Variateur MULTIVAR van Malossi. Deze sport variateur zorgt ervoor dat het beschikbare vermogen van de motor beter wordt afgegeven. Hierdoor zal de scooter beter accelereren en tevens zal de topsnelheid ligt toenemen. De MULTIVAR variateurs worden door de ingenieurs van Malossi zelf ontworpen en getest.
De polini trekt een stuk harder als de malossi,die rijdt dan ook beter met de sp,de top die ik daarmee haalde was 90 km per uur op een digi teller,niet slecht lijkt me,met de top one rijdt deze zo'n 86 digitaal. De malossi valt wat tegen,minder trekkracht en een lagere top,met beide uitlaten.
Een nokkenas is een belangrijk onderdeel van de motor van een scooter of motorfiets en regelt de timing van de in- en uitlaatkleppen. Een Malossi nokkenas vervangt de standaard nokkenas van je Piaggio scooter en biedt een grotere lift en duur van de kleppen, wat resulteert in een betere luchtstroom en prestaties.
Kortom; de Malossi Multivar is echt een aanrader. Het blok loopt niet alleen mooier, het gaat ook echt sneller.
Variateur MULTIVAR van Malossi. Deze sport variateur zorgt ervoor dat het beschikbare vermogen van de motor beter wordt afgegeven. Hierdoor zal de scooter beter accelereren en tevens zal de topsnelheid ligt toenemen. De MULTIVAR variateurs worden door de ingenieurs van Malossi zelf ontworpen en getest.
Gelukkig is een Malossi vario legaal, tenzij je scooter de maximale snelheid overschrijdt. Een Malossi multivar is dus niet perse ilegaal om te gebruiken, maar wel alsje scooter te snel gaat. Dat is wel iets wat je bereikt met een Malossi vario.
De Malossi Kevlar lang carter V-snaar is een belangrijk onderdeel van de aandrijflijn van je scooter en is verantwoordelijk voor het overbrengen van de kracht van de motor naar de achterwielen. Met de Malossi V-snaar kunt je er zeker van zijn dat uw scooter soepel en efficiënt blijft rijden.
Scherpe nokkenassen zijn een belangrijk onderdeel van krachtige motoren in de motorsport. Ze zorgen voor een grotere klepopening, meer vermogen en koppel en een betere gasrespons. Deze nokkenassen worden gebruikt in racevoertuigen en speciaal aangepaste wegvoertuigen.
Malossi is een toonaangevend merk in de wereld van scooter-tuning, bekend om zijn innovatieve technologieën en hoogwaardige producten. Als je jouw scooter wilt upgraden en de prestaties wilt verbeteren, zijn Malossi-onderdelen de ideale keuze.
Een Malossi multivar vs de Polini hi-speed is een directere vergelijking. Van die twee geef ik de voorkeur aan de multivar. Toen Polini overstapte op de hi-speed leek de kwaliteit gewoon een tandje lager te zijn. En het leek nooit zo duurzaam of er zo goed uit te zien als de afwerking van de multivar.
Beschrijving. De Malossi 80cc cilinder is een hoogwaardige upgrade voor Piaggio / Vespa 4T2V/3V scooters. Deze cilinder is ontworpen om de prestaties van de scooter te verbeteren door de motorverplaatsing te vergroten van 50cc naar 80cc, wat resulteert in een toename van het vermogen en de snelheid.
Het zorgt voor de overbrenging van het motorvermogen naar het achterwiel. Door de variateur regelmatig te controleren en te vervangen, verzeker je jezelf van optimale prestaties en verleng je de levensduur van je scooter. De Polini Vario Hi Speed biedt daarnaast verbeterde prestaties en efficiëntie.
Welk merk variateurrollen is voor mij geschikt? Onze keuze voor a-kwaliteit is het bekende merk Malossi en voor een goed alternatief is MKX een goede keuze! Wanneer je een standaard afstelling hebt zijn de rollen van MKX een prima keuze!
De Malossi ECU 50CC Piaggio E5 5518913B is een geavanceerde Engine Control Unit speciaal ontworpen voor Piaggio en Vespa scooters met Euro 5 iGET motoren. Deze ECU biedt aanzienlijke prestatieverbeteringen, waaronder een hogere topsnelheid en meer trekkracht, wat ideaal is voor zowel snorfietsen als bromfietsen.
Een Malossi Nokkenas Snel is een upgrade voor de nokkenas van de motor van jouw scooter. Door deze nokkenas te vervangen door een Malossi Nokkenas Snel, wordt de openingstijd van de kleppen vergroot en wordt de motor van jouw scooter krachtiger.
Ja. Het aanpassen van de nokkenassen zodat de nokken iets voor of achter staan, zal de prestaties van de motor veranderen. Het vervroegen van de timing zal ervoor zorgen dat de brandstofinlaten eerder open en dicht gaan, wat het koppel bij lage toerentallen verbetert. Omgekeerd zal het vertragen van de nokkenas het vermogen bij hoge toerentallen verbeteren ten koste van het koppel bij lage toerentallen .
Snelle nokkenassen:
Er kan dan meer lucht in de cilinder in stromen. Hiermee wordt vermogenswinst verkregen. Dit principe wordt o.a. gebruikt bij motortuning. Dit noemt men dan 'snelle nokkenassen'.
Met een variator die zo'n verfijning biedt, heeft uw scooter die extra sprint, een consistente schakeling, een groter mechanisch gemak bij hoge snelheden en een constantheid in prestaties die u nog nooit eerder hebt ervaren met de originele variator. Dit is wat de Malossi-technici wilden bereiken.
Als je hem ongeveer 1 centimeter kunt indrukken, is de spanning goed.
Een variator is het voorste, of aangedreven deel van de CVT. Dit is het deel dat de progressie van de variator regelt (de overbrengingsverhouding omlaag forceren, wat hogere snelheid betekent).
Piaggio Luchtgekoeld. 316915. Cilinder 25 / 45 km snel voor de 2-takt motorblokken.
Malossi Multivar legaal op de weg. Malossi heeft de succesvolle Vatiomatik Multivar 2000 nu voor veel voertuigen gehomologeerd. Dus dit kan Malossi Multivar 2000 legaal kan worden gebruikt in het wegverkeer.
Deze Malossi CDI Unit Digitronic is een digitale CDI die direct op de stekkers van de orginele ontsteking past. Bovendien zit er op deze CDI geen toerenbegrenzer zodat de motor ook bij hogere toerentallen een hoger vermogen af kan geven. De CDI is klein en eenvoudig te monteren.