Kruidvat 'Steeds verrassend, altijd voordelig! '
De slogan van Action luidt: 'Kleine prijzen, grote glimlach!
Ben jij geschikt voor Bol.com? Je kent de slogan wel, Bol.com de winkel van ons allemaal. Maar Bol.com kent zich ook als de werkgever van ons allemaal. Zij streven ernaar dat elke collega zichzelf kan zijn en zich echt thuis voelt.
Daarbij is voor de Engelse slogan “Let's Go!” gekozen om het internationale karakter van de campagne en MediaMarkt te onderstrepen. Let's Go!
Met deze mindset maken de klantenservicemedewerkers van Coolblue de slogan, 'alles voor een glimlach', iedere dag weer opnieuw waar. Zo'n soort mindset als die Coolblue hanteert, noemen we ook wel een customer-centric approach.
Met een frisse look wil ALDI zijn klanten duiden waarom het slim is om bij ALDI boodschappen te doen. Want slim zijn zit in veel dingen: eenvoudig en snel winkelen, een volle maar betaalbare kar, winkelen zonder keuzestress, etc. Daarom luidt de nieuwe slogan voortaan: 'ALDI, altijd slim'.
Voor elk moment is er een herkenbare en opvallende signing in een specifieke kleur ontwikkeld. Om de nieuwe huisstijl te ondersteunen is de slogan 'mijn buurt, mijn SPAR' vervangen door 'je vindt het bij SPAR'.
Wat zijn goede slogans? Goede slogans combineren vorm en inhoud. De inhoud vertelt in een paar woorden precies wat klanten van je bedrijf kunnen verwachten. De manier van schrijven zorgt dat een slogan blijft hangen, bijvoorbeeld een rijmende of allitererende slogan.
Samen maken we Lidl
Dat is ons motto. Met z'n allen gaan we elke dag voor het beste resultaat. Zo zijn we groot geworden. Inmiddels staat de teller in Nederland al op ruim 440 filialen en we groeien nog steeds.
i'm lovin' it.
VodafoneZiggo en WPP hebben een merkcampagne ontwikkeld voor het Ziggo-merk met als pay-off Enjoy it all. De pay-off vervangt de slogan het plezier van Ziggo.
Het motto om de samenwerking te starten gaf de organisatie haar naam, DE SPAR: 'Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig'. De kruideniers creëerden voordeel door centraal in te kopen en gezamenlijk reclame te maken.
Een slogan is als een kompas dat een merk op koers houdt. Het fungeert als een beknopte samenvatting van wat een merk vertegenwoordigt, en dient als een geheugensteuntje voor klanten. Een gedenkwaardige slagzin heeft de kracht om in slechts enkele woorden een merkverhaal te vertellen .
Spar internationaal
Vandaag: Spar is de voedingsdistributeur met het grootste aantal winkels ter wereld: bijna 16.000 winkels in meer dan 30 verschillende landen. Weetje: De naam 'De Spar' komt van de leuze: “Door eendrachtig samenwerken profiteren allen regelmatig”.
De naam ALDI komt voort uit Albrecht Discount. Onder deze naam gaat Theo Albrecht verder en in 1962 breidt hij verder uit in Noord-Duitsland en sinds 1973 ook in Nederland.
Aldi is volledig eigendom van de familie Albrecht, er zijn geen andere aandeelhouders. Voor zijn overlijden in 2014 was Karl Albrecht volgens de Sunday Times Rich List 2014 de op twee na rijkste Europeaan met een eigen vermogen dat geschat werd op 35 miljard euro. Zijn broer Theo overleed in 2010.
De Duitse supermarktketen Aldi viert deze maand het 40-jarig bestaan in Nederland. In 1973 opende het bedrijf van de gebroeders Karl en Theo Albrecht de eerste vestiging aan de Argonautenweg in Rotterdam. Inmiddels heeft de prijsvechter ruim 500 winkels in ons land en een marktaandeel van zo'n 7,5 procent.
Een slagzin of slogan (Engels, afkomstig uit het Schots-Gaelisch) is een korte tekst die wordt gebruikt voor propaganda of commerciële doeleinden.
Kenmerken van een goede slogan
Een goede slogan is kort, tussen de vier en zes woorden. Een slogan benoemt wat je bedrijf uniek maakt. Een goede slogan doet een belofte: je klant weet wat hij van jouw bedrijf kan verwachten. Positief woordgebruik is belangrijk.
Onder de naam 'Kijkgrijp' opent Kat in 1948 de eerste volledige zelfbedieningswinkel in Nederland. De Kijkgrijp in IJmuiden is in 1955 de eerste echte supermarkt van Nederland.
De Sovjet-Unie (letterlijk "Raden-unie") of kortweg SU, voluit de Unie van Socialistische Sovjetrepublieken (Russisch: Союз Советских Социалистических Республик; Sojoez Sovjetskich Sotsialistitsjeskich Respoeblik) of afgekort USSR (СССР; SSSR), was een marxistisch-leninistische staat in Eurazië.
(afkorting) sciencefiction, verzonnen verhalen over een (verre) toekomst, een verre planeet, een alternatieve tijdlijn en zo meer. De robotverhalen van Asimov zijn SF-verhalen.
Dit wordt samengevat met de nieuwe slogan 'Together We Can'. De opgefriste merkidentiteit met het iconische Vodafone Speechmark-logo en de bekende rode kleurstelling is de komende weken te zien in een nieuwe campagne.
Geschiedenis. De naam Ziggo bestaat sinds de lente van 2008 en verving de afzonderlijke merknamen @Home, Casema en Multikabel. Die drie providers waren eerder al overgenomen door twee durfinvesteerders: Multikabel in 2005, Casema en @Home in 2006. De durfinvesteerders fuseerden de drie bedrijven in 2007.