Meer informatie over verschillende soorten in-app aankopen. Een niet-verbruiksartikel, zoals een upgrade naar een pro-versie, een extra functie in een game of een abonnement, kunt u mogelijk herstellen: Open de app waarmee u het item hebt gekocht. Kijk of er een hersteloptie is.
In de instellingen van een app vind je dan ook vaak een Herstellen-knop, waarmee je eerdere aankopen kunt terugzetten. Deze Herstellen-knop vind je meestal op de pagina waar je ook nieuwe aankopen kunt doen in de desbetreffende app. Soms staat er “Zet aankopen terug” of “Restore purchases“.
In de Play Store en App Store staat bij een app of deze in-app aankopen heeft. Op een Android-apparaat staat dan naast de knop met de prijs of de knop 'Installeren' de tekst 'Biedt in-app-aankopen'. Op een iPhone of iPad staat er 'In-app aankopen' naast de knop met de prijs of de knop 'Download'.
Soms kunnen problemen met in-app-aankopen worden opgelost door het apparaat opnieuw op te starten. Ga als volgt te werk om opnieuw op te starten: Houd de aan/uit-knop op je mobiele apparaat ingedrukt. Tik op Uitschakelen of Opnieuw opstarten (afhankelijk van je apparaat kan deze tekst anders zijn).
Wat doet een aankoopmakelaar? Wanneer heb je een aankoopmakelaar nodig? | Funda
41 gerelateerde vragen gevonden
Hoe weet je of je moet betalen voor een app?
Niet alle apps bieden in-app aankopen. Om te controleren of een app in-app aankopen aanbiedt alvorens u deze koopt of downloadt, zoekt u de app in de App Store. Zoek vervolgens naar 'In-app aankopen' bij de knop met de prijs van de app of bij de knop 'Download'.
Tik op de accountknop of op uw foto of initialen bovenaan het scherm. Tik op 'Aankopen'. Als u 'Delen met gezin' gebruikt, tikt u op 'Mijn aankopen'. Zoek de gewenste app, veeg naar links over die app en tik op 'Verberg'.
Waarom kan ik mijn Google Play saldo niet gebruiken?
Je kunt dit probleem verhelpen door contact op te nemen met je bank en je gegevens te controleren. Meld je vervolgens aan bij je Google-betalingscentrum en controleer onder Betaalmethoden of deze gegevens overeenkomen.
Log in met het account waarmee de app gekocht is. Scroll naar de lijst met Bestelgeschiedenis; zoek de app waarvoor je geld terug wil vragen. Klik rechts van de bestelling op de drie verticale puntjes. Kies voor 'Een teruggave aanvragen'
Iedereen gebruikt z'n smartphone anders. Welke apps je uiteindelijk downloadt, hangt dus enorm af van persoon tot persoon. ... De volgende 6 apps gebruiken wij bijna elke dag:
Waze. Met 130 miljoen gebruikers is Waze een van de populairste navigatie-apps ter wereld! ...
Een abonnement kost 9,99 euro per maand en laat je onbeperkt naar miljoenen nummers luisteren. Ook is het mogelijk om 20.000 nummers uit je eigen collectie in de cloud van Google Play Muziek op te slaan, waardoor je via de app altijd toegang hebt tot deze muziek.
Open de Instellingen-app. Tik op uw naam en tik vervolgens op 'Abonnementen'. Tik op de naam van het abonnement dat u wilt wijzigen. Tik op 'Bekijk alle abonnementen' en volg de instructies op het scherm om uw aankoop te voltooien.
Betaal je online aankopen met KPN Pay. We willen allemaal snel en zonder gedoe betalen. Met KPN Pay kan je veilig en makkelijk betalen in apps en app stores. Zo betaal je alles in één keer via je maandelijkse KPN factuur.