Waarom kan ik niet inloggen op KPN Webmail?

Krijgt u een foutmelding bij het inloggen op uw KPN webmail? Dan heeft u naar alle waarschijnlijkheid een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord ingevuld. Bedenk hierbij altijd goed dat uw gebruikersnaam het email adres is en het wachtwoord voor uw KPN webmail anders is dan het wachtwoord voor de Mijn KPN omgeving.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providerhulp.nl

Kan KPN Webmail niet openen?

Gebruik je de juiste instellingen?
  • Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen.
  • Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen.
  • Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen.
  • Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Hoe log ik in op KPN Webmail?

Zo voeg je een e-mailadres toe
  1. Ga naar KPN Webmail.
  2. Klik op 'E-mailaccount toevoegen' (links in het menu)
  3. Log in met de gebruikersnaam en wachtwoord* van het e-mailadres dat je toevoegt.
  4. Als wij de e-mail aanbieder kennen, vullen we de juiste instellingen alvast in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Kan geen mail meer ontvangen KPN?

In eerste instantie zijn een aantal uitgaande mailservers uit bedrijf genomen en in tweede instantie staat KPN niet meer toe dat u met een niet KPN e-mailadres e-mail verstuurt. Meer informatie vindt u op de website van KPN. Gebruikt u een KPN e-mailadres, dan dient u de uitgaande KPN mailserver aan te passen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op interwijs.nl

Hoe open ik mijn Webmail?

  1. Open je webbrowser en benader de URL. Iedere webmail omgeving is de benaderen via de volgende URL: webmail. ...
  2. Log in met het volledige e-mailadres en wachtwoord. Je komt dan op het inlogscherm, hier vul je het volledige e-mailadres en wachtwoord in. ...
  3. Gebruik de webmail.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op realhosting.nl

Instellen e-mail | POP/IMAP & SMTP

39 gerelateerde vragen gevonden

Hoe krijg ik mijn mails weer binnen?

De e-mails zijn mogelijk uit je oude account verwijderd voordat je de import hebt gestart.
...
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Instellingen. Alle instellingen bekijken.
  3. Open het tabblad 'Accounts en import'.
  4. Controleer in het gedeelte 'E-mailberichten en contacten importeren' of je import wordt weergegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waar kan ik inloggen met info@ Mail?

Inloggen op Mijn account kan door op de website van Mijndomein rechtsboven op Mijn account te klikken.
...
  1. Voer uw e-mailadres in.
  2. Voer het wachtwoord in dat bij uw e-mailadres hoort.
  3. Klik op Log in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl-inloggen.nu

Waarom werkt mijn mail niet meer?

Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.one.com

Waarom kan ik geen mails meer ontvangen?

Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op edpnet.be

Wat is webmail van KPN?

Met Webmail kun je e-mail op het internet lezen en versturen zonder een e-mailprogramma. Je kunt dus op iedere PC met een internetverbinding je e-mail lezen en versturen, ook in het buitenland.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Is KPN mail IMAP of POP3?

KPN gebruikt imap als protocol voor je email. Met onderstaande instellingen synchroniseer je makkelijk je KPN emails tussen je computer, laptop, smartphone & tablet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mailconfig.nl

Wat is het verschil tussen webmail en email?

Omdat het een website betreft, kunt u uw e-mail op iedere computer, met een internetverbinding, lezen en beantwoorden. Omdat webmail op een mailserver werkt, staan de e-mails die u ziet, op de mailserver. Een e-mailprogramma zoals Outlook staat op uw computer geïnstalleerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op interwijs.nl

Wat is de IMAP server van KPN?

IMAP (beveiligd):

Server: imap.kpnmail.nl. SSL: aanvinken. Poort: SSL/TLS poort 993. Gebruikersnaam: KPN e-mailadres.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Waarom kan ik mijn mail niet openen op mijn telefoon?

Je kunt e-mails niet openen of lezen. Je ontvangt de foutmelding 'Account niet gesynchroniseerd'
...
Volg deze stappen alleen als de bovenstaande stappen niet hebben gewerkt.
  • Open de app Instellingen. ...
  • Tik op Apps en meldingen. ...
  • Tik op Gmail. ...
  • Tik op Gegevens wissen. ...
  • Start je apparaat opnieuw op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Is KPN ID hetzelfde als MijnKPN?

Via KPN ID (MijnKPN) kunnen alle gegevens van het abonnement worden ingezien, zoals het abonnementsnummer en de pincode van Interactieve TV.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Kan geen verbinding maken met de server IMAP?

Controleer of de IMAP server en poort correct zijn. De meeste IMAP poorten zullen 993 of 143 zijn. Controleer of de server voldoet aan de technische vereisten voor verbinding via IMAP en SMTP. Het kan zijn dat uw IT-team alleen bepaalde IP-adressen toestaat om verbinding te maken met uw inbox.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op knowledge.hubspot.com

Kan geen verbinding maken met de server mail?

Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik mijn email herstellen?

E-mail terugzetten die uit de map Verwijderde items is verwijderd
  1. Selecteer in het linkerdeelvenster de map Verwijderde items.
  2. Bovenaan de berichtenlijst, selecteert u Items die uit deze map zijn verwijderd herstellen.
  3. Selecteer de items die u wilt terugzetten en kies Herstellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom synchroniseert mijn mail niet?

Synchronisatieproblemen met mobiele apparaten oplossen

Selecteer uw telefoon in de lijst met verbonden mobiele apparaten en selecteer vervolgens Verwijderen. Selecteer Opslaan. Schakel uw mobiele apparaat volledig uit. Start uw mobiele apparaat na een paar seconden opnieuw op en synchroniseer met uw postvak.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom is mijn e-mailadres ongeldig?

Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Wat is synchroniseren van e-mail?

Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Waarom krijg ik geen mail binnen op mijn tablet?

Als je van internetprovider veranderd of gebruik maakt van een ander WiFi- of 3G-netwerk dan kan het zo zijn dat de instellingen niet meer kloppen. Een mogelijkheid is om het account van de tablet te halen en je opnieuw aan te melden. Mogelijk worden de instellingen dan opnieuw (automatisch) binnengehaald.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tabletguide.nl

Wat is mijn webmail?

Webmail is het lezen en versturen van e-mail zonder een software programma. Je logt overal ter wereld via je internet browser in op een afgesloten e-mail gedeelte (webmail) en je kunt, mits toegestaan door je internet- of e-mailprovider, vanaf daar in je e-mailbox komen. Dus online je mails lezen en versturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op onlinewebmailinloggen.nl

Hoe kan ik KPN mail instellen?

  1. Inkomende server: pop.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 995 invullen.
  2. Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen.
  3. Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen.
  4. Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen.
  5. Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Hoe inloggen met ander account?

Overschakelen naar een ander account

Log op uw computer in bij Google. Selecteer uw profielafbeelding of initiaal in de rechterbovenhoek. Selecteer in het menu het account dat u wilt gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Populaire vragen