U kunt Word, PowerPoint en de webversie van OneNote gebruiken om uw document te converteren naar een PDF-bestand. Selecteer Bestand > Afdrukken > Afdrukken (in PowerPoint selecteert u een van de drie indelingen). Selecteer in de vervolgkeuzelijst onder Printer de optie Opslaan als PDF en selecteer vervolgens Opslaan.
Deze fout kan optreden wanneer de Inhoudsopgave-pagina een andere afdrukstand heeft dan de inhoud. Ons technische team werkt aan een fix. Ondertussen kunt u een van de volgende tijdelijke oplossingen proberen: Ga in het Word-document naar Bestand > Afdrukken en kies de optie Microsoft Print to PDF.
Mogelijk moet u uw bewerkingssoftware bijwerken, uw opslaginstellingen wijzigen of een online PDF-converter gebruiken .
Zorg ervoor dat de aangepaste paginagrootte correct is ingesteld in uw Word-document . Open hiervoor uw Word-document, ga naar het tabblad 'Lay-out' of 'Pagina-indeling' en selecteer 'Grootte'. Stel uw paginagrootte in op de gewenste aangepaste grootte. Ik heb het gedaan. Alles is in orde voor de conversie naar PDF.
Waarom kan ik geen PDF opslaan? Omdat de PDF-auteur lokaal opslaan heeft uitgeschakeld wegens beveiliging, auteursrechtbescherming of andere redenen. Als u de PDF wilt opslaan, neemt u contact op met de auteur en vraagt u deze om lokaal opslaan in te schakelen.
Als u het document wilt converteren zonder een kopie op te slaan, selecteert u Info en selecteert u vervolgens Converteren. Als u een nieuwe kopie van het document wilt maken in Word 2016 modus, selecteert u Opslaan als en kiest u vervolgens de locatie en de map waarin u de nieuwe kopie wilt opslaan.
Het PDF-bestand wordt geconverteerd naar tekst en u kunt vervolgens de tekst kopiëren en in uw Office-document plakken. Zie PDF-inhoud bewerken in Word voor meer informatie. Klik op Invoegen > Object in de groep Tekst. In Outlook klikt u in de hoofdtekst van een item, zoals een e-mailbericht of een agendagebeurtenis.
Tik op het tabblad Bestand op Afdrukken.Als dit nog niet is geselecteerd, tikt u in de vervolgkeuzelijst op Opslaan als PDF en vervolgens op Opslaan.Tik op Opslaan.
Dit probleem kan om verschillende redenen optreden: U hebt een ongeldige of niet-actieve internetverbinding. Er zijn PDF-bestanden bij ExportPDF ingediend die groter zijn dan 100 MB (deze limiet geldt alleen voor ExportPDF). Het bestand heeft een niet-ondersteunde bestandsindeling.
Als je alleen een voorbeeld van een pdf kunt bekijken, kan het zijn dat je het bestand niet kunt bewerken omdat het machtigingsniveau op 'alleen-lezen' staat ingesteld. Een manier om dit te omzeilen is door de pdf van Adobe Acrobat naar een andere toepassing zoals Microsoft Word te exporteren.
Automatisch opslaan is alleen beschikbaar als u een actief Microsoft 365-abonnement hebt. Hebt u geen abonnement? Haal het meeste uit Office met Office 365. Het bestand heeft een oudere bestandsindeling, bijvoorbeeld .
Klik op het bureaublad met de rechtermuisknop op het installatiebestand en klik op Eigenschappen. Schakel op het tabblad Compatibiliteit het vakje Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren: uit en klik op OK.
Download het PDF-bestand en open het in Adobe Acrobat of Acrobat Reader. Klik met de rechtermuisknop (Windows) of met Command +klik (macOS) op de koppeling naar het PDF-bestand om het contextmenu te openen. Kies de gewenste optie voor opslaan of downloaden voor uw browser: (Chrome, Edge, Firefox) Koppeling opslaan als.
Als de beveiligingsinstellingen van het document zijn gewijzigd. In dat geval moet u het document eerst opslaan om het automatisch opslaan van documentwijzigingen opnieuw in te schakelen.
Een van de redenen waarom ze zo populair zijn, is dat PDF's de opmaak van documenten kunnen behouden, waardoor ze beter deelbaar zijn. Het voordeel is ook dat ze er op elk apparaat hetzelfde uitzien. Als u de nieuwsbrief als PDF-bestand deelt, kunt u ervoor zorgen dat iedereen deze kan bekijken zoals u van plan was.
Met de Google Documenten-app voor Android kun je zowel Google-documenten als Microsoft Word®-bestanden maken, bekijken en bewerken.