Waarom wordt een e-mailadres geblokkeerd? De meest voorkomende reden voor een blokkade is dat er binnen 1 uur meerdere e-mails zijn verzonden die een hoge spamscore hebben. Dit betekent dat de e-mails kenmerken hebben van spam, zoals bepaalde trefwoorden of een groot aantal ontvangers.
Als u iemand blokkeert, wordt de e-mail niet meer naar uw postvak verzonden. Als e-mail van een geblokkeerde afzender nog steeds wordt weergegeven in uw Postvak IN, kan de afzender het volgende zijn: Hun e-mailadres wijzigen.
Wanneer je e-mails niet bij de klant aankomen, ligt dit vaak aan een ontbrekend SPF-record, of een e-mailadres waar je dit niet kan instellen. Gmail ziet jouw e-mails dan als onveilig, en zal deze dan blokkeren.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, controleert u uw account: werk uw wachtwoord bij als dit onlangs is gewijzigd. Uw account kan ook tijdelijk worden geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn opgevallen. Meer informatie over het deblokkeren van uw Outlook.com-account.
Berichten die worden verzonden of ontvangen, worden niet afgeleverd.Het contact ontvangt ook geen melding dat het gesprek of bericht is geblokkeerd. Wanneer u een e-mailadres blokkeert in Mail, gaat het naar de prullenbak.
Een herstelverzoek indienen voor je account
Als je de eigenaar van het account bent, kun je een verzoek indienen om weer toegang te krijgen. Log in op je Google-account in een browser, zoals Chrome.Selecteer Bezwaar starten.Volg de instructies.
Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.
Een e-mailadres blokkeren
Wanneer je een afzender blokkeert, komen berichten die deze persoon je stuurt in de map Spam terecht. Open de Gmail-app op je Android-telefoon of -tablet.
Als je een persoon belt die je geblokkeerd heeft hoor je maar één kiestoon gevolgd door de voicemail. Daarnaast kan ook direct de voicemail geactiveerd worden zonder dat deze voorafgaat aan een kiestoon.
Als u een afzender snel aan de lijst met geblokkeerde afzenders wilt toevoegen, klikt u met de rechtermuisknop op een e-mailbericht van die afzender. Wijs in het snelmenu naar Ongewenste e-mail en klik vervolgens op Afzender aan lijst met geblokkeerde afzenders toevoegen.
Waarom worden websites geblokkeerd? Websites worden geblokkeerd wanneer ze een IP-adres detecteren waarvoor de beperkte content niet toegankelijk zou moeten zijn. Uw IP-adres (Internet Protocol) identificeert uw apparaat op internet en onthult uw fysieke locatie.
Als u niet wilt dat gegevens worden gesynchroniseerd met een apparaat, kunt u het apparaat blokkeren.Als u wilt dat de gebruiker opnieuw moet inloggen, kunt u het apparaat verwijderen.
Waarom u bent geblokkeerd en niet kunt inloggen
In de volgende situaties kunt u worden geblokkeerd en kunt u niet inloggen op uw Google-account: De service die u gebruikt om in te loggen, geeft onvoldoende informatie om te bewijzen dat u het echt bent. U logt in vanaf een nieuwe locatie of een nieuw apparaat.
Een gedeactiveerde account of contactpersoon wordt inactief, wat betekent dat deze niet kan worden bewerkt of gebruikt bij het tot stand brengen van nieuwe relaties met andere rijen. Alle relaties die met het gedeactiveerde item zijn gemaakt zijn echter nog steeds beschikbaar.
Als u bij het aanmelden bij uw account een bericht ontvangt dat dit is vergrendeld, komt dit omdat activiteiten in verband met uw account onze Gebruiksvoorwaarden kunnen overtreden.
Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen.Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Klik in het menu Bestand op Offline werken.Schakel het selectievakje Mij vragen bij opstarten in of uit, zodat ik offline of online kan werken en klik vervolgens op OK. Als u het selectievakje uit schakelt, Microsoft Outlook automatisch offline als er geen verbinding met de server beschikbaar is.
Uw berichten worden opgeslagen in de map Verzonden items. Als u de map Verzonden items niet ziet, moet u mogelijk uw Outlook-instellingen wijzigen. U kunt de map Verzonden items vinden in de mappenlijst. Als u meerdere e-mailaccounts hebt in Outlook, heeft elk e-mailaccount een eigen map Verzonden items.