vlotte overgang te garanderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belgium.be

Wat gebeurt er als je je kaart blokkeert?

Als u uw debetkaart hebt laten blokkeren, kunt u de betaaldiensten niet meer gebruiken die rechtstreeks aan de kaart gelinkt zijn, namelijk: selfbanking. geldopneming bij geldautomaten. online aankopen betalen in webwinkels.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op axabank.be

Kan iemand anders mijn bankkaart blokkeren?

Kan iemand anders mijn betaalkaart blokkeren? Bij voorkeur neem je best zelf contact op met Card Stop. Als dit niet kan, mag je iemand vragen dit in jouw plaats te doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cardstop.be

Hoe kun je phishing herkennen?

Wat is phishing? Phishingberichten zijn berichten die hengelen naar je geld en je gegevens. Met een dringend bericht proberen ze je vaak naar een valse website te leiden. Soms ziet die er exact dezelfde uit als de officiële website, alleen het webadres wijkt dan af.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat moet je doen als je 3 keer de verkeerde pincode?

Wanneer u 3 maal de verkeerde pincode intoetst, zal uw betaalpas blokkeren. Neem in dat geval contact op met de bank die de betaalpas uitgegeven heeft. Is iemand anders op de hoogte van uw pincode? Dan is het verstandig om uw betaalpas te laten blokkeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op pin.nl

Wat is een Card Stop?

Card Stop blokkeert je betaalkaarten. Ook wanneer je je kaart nog in bezit hebt en je bepaalde verrichtingen op je rekeninguittreksels niet herkent of als je je persoonlijke pin- of responsecode hebt doorgegeven aan een oplichter, bel je naar Card Stop en naar je bank.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op febelfin.be

Hoe lang duurt het om een nieuwe bankkaart te krijgen?

Een nieuwe kaart vraagt u telefonisch of in uw kantoor aan. In het kantoor krijgt u ook onmiddellijk een tijdelijke vervangkaart. Binnen de 5 bankwerkdagen ontvangt u uw nieuwe debetkaart, u kiest zelf of u ze liever thuis ontvangt of ophaalt in uw kantoor.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnpparibasfortis.be

Hoe lang na cardstop nieuwe kaart?

Card Stop blokkeert je debet- of kredietkaart onmiddellijk en zorgt voor een nieuwe.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.be

Hoe weet je of je rekening geblokkeerd is?

Zodra we je rekening hebben geblokkeerd sturen we vaak een inboxbericht, hierin staat waarom je rekening is geblokkeerd. Check het inboxbericht "Blokkade van je rekening" in je app of Mijn ING. Binnen 5 werkdagen ná blokkade ontvang je een gedetailleerde brief met alle informatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat kunnen mensen doen met je kaartnummer?

Als je een online betaling doet met je kredietkaart vraagt men vaak om je kaartnummer, vervaldatum en CVV-code (de driecijferige code op de achterkant van je kaart). Hackers kunnen deze gegevens te weten komen door automatisch en systematisch verschillende variaties van deze beveiligingsgegevens te genereren en toe te ...

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nieuwsblad.be

Kunnen hackers geld van je rekening halen?

Als je wachtwoord te makkelijk is of als je computer niet de laatste beveiligingsupdates heeft, kan iemand anders toegang krijgen tot je systeem. Zo kunnen je bankgegevens, identiteit en andere gevoelige informatie worden overgenomen. Vervolgens kan er geld worden gestolen of je kan het doelwit van afpersing worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op topcompare.be

Kan er zomaar geld van je rekening halen?

Bedrijven kunnen geld van uw rekening halen met automatische incasso's. Vaak werkt dat handig, maar soms wordt er onterecht of teveel afgeschreven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op plusonline.nl

Wat kunnen dieven met je bankpas?

De bank zal hiernaar vragen voor een schadevergoeding. Er gelden veiligheidsregels voor veilig betalen, internetbankieren en mobiel bankieren. Als je betaalpas is gestolen, kan een dief je rekening plunderen als hij je pincode weet. Schrijf deze dus nooit op of alleen op een onherkenbare manier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoe lang mag een bank je rekening blokkeren?

In het geval van een bankblokkade kan je geen bankrekening, betaalrekening of hypotheek meer afsluiten bij financiële instellingen. Dit kan aanhouden voor een periode van maximaal acht jaar. Daarnaast mag de bank de klantrelatie opzeggen bij het vermoeden van vertrouwensbreuk door bijvoorbeeld fraude.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op saillant.nl

Wie zijn bankkaart wil laten blokkeren bij Card Stop?

Verdenking van fraude

Zie je op de bankafschriften of op de uitgavenstaat van je kredietkaart of prepaidkaart verrichtingen die je niet zelf hebt gedaan? We raden je aan je kaart of -middel onmiddellijk laten blokkeren door Card Stop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cardstop.be

Hoeveel kost een nieuwe bankkaart ING?

Vervang je defecte ING-debetkaart

Vraag gratis een nieuwe ING-debetkaart aan. We sturen ze binnen 3 tot 5 werkdagen op per post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.be

Hoe bankkaart vernietigen?

De magneetstrip op de achterzijde van uw bankkaart bestaat uit meerdere sporen waarop uw persoonlijke bankgegevens zijn opgeslagen. Om het gebruik van de magneetstrip ongeldig en onbruikbaar te maken, moet u een paar keer met een magneet langs de strip gaan. Tip: elke magneet werkt - ook een koelkastmagneet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op suitsmecard.com

Waarom is mijn bankkaart geweigerd?

De voornaamste oorzaken en de mogelijke oplossingen waarom u geen betaling of geldopneming kan uitvoeren met uw debetkaart zijn: Uw kaart is beschadigd of onleesbaar . Uw kaart is niet geactiveerd voor het buitenland. Het beschikbaar en/of het saldo van uw betaalrekening zijn onvoldoende.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belfius.be

Hoe kan ik een transactie betwisten of annuleren met mijn krediet prepaid of Mastercard debit kaart?

Voor een betwisting met een Visa debetkaart of gewone debetkaart verwijzen wij u door naar uw bankagentschap. Bij niet-herkende of onterechte betalingen en in geval van fraude met Visa of Mastercard krediet- of prepaidkaarten kan Worldline bijstand verlenen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mijnkaart.be

Populaire vragen