Waarom kan ik niet inloggen op mijn mail?

Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.one.com

Hoe krijg ik mijn mails weer binnen?

De e-mails zijn mogelijk uit je oude account verwijderd voordat je de import hebt gestart.
...
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Instellingen. Alle instellingen bekijken.
  3. Open het tabblad 'Accounts en import'.
  4. Controleer in het gedeelte 'E-mailberichten en contacten importeren' of je import wordt weergegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik niet meer inloggen op mijn Google-account?

U bent uw beveiligingssleutel verloren. Waarom kunt u niet inloggen? U kunt niet meerdere accounts tegelijk gebruiken U ontvangt een foutmelding dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen U wordt automatisch ingelogd bij een account dat u niet wilt gebruiken De pagina wordt steeds omgeleid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom wordt mijn wachtwoord niet geaccepteerd?

Soms ziet u een foutmelding over een onjuist wachtwoord wanneer u bij Google inlogt met een app van derden, zoals de Mail-app van Apple, Mozilla Thunderbird of Microsoft Outlook. Als u uw wachtwoord correct heeft ingevoerd en u toch deze foutmelding ziet, moet u de app mogelijk updaten of een veiligere app gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik niet meer inloggen op Outlook?

Selecteer het aanmeldingsprobleem.

U bent een wachtwoord vergeten, uw wachtwoord werkt niet of wat u moet doen als u een probleem hebt met verificatiecodes. U bent de gebruikersnaam vergeten voor de service waarbij u zich aanmeldt, of uw gebruikersnaam is juist, maar u kunt zich nog steeds niet aanmelden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Help mijn e-mail werkt niet meer en ik kan niet meer inloggen!

28 gerelateerde vragen gevonden

Waarom kan ik mijn mail niet openen in Outlook?

Stel uw account handmatig in als een IMAP- of POP-account in Outlook.
...
Wis de cache en cookies van uw browser om dit op te lossen:
  • Browsergeschiedenis weergeven en verwijderen in Microsoft Edge.
  • De cache en cookies wissen in Chrome.
  • Cookies en sitegegevens wissen in Firefox.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik mijn Outlook herstellen?

In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom kan ik nergens meer inloggen?

Aanmeldingsproblemen bij websites die een gebruikersnaam en wachtwoord vereisen verhelpen
  1. Cookies voor de website inschakelen.
  2. Geschiedenis voor de betreffende website wissen.
  3. Alle cookies en de buffer wissen.
  4. Add-ons controleren.
  5. Beveiligingstoepassing blokkeert cookies.
  6. Beschadigd cookiebestand verwijderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.mozilla.org

Waarom opnieuw inloggen Mail?

De cookies die gebruikt worden om aangemeld te blijven zijn verwijderd of corrupt geraakt. Om de aanmeldgegevens te onthouden wordt gebruik gemaakt van cookies. Als je de cookies verwijderd dan kan het systeem deze niet meer gebruiken en zul je opnieuw moeten aanmelden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op answers.microsoft.com

Waarom kan ik mijn Gmail niet openen?

Gmail wordt niet geladen
  • Stap 1: controleer of je een browser gebruikt die werkt met Gmail. Meer informatie over de browsers die Gmail ondersteunen.
  • Stap 2: controleer je browserextensies of applicaties. ...
  • Stap 3: wis het cachegeheugen en de cookies van je browser.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn email herstellen?

E-mail terugzetten die uit de map Verwijderde items is verwijderd
  1. Selecteer in het linkerdeelvenster de map Verwijderde items.
  2. Bovenaan de berichtenlijst, selecteert u Items die uit deze map zijn verwijderd herstellen.
  3. Selecteer de items die u wilt terugzetten en kies Herstellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe log ik in op mijn account?

Je Google-account gebruiken om in te loggen bij andere apps of...
  1. Ga naar een app of service die je vertrouwt.
  2. Tik op de inlogpagina op Inloggen met Google, Aanmelden met Google of Deelnemen met Google.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan je niet inloggen Google kan niet verifiëren dat dit account van jou is?

Als u de optie om te verifiëren niet te zien krijgt, kunt u het volgende doen: Blijf ten minste zeven dagen ingelogd op uw Google-account op uw Android-telefoon. Probeer het dan opnieuw. Meer informatie over hoe u uw account toevoegt op Android.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe krijg ik mijn postvak IN weer terug?

Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tabletguide.nl

Hoe kan ik zien of mijn mailbox vol zit?

Als je inlogt in de webmail van jouw mailaccount kan je links onderaan het scherm zien hoeveel ruimte je verbruikt hebt. Je kunt dan controleren of je Prullenbak geleegd moet worden waardoor jouw mailbox weer ruimte krijgt om mails te ontvangen. De button Verwijderen in de webmail werkt niet als de mailbox vol zit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op domein-registreren.nl

Waar vind ik mijn account in de mail?

Je kunt als volgt zoeken naar berichten in Spam en Prullenbak:
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik in het zoekvak bovenaan het scherm op de pijl-omlaag. .
  3. Selecteer Mail & Spam & Prullenbak in het dropdownmenu onder Zoeken.
  4. Geef je zoekgegevens op.
  5. Klik onderaan op Zoeken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn wachtwoord vinden?

Wachtwoorden bekijken, verwijderen, bewerken of exporteren
  1. Open de Chrome-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts van de adresbalk op Meer .
  3. Tik op Instellingen. Wachtwoorden.
  4. Zo kun je een wachtwoord bekijken, verwijderen, bewerken of exporteren: Bekijken: Tik op het wachtwoord dat je wilt bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe wachtwoord herstellen?

Een vergeten wachtwoord terughalen kan niet, behalve als het ergens staat opgeschreven. U kunt nog kijken of de browser het wachtwoord heeft onthouden. Is dat niet het geval, dan is er een nieuw wachtwoord nodig. Om dat in te stellen moet u wel bewijzen dat het account echt van u is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Kan Gmail niet openen op telefoon?

Je kunt e-mails niet openen of lezen. Je ontvangt de foutmelding 'Account niet gesynchroniseerd' De Gmail-app is erg traag.
...
Volg deze stappen alleen als de bovenstaande stappen niet hebben gewerkt.
  • Open de app Instellingen. ...
  • Tik op Apps en meldingen. ...
  • Tik op Gmail. ...
  • Tik op Gegevens wissen. ...
  • Start je apparaat opnieuw op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan je niet inloggen Zo te zien is deze app niet beschikbaar voor je Google-account?

Tips om problemen op te lossen

U kunt worden geblokkeerd als het apparaat of de locatie die u gebruikt nieuw is. Probeer het opnieuw vanaf een apparaat dat of een locatie die u vaker gebruikt om in te loggen. Log in op uw Google-account op het nieuwe apparaat en probeer het na een week opnieuw.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan niet inloggen Google-account Android?

Kan niet inloggen op Google-account op telefoon?
  • Ga na of je telefoonnummer klopt.
  • Zorg ervoor dat je een sterke internetverbinding hebt of dat de telefoon is verbonden met wifi.
  • Ga naar het inlogscherm en selecteer Opnieuw sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl-inloggen.nu

Hoe kan ik inloggen op een ander Gmail account?

Overschakelen naar een ander account
  1. Log op uw computer in bij Google.
  2. Selecteer uw profielafbeelding of initiaal in de rechterbovenhoek.
  3. Selecteer in het menu het account dat u wilt gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe krijg ik mijn oude Outlook weer terug?

Hoe repareert u Outlook
  1. Installeer de Recovery Toolbox for Outlook in Windows.
  2. Start de Recovery Toolbox for Outlook op.
  3. Selecteer een PST-bestand op de eerste pagina van het programma.
  4. Selecteer de modus “Herstelmodus” (Recovery mode).
  5. Bekijk de inhoud van het PST-bestand.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op outlook.recoverytoolbox.com

Kan wachtwoord Outlook niet invoeren?

Hier zijn enkele redenen voor:
  • In de e-mailinstellingen van Outlook is er een parameter die om een wachtwoord vraagt.
  • De Credential Manager (het Aanmeldingsgegevensbeheer paneel) bewaart een onjuist Outlook-wachtwoord;
  • Het gebruikte Outlook- profiel is beschadigd;
  • Er is een probleem met de netwerkconnectiviteit;

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op outlookpassword.recoverytoolbox.com

Hoe kan ik inloggen op Outlook?

Aanmelden bij de webversie van Outlook
  1. Ga naar de aanmeldingspagina voor Microsoft 365 of Outlook.com.
  2. Voer het e-mailadres en het wachtwoord voor uw account in.
  3. Selecteer Aanmelden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Populaire vragen