Fout A001 wijst op een slechte communicatie tussen je B-box en je decoder.
U kunt onze technische helpdesk gratis bellen op 0800 22 800, van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en in het weekend van 8 tot 22 uur. U belt ons het best vanaf de plaats waar het probleem zich voordoet. Zo kunnen we samen zoeken naar de oplosing.
Fout P130 wijst op een timeout in de streaming naar de decoder.
P025 of p131.. kan geen opnames afspelen.
Deze fout wijst op een communicatieprobleem van de decoder met onze servers.
Je gaat als volgt te werk: Hou de resetknop (RST) op de achterkant van de modem gedurende een 15-tal seconden ingedrukt (bijv. met behulp van een balpen). Wanneer alle lampjes vooraan oplichten en vervolgens weer uitgaan, ben je zeker dat er een reset werd uitgevoerd.
Met de Proximus Android TV Box kun je al je favoriete apps zoals YouTube, Netflix, Disney+, Amazon Prime Video, Spotify, Twitch… via Google Play Store downloaden en rechstreeks op je tv bekijken.
Zorg voor de aanwezigheid van elektriciteit. Minimum 2 vrije stopcontacten op de plaats waar de modem komt en aan de tv. Extra stopcontact voor een eventuele switch (aansluiten meerdere computers) of voor draadloze verbinding (Wifi-bridge), of via het elektriciteitsnet (Devolo). Raadpleeg onze website voor meer info.
Druk de 1 en 3 -toetsen van je Proximus TV- afstandsbediening gelijktijdig gedurende 3 second en in tot TV oplicht. (dit kan een aantal minuten duren).
Een Proximus probleem bij de telecom provider melden kun je doen door: de Proximus klantendienst te bellen op: 0800 22 800.
Of kom gewoon langs in een verkooppunt. Stap eens binnen in een Proximus Shop of verkooppunt in je buurt. De medewerkers helpen je graag met de configuratie van je toestel, het ruilen van je simkaart of voor een demo, ...
Proximus klantendienst gratis nummer In België zijn telefoonnummers beginnende met 0800 altijd gratis voor degene die belt. Als je je in België bevindt, kun je dus Proximus gratis bellen op: 0800 22 800. Wil je Proximus contacteren vanuit het buitenland, dan geldt dit niet en moet je de normale tarieven betalen.
Dit reeds sinds maandag meerdere malen afwisselend geprobeerd via e-services en het gratis nummer 080022800. Tot nu toe nog bij geen van beide diensten succes gehad. Via e-services krijgt men de melding dat men geen betwisting kan uitvoeren via het web, men dient het gratis nummer te bellen.
via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800.
Afhankelijk van je profiel kun je tot 3 tv-toestellen aansluiten.
Met een PLC-adapter of een Wi-Fi Extender kijk je tv zonder kabels, via het elektriciteitsnetwerk in je woning. Start met de installatie van de PLC-adapter. Problemen? Probeer je PLC-adapters te resetten en kijk naar de lampjes.
Via je tv. Druk op > > Digibox/Digicorder > Technisch > CAS. Het is het nummer achter Serienummer decoder.
De LED DSL knippert wanneer de DSL-modem/gateway probeert verbinding te maken met uw DSL-service. Het lampje knippert ongeveer 30 seconden voordat uw DSL-modem verbinding maakt en brandt continu.