Als de mobiele Outlook-app bij het openen vastloopt, wist u de cache van de browser op uw apparaat. Vervolgens verwijdert u de app en installeert u deze opnieuw.
In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Een IMAP-account instellen in Outlook voor Android
Ga in Outlook voor Android naar Instellingen > Account toevoegen > E-mailaccount toevoegen. Voer e-mailadres is. Tik op Doorgaan. Kies IMAP als u wordt gevraagd een e-mailprovider te kiezen.
Voor Android: Open telefooninstellingen > Toepassingen > Outlook > Zorg ervoor dat Contactpersonen is ingeschakeld. Open vervolgens de Outlook-app en ga naar Instellingen > tik op uw account > tik op Contactpersonen synchroniseren.
Start Outlook opnieuw en schakel de invoegtoepassing uit die het probleem veroorzaakte. Start daarna Outlook opnieuw. Zorg dat u het proces van opnieuw starten-uitschakelen-opnieuw starten uitvoert voor elke invoegtoepassing die oorspronkelijk in Outlook is ingeschakeld.
How to Fix Microsoft outlook App Not Working | Microsoft Outlook Not Opening Problem in Android
34 gerelateerde vragen gevonden
Kan Outlook niet openen op telefoon?
Als de mobiele Outlook-app bij het openen vastloopt, wist u de cache van de browser op uw apparaat. Vervolgens verwijdert u de app en installeert u deze opnieuw.
Stel uw account handmatig in als een IMAP- of POP-account in Outlook. Kies Geavanceerde opties > ik wil mijn account handmatig instellen. Voer uw wachtwoord in en kies vervolgens Verbinding maken. Als de installatie mislukt, kiest u Accountinstellingen wijzigen.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Je ontvangt geen nieuwe e-mail. Je kunt e-mails niet openen of lezen. Je ontvangt de foutmelding 'Account niet gesynchroniseerd' ... Controleer de instellingen van je telefoon of tablet
Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.
Outlook voor Android is geoptimaliseerd voor zowel smartphones als tablets en integreert al je mails, contacten, agenda-afspraken en e-mailbijlagen. Daarnaast kun je snel wisselen tussen accounts en via veegbewegingen je inbox beheren.
Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.
De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw accountinstellingen of neem contact op met uw serviceprovider.
Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.
Als je van internetprovider veranderd of gebruik maakt van een ander WiFi- of 3G-netwerk dan kan het zo zijn dat de instellingen niet meer kloppen. Een mogelijkheid is om het account van de tablet te halen en je opnieuw aan te melden. Mogelijk worden de instellingen dan opnieuw (automatisch) binnengehaald.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.