Neem voor andere bestellingen, producten en logistieke problemen binnen 90 dagen na de besteldatum contact op met de klantenservice. * Gelieve op de knop "Bevestiging levering" te klikken binnen 6 maanden (vanaf de datum van verzending).
Klacht indienen of actie ondernemen? De verkoper is uw aanspreekpunt. U kunt de verkoper bijvoorbeeld een (online) brief sturen met het verzoek om uw pakket alsnog (in goede staat) te leveren. U kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en uw geld terug te vragen.
In “Mijn Bestellingen”, kunt u een overzicht van uw bestelgeschiedenis en hun status zien. Als UW bestelling is “verzonden”, selecteert u “Volgen” om de huidige status van uw pakket te checken. U kijgt een overzicht van uw recente verzendgeschiedenis van uw pakket.
De geschatte levertijd bedraagt maximaal 10 werkdagen na verzending, welke tot 7 werkdagen na de bestelling plaatsvindt. In totaal zouden de artikelen vanaf het moment van bestellen dus binnen 17 werkdagen bezorgd moeten zijn.
Verzending is namelijk voor risico van de verzender. De webshop (de verzender) heeft een overeenkomst met het postbedrijf. Als je dus niks hebt ontvangen moet de webwinkelier in actie komen.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Controleer de status van je pakket
Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.
Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct wat de status is.
Eindoordeel: hoe betrouwbaar is SHEIN? Hoewel veel mensen te spreken zijn over SHEIN, is de website niet echt betrouwbaar. Je weet vooraf niet of je je bestelling ontvangt, of hij compleet is en hoe de kwaliteit van de kledingstukken is.
De Chinese webshop Shein opent van 23 tot 25 september een pop-up store in Amsterdam. Deze komt te staan nabij het centraal station in de hoofdstad.
Toll-Free Number: (844) 802-2500.
Hoe krijg ik mijn geld terug? Uw aanvraag wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour verwerkt.De restitutie wordt op uw verzoek aan uw SHEIN-portefeuille of de oorspronkelijke betaalrekening overgemaakt.
Kies uw vervoerder uit onze vertrouwde partners (DHL, FedEx, UPS, USPS, Aramex) en uw betalingsmethode (kredietkaart, debetkaart of PayPal). Volg uw zendingen met het trackingnummer. Leun achterover en ontvang uw aankopen binnen enkele dagen bij u thuis.
Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden. Vermeldt de advertentie dat je het artikel moet ophalen? En vraag je als koper toch om het op te sturen? Dan is dit voor eigen risico.
Jaarlijks verdwijnen tienduizenden postpakketten in het niets. Ze raken kwijt of worden gestolen. Met de explosieve groei van het online shoppen groeit ook het aantal verdwenen pakketen snel.
Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is? Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantendienst van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is.
Xu is zijn achternaam, en hij werd in 1984 geboren in de Chinese provincie Shandong. De geheimzinnige oprichter van Shein gaat met de verschillende voornamen Yangtian, Chris en Sky door het leven. In de eerste jaren van deze eeuw houdt hij zich voor het Chinese bedrijf Alldao bezig met SEO: zoekmachineoptimalisatie.
De modegigant werd de afgelopen vier jaar groot via apps als TikTok en Instagram. Daar proberen ze via advertenties en influencers vooral tieners, twintigers en dertigers te overtuigen om te kopen. Klanten die veel kopen, kunnen punten sparen, waardoor ze nog eens korting krijgen op de al lage prijzen.
Het bedrijf produceert zelf geen kleding, dit besteden ze allemaal uit aan fabrieken in de Chinese provincie Guangzhou.
Zendingen worden tegengehouden om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan de export- of importregels van de douane.
Als de Douane vermoedt dat het om illegale goederen gaat, controleert de Douane de inhoud van het pakket. Dit gebeurt in de loods van de koeriersdienst.
In de meeste gevallen betekent de status dan ook dat je zending bij de bezorgdienst is aangekomen en klaar is voor eindaflevering. Deze status blijft staan totdat de postbode aangeeft dat de zending ook daadwerkelijk bezorgd is.
57 procent van de respondenten zegt post te krijgen die niet voor hen bestemd is. Anderen zeggen dat PostNL de post te laat bezorgt (51 procent), op een verkeerd adres (35 procent) of dat hun post kwijtraakt (36 procent).
De afzender heeft de zending al bij ons aangemeld, maar nog niet bij ons afgeleverd óf we hebben hem zelf nog niet gesorteerd. Vaak zie je in track & trace al wel het verwachte bezorgmoment. Houd er rekening mee dat dit nog kan opschuiven!