Waarom telefoonnummer ING?

Waarom is mijn telefoonnummer nodig? Jouw telefoonnummer is nodig wanneer je: Een nieuwe telefoon hebt waar de app nog niet op staat en je bent je wachtwoord van Mijn ING Zakelijk vergeten. Een extra rekening wilt toevoegen in de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe krijg ik telefonisch contact met ING?

Bellen
  1. 020 22 888 88 (Particulier)
  2. 020 22 888 22 (Zakelijk)
  3. Lokaal tarief.
  4. Werkdagen: 08:30 – 17:00.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom belt ING mij?

Je ontvangt een bericht via Whatsapp of sms waarin je wordt gevraagd contact op te nemen met de ING Alarmlijn omdat er iets mis is met je rekening. Het bericht bevat een 06-nummer dat zogenaamd van de ING Alarmlijn is. Maar als je dat nummer belt, krijg je een oplichter aan de telefoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is bellen met ING gratis?

Voor een telefoongesprek met ING betaal je de kosten van je telefonieaanbieder. Ook als je belt vanuit de app met het telefoonnummer van de ING klantenservice.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik de ING app opnieuw activeren?

Ben jij net in het bezit van de nieuwe iPhone 15 of een andere nieuwe telefoon? Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Activeren App met je identiteitsbewijs met NFC-chip | Digitaal bankieren: Hoe werkt het? | ING

21 gerelateerde vragen gevonden

Wat is er aan de hand met de ING app?

Er is op dit moment geen storing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik niet meer in mijn ING app?

Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd?Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik niet meer inloggen op Mijn ING?

Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd

meerdere keren een onjuiste sms-code invoert. We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik de ING bank bereiken?

Call our emergency line on 020 22 888 00 (24 hours a day, 7 days a week).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ING mijn rekening blokkeren?

Mijn rekening is geblokkeerd, waarom is dat? Je Betaalrekening is naar voren gekomen in een onderzoek naar fraude of oplichting. We hebben al je ING-producten geblokkeerd, zoals bijvoorbeeld ook je Betaalpas, Creditcard en/of Zakelijke Rekening.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe weet ik of mijn ING gehackt is?

Wees nog alerter als iemand in een appje of SMS aangeeft ook nog een nieuw telefoonnummer te hebben. Het bericht kan ook van een bekend telefoonnummer, e-mailadres, Facebook- account etc komen. Dit kan 'gekaapt' of 'gehackt' zijn door de oplichters.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je gebeld worden door de ING?

Er zijn oplichters actief die bellen en zeggen van ING te zijn. Zij vragen om geld over te maken. Dat vragen wij nooit. Maak geen geld over, hang op en bel ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe veilig is de ING app?

Of je nu geld overmaakt via Mijn ING, jouw saldo checkt via de app, pint in de supermarkt of een online aankoop doet, het is veilig bij ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik in mijn ING zonder telefoon?

Heb je geen smartphone en ook geen tablet? Dan kun je een scanner aanvragen om mee in te loggen op Mijn ING. Neem telefonisch contact met ons op voor de aanvraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is een servicepunt van de ING?

Servicepunten. Deze servicepunten vind je in winkels in de buurt of bijvoorbeeld de bibliotheek. Je kunt hier terecht voor hulp bij digitaal bankieren en veel andere bankzaken. Voor financieel advies kun je terecht in een van onze kantoren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je chatten met ING?

Je kan tegenwoordig ook chatten met ING. Wel zo makkelijk. Benieuwd hoe het werkt?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Heb je een afspraak nodig bij de ING?

Heb je een vraag over je bankzaken? En wil je langskomen op een ING-kantoor? Maak dan een afspraak.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan je naar de bank zonder afspraak?

Sommige banken werken nog steeds volgens dit principe, bij anderen kan je intussen zonder afspraak terecht. Een gouden raad voor wie langs wil bij zijn of haar bank: check eerst even bij je bank (op de website of telefonisch) hoe dit het beste kan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op febelfin.be

Hoe activeer je internetbankieren ING?

Zo activeer je de app
  1. Dit heb je nodig. Zorg dat je je inloggegevens van Mijn ING weet én je identiteitsbewijs (paspoort, een ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning, een Vreemdelingen Identiteitsbewijs of Nederlands rijbewijs) bij de hand hebt. ...
  2. Volg de stappen in de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik achter mijn ING wachtwoord?

Nieuw wachtwoord aanvragen
  1. Download de Mobiel Bankieren App en kies voor 'Zeker'
  2. Klik vervolgens op 'Verder'
  3. Klik op 'Inloggegevens kwijt?' op het inlogscherm en vervolgens op 'Vraag aan'
  4. Doorloop de stappen en bevestig je nieuwe wachtwoord met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waar vind ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ING?

Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service. Dan Toegang & bevestigen. Daarna Gebruikersnaam Mijn ING. Daar zie je je gebruikersnaam en kun je deze ook wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik mijn ING app opnieuw activeren?

Activeren met je ID niet gelukt?
  1. Activeren met je ID in 3 stappen.
  2. Stap 1 | Log in de app in.
  3. Stap 2 | Scan je identiteitsbewijs of maak er een foto van.
  4. Stap 3 | Stel een mobiele pincode in.
  5. Lukt het niet?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kun je de ING app op meerdere telefoons?

Op die manier kan de bankieren app door meerdere gebruikers worden gebruikt en dat op 1 toestel. Ieder met hun eigen rekening. Bij ING kan dat, vooralsnog, niet: slechts 1 kan de app gebruiken, anderen moeten gebruik maken van hun eigen smartphone, als ze die hebben, of een handscanner.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eu.community.samsung.com

Waarom is mijn ING app geblokkeerd?

Er zijn twee manieren om weer toegang te krijgen tot je app als je je mobiele pincode bent vergeten: Vul 3 keer een verkeerde mobiele pincode in op jouw app. Of misschien heb je dit al wel gedaan? Jouw app is nu geblokkeerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is er een nieuwe versie van de ING app?

Hoe weet ik dat er een nieuwe versie van de app beschikbaar is? Google Play Store.gaan en zoeken op 'ING Mobiel Bankieren'.Als er een update beschikbaar is, zie je 'Werk bij' staan, klik daar dan op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Populaire vragen