De kans is groot dat je e-mailadres terecht is gekomen op een lijst met e-mailadressen die door verschillende spammers wordt gebruikt. Dat verklaart waarom je er steeds meer krijgt. Ze gebruiken allemaal dezelfde lijsten. Net daarom blijf je deze berichten krijgen, ook al heb je een aantal afzenders geblokkeerd.
Ongewenste e-mail beheren
> E-mail boven aan het scherm. Selecteer onder Opties de optie Blokkeren of toestaan. Schakel deze optie in als u ongewenste e-mail niet wilt uitfilteren. Als u deze optie inschakelt, kunt u de andere opties op deze pagina niet gebruiken.
Als u iemand blokkeert, wordt de e-mail niet meer naar uw postvak verzonden.
De berichten van een persoon die u heeft geblokkeerd, worden voor u verborgen in ruimtes en groepsberichten. U kunt berichten die u wilt bekijken, zichtbaar maken. Een persoon die u heeft geblokkeerd, kan nog steeds de berichten lezen die naar de ruimte worden gestuurd.
Stuur kopieën van de spamberichten inclusief de oorspronkelijke headers naar [email protected]. Als uit het onderzoek blijkt dat een van onze abonnees spam of ongevraagde bulk e-mail heeft verstuurd, nemen we passende maatregelen.
Dit wordt veroorzaakt door het grote volume aan verzoeken die we momenteel binnenkrijgen. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Berichten van door jou geblokkeerde adressen komen juist in je map 'ongewenst', omdat je ze geblokkeerd hebt.
Dit zijn de drie voornaamste redenen waarom een e-mail als spam wordt gezien: Je e-mail bevat spamgevoelige woorden.Het e-mailadres dat je hebt aangemaakt, bevat spamgevoelige karakters.Het SPF-record van je domeinnaam staat niet correct ingesteld.
Klik op het tandwielicoon en kies voor Opties, Klik onder Ongewenste e-mail voorkomen op Filters en rapporteren, Kies onder Een filter voor ongewenste e-mail kiezen het niveau van bescherming dat je wilt, en klik dan op Opslaan.
De kans is groot dat je e-mailadres terecht is gekomen op een lijst met e-mailadressen die door verschillende spammers wordt gebruikt. Dat verklaart waarom je er steeds meer krijgt. Ze gebruiken allemaal dezelfde lijsten. Net daarom blijf je deze berichten krijgen, ook al heb je een aantal afzenders geblokkeerd.
Als spam-e-mails je inbox zijn binnengedrongen, kun je in plaats van deze alleen te verwijderen, afzenders blokkeren of filters maken om ervoor te zorgen dat ze niet weer in je inbox terechtkomen. Als je een afzender blokkeert, gaan alle e-mails die vanaf dit adres worden verzonden linea recta naar de spam map.
SPAMfighter Exchange Module, SPAMfighter Mail Gateway en Hosted Spam Filter zijn de meest effectieve en gebruiksvriendelijke Spamfilters om uw medewerkers te beschermentegen spam en phishing-fraude.
Je ontvangt een foutmelding bij het versturen van e-mail
Je kunt geen e-mail versturen omdat er waarschijnlijk spam verstuurd wordt via je e-mailaccount. Uit voorzorg hebben we je account geblokkeerd. Wijzig je wachtwoord om verder misbruik van je account te voorkomen.
Gebruik gewoon onze veilige en snelle e-maildienst en blijf dus je [email protected] gebruiken via Ziggo webmail, of via je mailprogramma met de juiste instellingen.
Als je een contact blokkeert, ziet die gebruiker nog wel de berichten die je verstuurt in een groep waar jullie allebei in zitten en je ziet ook de berichten van het contact in die groep. Neem niet deel aan groepen met mensen waarmee je niet wilt communiceren.
Wanneer je een contact deblokkeert, ontvang je geen berichten, oproepen of statusupdates die het contact naar jou heeft verzonden toen hij of zij geblokkeerd was.
Wanneer iemand jouw nummer heeft geblokkeerd, hoor je dit direct wanneer je probeert te bellen. Je krijgt dan namelijk maar één kiestoon te horen en vervolgens krijg je de voicemail. In sommige gevallen word je zelfs direct doorgestuurd naar de voicemail.
Ziggo mail heeft een automatische spamfilter en plaatst twijfelachtige spam in de spam map en waar zeker van is dat het spam is wordt sowieso al geblokt, 85% van alle mail op het internet is spam, dus er wordt al veel afgevangen.
Ongewenste e-mail, ook wel spam genoemd, in uw Postvak IN is vervelend. Het filter voor ongewenste e-mail in Outlook zorgt ervoor dat berichten die op ongewenste e-mail lijken, in de map Ongewenste e-mail terechtkomen.