Weet u uw gebruikersnaam, maar bent u het wachtwoord vergeten en moet u het opnieuw instellen? Ga naar passwordreset.microsoftonline.com/ als uw beheerder u heeft gemachtigd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Neem contact op met de beheerder als u geen machtigingen hebt om uw wachtwoord te wijzigen.
Outlook voor PC
Klik in Outlook op Bestand. Ga vervolgens naar Accountinstellingen > Accountinstellingen. Dubbelklik op het tabblad E-mail op het account dat je wilt koppelen aan HubSpot. Onder Serverinformatie zie je de namen van je inkomende e-mailserver (IMAP) en uitgaande e-mailserver (SMTP).
Dit is het wachtwoord voor uw account. Dit wachtwoord is meestal hoofdlettergevoelig. De server voor inkomende e-mail van een IMAP-account kan ook de IMAP-server worden genoemd. Als uw e-mailprovider bijvoorbeeld example.com is, is de server voor inkomende e-mail waarschijnlijk imap.example.com.
Instellingen uitgaande mailserver (SMTP)
Deze serverinstellingen zijn voor het verzenden van e-mail naar de mailserver van uw e-mailprovider. Het e-mailadres dat u wilt instellen. Het wachtwoord dat is gekoppeld aan uw e-mailaccount.
Selecteer het aanmeldingsprobleem.
U bent een wachtwoord vergeten, uw wachtwoord werkt niet of wat u moet doen als u een probleem hebt met verificatiecodes. U bent de gebruikersnaam vergeten voor de service waarbij u zich aanmeldt, of uw gebruikersnaam is juist, maar u kunt zich nog steeds niet aanmelden.
De standaard poort die wordt gebruikt voor SMTP-verbindingen is poort 25. Een van de meest voorkomende redenen dat je niet in staat bent om berichten te versturen is dat jouw internet service provider (ISP) deze poort blokkeert. Dit is waarom het gebruik van een alternatieve SMTP-poort dan wordt aanbevolen.
Server: outlook.office365.com. Port: 995.
Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP) is een standaard waarmee e-mail wordt verstuurd over het internet. De verzender van een uitgaand e-mailbericht biedt dit bericht aan bij de SMTP-server van zijn provider. Deze SMTP-server zorgt ervoor dat het bericht op de juiste server elders op het internet wordt afgeleverd.
Ga naar account.microsoft.com en als u nog niet bent aangemeld, meldt u zich aan met de gebruikersnaam en het huidige wachtwoord voor het account dat u wilt bijwerken. Selecteer Beveiliging in de navigatiekop. Omdat u toegang heeft tot gevoelige informatie, moet u het wachtwoord voor dit account opnieuw invoeren.
Oorzaak. Dit probleem kan optreden als de instelling voor Beveiliging aanmeldnetwerk op het tabblad Beveiliging van het dialoogvenster Microsoft Exchange is ingesteld op een andere waarde dan Anonieme verificatie.
Poort 587 wordt gebruikt om vanuit de client e-mails bij de mailserver af te leveren, hier een MSA (mail submission agent) genoemd. Voor poort 587 is authenticatie verplicht en daardoor niet te misbruiken door spammers, tenzij ze het wachtwoord hebben achterhaald.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
Gebruikersnaam aanmaken
Een gebruikersnaam is nodig om in te loggen bij internetdiensten. Soms wordt de naam toegewezen door de dienst en soms mag de gebruiker er zelf een verzinnen. Vaak is de gebruikersnaam een e-mailadres, maar het kan ook een naam of een willekeurig letter- of cijfercombinatie zijn.
Je kunt het volgende doen: Controleer of je de gebruikersnaam en het wachtwoord correct hebt opgegeven. Als je authenticatie in twee stappen gebruikt, moet je misschien inloggen met een app-wachtwoord in plaats van je gewone wachtwoord. Als je nog steeds niet kunt inloggen, volg je deze stappen voor probleemoplossing.