Als de tv "geen signaal" aangeeft, is meestal het probleem dat de tv en de tv ontvanger geen contact met elkaar hebben. De oorzaak hiervan kan zoals Henk2304 ook aangaf, bijvoorbeeld zijn dat de tv op de verkeerde bron ingesteld staat.
Controleer de HDMI- of scartkabel
Probeer daarom eerst het volgende: Controleer of de uiteinden van de kabel aan beide kanten goed zijn aangesloten. Druk de kabel aan beide uiteinden goed aan. Probeer een andere HDMI- of scartaansluiting op de televisie.
Haal de stekkers van je modem en van de tv-ontvanger uit het stopcontact en wacht 10 seconden. Stop eerst de stekker van het modem weer in het stopcontact. Wacht 10 minuten tot het modem weer helemaal opgestart is. Stop daarna de stekker van de tv-ontvanger weer in het stopcontact.
Ziggo E48-32 en Ziggo E48 betekenen dat jouw mediabox mogelijk geen goed signaal ontvangt. Foutcode E48-32 of Foutcode E48 worden op de televisie of op de mediabox weergegeven wanneer het binnenkomende signaal om wat voor reden dan ook verstoord is.
Je kunt E52-32 krijgen wanneer er een kabel beschadigd of onjuist aangesloten is. Ook kun je deze foutmelding krijgen wanneer Ziggo een zenderwijziging heeft doorgevoerd, wanneer er storing is bij Ziggo of wanneer andere apparatuur in de woning zorgt voor een verstoord signaal.
Betekenis foutmelding E48-32
De ontvanger geeft met deze foutmelding aan dat er een probleem met het signaal is. In tegenstelling tot de foutmelding E52-32 betekend dit niet dat er helemaal geen signaal is. Er kunnen meerdere oorzaken zijn waardoor het signaal niet goed wordt ontvangen door de ontvanger.
Als de tv "geen signaal" aangeeft, is meestal het probleem dat de tv en de tv ontvanger geen contact met elkaar hebben. De oorzaak hiervan kan zoals Henk2304 ook aangaf, bijvoorbeeld zijn dat de tv op de verkeerde bron ingesteld staat. meestal dit symbool.
Is je app traag in gebruik, of loopt ie vast? Zet eerst je mobiel of tablet uit en weer aan en kijk of het geluid aan staat. Verwijder de app en installeer m opnieuw. Let op: De oude Interactieve TV app in combinatie met Android 4.2 wordt niet meer ondersteund.
Het tv-signaal kan ook verstoord raken door een stoorzender in huis. Dit zijn vaak apparaten die zelf ook een signaal uitzenden en daarmee het tv-signaal in de weg zitten. Veel voorkomende stoorbronnen zijn: draadloze telefoon, weerstation, babyfoon, draadloze lichtschakelaar, chromecast en zendapparatuur.
Wanneer je ook geen zenders van de publieke omroep ontvangt, ligt het probleem waarschijnlijk bij het tv signaal dat binnenkomt of bij de coax kabel. Controleer of de coax kabel aan beide uiteinden goed is aangesloten en of de kabel nergens beschadigingen toont.
Controleer je hoofdaansluiting. De hoofdaansluiting is het punt waar de Ziggo kabel het pand binnenkomt. Vanaf de hoofdaansluiting wordt het tv-signaal verder verspreid. Als je controleert of het signaal op de hoofdaansluiting in orde is, weet je of de storing van buiten komt of in huis wordt veroorzaakt.
Soms is het verhelpen van de HDMI-verbinding zo eenvoudig als een andere kabel of poort gebruiken. 1 Zorg ervoor dat de HDMI-kabel aan beide uiteinden goed is aangesloten. 2 Probeer een andere HDMI kabel. 3 Sluit je HDMI-apparaat aan op een andere HDMI-poort.
Met Kabel TV kijk je televisie zonder een ontvanger. Je hebt alleen een kabelaansluiting nodig. Wil je meer uit je tv halen, zoals pauzeren en terugkijken, on demand films of series kijken of extra zenderpakketten zoals Movies & Series XL of ESPN Compleet? Kies dan voor een Alles-in-1 pakket.
Als u de fabrieksinstellingen terughaalt, worden alle huidige gegevens en instellingen van het tv-toestel verwijderd (zoals de Wi-Fi-gegevens en gegevens van het bekabelde netwerk, uw Google-account en andere aanmeldgegevens, Google Play en andere geïnstalleerde apps).
Een reset van je televisie lost soms je probleem op wanneer het beeld, het geluid of de instellingen van je tv niet meer werken. Een reset verwijdert wel al je instellingen en geïnstalleerde apps.
Uit welk modeljaar is mijn Samsung Smart TV? Op de achterkant van je Samsung TV is makkelijk te zien uit welk jaar jouw televisie komt. Dat kun je zien aan de middelste letter in het modeltype.
Een coax kabel geheel losgemaakt en vervolgens bij één connector de kern en de buitenkant van de plug verbonden met de twee pennen van een multimeter. Deze op 200 Ohm ingesteld. En keurig, geen contact: Oneindige weerstand. Kern en buitenkant volledig geïsoleerd van elkaar.
Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Een E100 of E100-4 melding verschijnt als de smartcard niet gelezen kan worden door je mediabox of CI+ Module.
Na de hoofdaansluiting splitst het signaal in het tv en internetsignaal. Hiervoor gebruik je verschillende kabels: coaxkabel en internetkabel. Al onze mediaboxen gebruiken een coaxkabel. De Mediabox Next daarnaast ook een internetkabel.
De betaalcode zorgt ervoor dat alleen mensen met wie je de code deelt On Demand films en series kunnen bestellen. Standaard staan beide pincodes op 0000. We leggen je nu uit hoe je deze codes wijzigt. Zo heb je altijd de controle over wat er wel en niet gebeurt met je interactieve ontvanger.