Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Waarom kan ik niet meer inloggen op mijn Google-account?
U bent uw beveiligingssleutel verloren. Waarom kunt u niet inloggen? U kunt niet meerdere accounts tegelijk gebruiken U ontvangt een foutmelding dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen U wordt automatisch ingelogd bij een account dat u niet wilt gebruiken De pagina wordt steeds omgeleid.
Soms ziet u een foutmelding over een onjuist wachtwoord wanneer u bij Google inlogt met een app van derden, zoals de Mail-app van Apple, Mozilla Thunderbird of Microsoft Outlook. Als u uw wachtwoord correct heeft ingevoerd en u toch deze foutmelding ziet, moet u de app mogelijk updaten of een veiligere app gebruiken.
U bent een wachtwoord vergeten, uw wachtwoord werkt niet of wat u moet doen als u een probleem hebt met verificatiecodes. U bent de gebruikersnaam vergeten voor de service waarbij u zich aanmeldt, of uw gebruikersnaam is juist, maar u kunt zich nog steeds niet aanmelden.
In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
De cookies die gebruikt worden om aangemeld te blijven zijn verwijderd of corrupt geraakt. Om de aanmeldgegevens te onthouden wordt gebruik gemaakt van cookies. Als je de cookies verwijderd dan kan het systeem deze niet meer gebruiken en zul je opnieuw moeten aanmelden.
Kan je niet inloggen Google kan niet verifiëren dat dit account van jou is?
Als u de optie om te verifiëren niet te zien krijgt, kunt u het volgende doen: Blijf ten minste zeven dagen ingelogd op uw Google-account op uw Android-telefoon. Probeer het dan opnieuw. Meer informatie over hoe u uw account toevoegt op Android.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Als je inlogt in de webmail van jouw mailaccount kan je links onderaan het scherm zien hoeveel ruimte je verbruikt hebt. Je kunt dan controleren of je Prullenbak geleegd moet worden waardoor jouw mailbox weer ruimte krijgt om mails te ontvangen. De button Verwijderen in de webmail werkt niet als de mailbox vol zit.
Een vergeten wachtwoord terughalen kan niet, behalve als het ergens staat opgeschreven. U kunt nog kijken of de browser het wachtwoord heeft onthouden. Is dat niet het geval, dan is er een nieuw wachtwoord nodig. Om dat in te stellen moet u wel bewijzen dat het account echt van u is.
Je kunt e-mails niet openen of lezen. Je ontvangt de foutmelding 'Account niet gesynchroniseerd' De Gmail-app is erg traag. ... Volg deze stappen alleen als de bovenstaande stappen niet hebben gewerkt.
Kan je niet inloggen Zo te zien is deze app niet beschikbaar voor je Google-account?
Tips om problemen op te lossen
U kunt worden geblokkeerd als het apparaat of de locatie die u gebruikt nieuw is. Probeer het opnieuw vanaf een apparaat dat of een locatie die u vaker gebruikt om in te loggen. Log in op uw Google-account op het nieuwe apparaat en probeer het na een week opnieuw.