Er is een fout opgetreden.Dit wijst er meestal op dat gegevens op het apparaat moeten worden vernieuwd.
Meestal geeft dit aan dat er informatie op uw apparaat is opgeslagen die vernieuwd moet worden .
Netflix is momenteel niet bereikbaar. Controleer je internetverbinding of ga naar www.netflix.com/support voor meer informatie. Dit wijst meestal erop dat je app moet worden bijgewerkt of dat er een probleem met de netwerkverbinding is opgetreden waardoor het apparaat geen contact kan maken met de Netflix-service.
Kan geen verbinding maken met Netflix. Probeer het opnieuw of ga naar: www.netflix.com/help. Deze fout treedt op wanneer gegevens op je apparaat moeten worden vernieuwd of wanneer Netflix geen verbinding kan maken met Netflix door een netwerkprobleem. Volg de stappen op je apparaat om het probleem op te lossen.
' Dit betekent meestal dat uw app een update nodig heeft of dat er een probleem is met de netwerkconnectiviteit waardoor uw apparaat geen verbinding kan maken met de Netflix-service .
Er is op dit moment geen onderbreking van onze streaming-service.
Dit betekent meestal dat er een netwerkconnectiviteitsprobleem is waardoor uw apparaat geen verbinding kan maken met Netflix . Volg de onderstaande stappen voor probleemoplossing voor uw apparaat om het probleem op te lossen. Openbare netwerken: vraag voor wifi op plekken zoals een café, hotel of school of videoservices zoals Netflix geblokkeerd zijn.
Er is momenteel geen sprake van een onderbreking in onze streamingdienst.
Controleer of je Netflix-account actief is
Dit probleem kan optreden wanneer je Netflix-lidmaatschap niet meer actief of momenteel geblokkeerd is. Voer een van de volgende handelingen uit om het probleem op te lossen: Start Netflix-account opnieuw. Los een betalingsprobleem op.
Het betekent dat Netflix de betaling voor je account niet kan verwerken. Dit kan verschillende oorzaken hebben: Het betaalmiddel bevat mogelijk onvoldoende saldo.Andere lopende afschrijvingen of autorisaties kunnen van invloed zijn op het beschikbare saldo van je kaart.
Netflix bepaalt het huishouden op basis van de locatie waar je inlogt op het platform en het ip-adres dat je televisie (of ander apparaat) gebruikt. Voor gebruik op een andere locatie ontvangt de klant een verificatiecode.
Je ziet misschien de foutcode ui-113 met de melding: Kan geen verbinding maken met Netflix. Probeer het nogmaals of start je thuisnetwerk en streamingapparaat opnieuw.
Deze fout kan optreden wanneer een netwerkprobleem ervoor zorgt dat uw apparaat geen verbinding kan maken met Netflix, of als er een probleem is met de tv-serie of film die u probeert te bekijken .
Als de Netflix-app crasht of wordt gesloten en u teruggaat naar het menuscherm van uw apparaat of naar live televisie, betekent dit meestal dat de gegevens die op uw apparaat zijn opgeslagen, moeten worden vernieuwd.
Ga naar het Netflix-startscherm en ga dan naar links om het menu te openen. Selecteer onderaan Hulp krijgen of Instellingen. Selecteer Contact opnemen of Klantenservice. Uw servicecode is het 6-cijferige nummer dat naast het telefoonnummer staat om ons te bellen.
Deze Netflix foutcode betekent dat er iets mis is met je VPN of DNS verbinding. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.Als dat niet werkt, start je je toestel opnieuw op. En als geen van deze stappen werkt, neem dan contact op met de klantenservice voor verdere hulp of hulp om je probleem op te lossen.
Ga naar de instellingen van je televisie en ga naar software-update. Update je televisie en als het goed is update de televisie ook automatisch de apps.
Vanaf wanneer is Netflix niet meer beschikbaar? Er is nog geen exacte datum genoemd, maar Netflix mikt op eind februari 2024. In oktober 2023 beëindigde Netflix reeds de compatibiliteit met oudere tv-modellen van Samsung, Panasonic en Sony, evenals met PlayStation TV en het PlayStation Vita-systeem.
Let op: Netflix is mogelijk niet meer beschikbaar op sommige tv's en tv-streamingapparaten die vóór 2015 zijn gemaakt . Ziet u uw apparaat niet? Zoek in ons Help Center naar de naam of fabrikant van uw apparaat voor meer informatie. Neem voor meer informatie over apparaatondersteuning contact met ons op of met het bedrijf dat uw apparaat heeft gemaakt.
Ga naar 'Instellingen' of 'Configuratie'. Zoek naar een optie met de naam 'Toepassingen' of 'Toepassingsbeheer'. Selecteer Netflix in de lijst met geïnstalleerde toepassingen. Kies 'Gegevens wissen' of 'Cache legen'.
Als Netflix niet werkt, kan het helpen om het apparaat waarop je Netflix gebruikt opnieuw op te starten. Soms kan een eenvoudige herstart van het apparaat het probleem oplossen. Dus als je merkt dat Netflix niet reageert of vastloopt, probeer dan je apparaat opnieuw op te starten.