Als je AirPods nog steeds niet worden gekoppeld Tik op 'Verwijder dit apparaat'. Ga naar het beginscherm op de iPhone of de iPad. Open het klepje van de AirPods-oplaadcase. Volg vervolgens de instructies op het scherm om je AirPods opnieuw te verbinden.
Tik dubbel op de voorkant van de case terwijl het statuslampje brandt. Tik opnieuw dubbel wanneer het statuslampje wit knippert. Tik een derde keer dubbel wanneer het statuslampje sneller knippert. Wanneer het statuslampje oranje knippert en vervolgens wit knippert, kun je je AirPods opnieuw verbinden.
AirPods terugzetten op de fabrieksinstellingen
Open de klep en houd de instelknop op de achterkant van de case ongeveer 15 seconden ingedrukt totdat het statuslampje eerst oranje en daarna wit knippert. AirPods 4 (beide modellen): Plaats de AirPods in de case en wacht minimaal 30 seconden.
Open de Bluetooth-instellingen : Ga naar het Mac Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Bluetooth'. Zet je AirPods in de koppelingsmodus : Open het AirPods-oplaaddoosje dicht bij de Mac, met de AirPods erin. Selecteer je AirPods : Je zou de AirPods in de lijst moeten zien verschijnen. Klik op 'Verbind'.
Knipperend Oranje Licht
Dit duidt op een koppelings- of verbindingsfout met je apparaat. Mogelijk moet je de AirPods hiervoor resetten. Een snelle fabrieksreset lost veel voorkomende AirPod problemen op.
Controleer of er vuil in de hoofdtelefoonaansluiting van uw iPhone of iPad zit . Controleer uw hoofdtelefoonkabel, connector, afstandsbediening en oordopjes op schade, zoals slijtage of breuk. Kijk of er vuil op de mazen in elk oordopje zit. Om vuil te verwijderen, borstelt u alle openingen voorzichtig met een kleine, zachte borstel die schoon en droog is.
Kan het Bluetooth-apparaat niet koppelen
Zorg ervoor dat uw apparaat zich in de koppelingsmodus bevindt en controleer of het zich binnen het bereik bevindt. Ga naar Instellingen > Apparaten > Bluetooth & andere apparaten en controleer of Bluetooth is ingeschakeld. Schakel Bluetooth in Instellingen in.
Apple is een serviceprogramma gestart voor de AirPods Pro. Heb je last van geluidsproblemen zoals gekraak of statisch geluid, dan kun je je AirPods laten nakijken.
Controleer de kabel, connector, afstandsbediening en oortjes van de koptelefoon op schade, zoals slijtage of breuken. Controleer op vuil in de rasters van de oortjes. Verwijder vuil door alle openingen af te vegen met een kleine, schone en droge borstel met zachte borstelharen. Sluit je koptelefoon weer stevig aan.
Ben je een AirPod of je oplaadcase kwijtgeraakt? Je kunt een vervangende linker- of rechter-AirPod of oplaadcase aanschaffen. Je vervangende apparaat is nieuw. AppleCare+ voor koptelefoons biedt geen dekking voor zoekgeraakte of gestolen AirPods.
Plaats beide AirPods in de oplaadcase. Sluit de klep, wacht 30 seconden en open de klep. Houd de configuratieknop enkele seconden ingedrukt totdat het statuslampje wit knippert. Maak opnieuw verbinding met uw AirPods door ze dicht bij je apparaat te houden en de klep te openen.
Dit kunt je verwachten: De batterij van je AirPods Max levert tot 20 uur luistertijd, gesprekstijd of afspelen van films als actieve ruisonderdrukking en ruimtelijke audio zijn ingeschakeld. Als je de AirPods Max 5 minuten oplaadt, krijgt je ongeveer 1,5 uur luistertijd.
Zet bluetooth aan. Tik op Nieuw apparaat koppelen. Open het deksel van je AirPods-case. Houd de knop op je achterkant van de AirPods-case ingedrukt totdat een wit lampje op de voorkant of binnenin je apparaat knippert en je AirPods worden weergegeven onder Beschikbare apparaten.
Controleer de compatibiliteit en reset zowel de oordopjes als de Bluetooth-instellingen van het apparaat voor problemen met koppelen en synchroniseren. Koppel andere Bluetooth-apparaten in de buurt los om interferentie te voorkomen. Comfort en pasvorm kunnen ook problematisch zijn, dus probeer verschillende oordopjes en zorg ervoor dat de oordopjes correct zijn geplaatst.
Als Bluetooth is ingeschakeld, maar de verbinding wordt herhaaldelijk verbroken en opnieuw tot stand gebracht, probeer dan dit: Ga naar "Instellingen" en selecteer "Algemeen beheer" Tik op "Resetten." Probeer het dan opnieuw na het resetten van de netwerkinstellingen.
Als je de hoofdtelefoon of oordopjes al eerder aan een ander apparaat hebt gekoppeld, dan moet je deze handmatig in detecteerbare modus zetten.In deze modus kunnen ze gevonden worden. In veel gevallen activeer je deze modus door de aan-knop langer ingedrukt te houden.
Als uw bekabelde hoofdtelefoon geen verbinding kan maken met uw telefoon, controleer dan of de hoofdtelefoonaansluiting schoon is en vrij van vuil . Zorg ervoor dat de hoofdtelefoonstekker volledig is ingestoken. Controleer ook of de audio-instellingen van uw telefoon correct zijn geconfigureerd. Als u een adapter gebruikt, controleer dan of deze compatibel is met zowel uw hoofdtelefoon als uw telefoon.
Zorg ervoor dat uw Bluetooth-accessoire en iOS- of iPadOS-apparaat zich dicht bij elkaar bevinden . Schakel uw Bluetooth-accessoire uit en weer in. Zorg ervoor dat uw Bluetooth-accessoire is ingeschakeld en volledig is opgeladen of is aangesloten op het lichtnet. Als uw accessoire batterijen gebruikt, kijk dan of deze moeten worden vervangen.
Open de app 'Instellingen' op je iPhone of iPad, op je Mac ga je naar 'Systeeminstellingen'. Ga naar 'Bluetooth'. Zet de schakelaar bij 'Bluetooth' uit (op grijs) en wacht een paar seconden. Schakel Bluetooth weer in en probeer de AirPods opnieuw te verbinden.
Apple is een serviceprogramma gestart voor de AirPods Pro. Heb je last van geluidsproblemen zoals gekraak of statisch geluid, dan kun je je AirPods laten nakijken.