Er is er veel aandacht voor zelfontwikkeling in 2022, en je kunt hiervan profiteren met je groeiende e-commerce bedrijf. ... De meest populaire producten om te verkopen in 2022
Colorblocking it is wat betreft de trends voor de zomer van 2022. Ruil je donkere kleren voor de herfst en winter maar in voor een flinke portie kleur in je kast. Van een knalroze jurk tot aan een powersuit in opvallend geel. Ook kun je bij deze trends meerdere kleuren en prints uit je kast combineren.
Twee trends die in 2022 groots zijn, zijn enorme planten en zelfgekweekte groenten. Producten zoals zaadjes en scheppen zijn al product trends sinds mensen meer gaan nadenken over hoe ze het milieu kunnen helpen. En volgens Google Trends zijn de zoekopdrachten naar 'moestuin' dit jaar enorm toegenomen.
Met afstand staat op plaats 1 een product dat verder niet veel met tech te maken heeft: Coca-Cola. Wereldwijd worden er dagelijks bijna 1,8 miljard glazen Cola gedronken.
Geel is een opvallend vrolijke kleur die het straatbeeld vooral in de lente van 2022 zal kleuren. Verschillende ontwerpers kozen de kleur als accent of zelfs als volledige outfit in hun collecties, en hoewel een boterachtig pastelgeel de bovenhand nam, mocht het soms ook wat feller met een knallend geel.
Van kantoorartikelen tot kinderspeelgoed, en van huishoudartikelen tot drank. Maar ook, banken, eenwielers en puzzels. Alles dus. Er zijn dus letterlijk duizenden artikelen die je kunt verkopen, maar als je zoveel opties hebt wordt het natuurlijk lastig kiezen.
Dat is namelijk belastingvrij tot maximaal 4,50 euro per uur (of als je jonger bent dan 23: maximaal 2,50 per uur), maximaal 150 euro per maand of maximaal 1.500 euro per jaar.
Populaire producten zijn onder andere actiefiguren, hobby- en knutselmateriaal, bouwpakketten, poppen, spelletjes en puzzels, speelgoed voor baby's en peuters, elektronica voor kinderen, pluchen knuffels, modelauto's en -voertuigen, educatief speelgoed en sportartikelen en speelgoed voor buiten.
Wat zijn de meest verkochte producten op internet?
Als je kijkt naar cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS)Internetaankopen CBS: 2020 en 2021, dan is de categorie kleding- schoenen en accessoires de grootste als het aankomt op online aankopen. Namelijk rond de 59% van de ondervraagden geeft aan de afgelopen 3 maanden online kleding gekocht te hebben.