Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Post.NL. Post.NL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link. Indien de status na twee dagen nog niet is veranderd mag je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder en zoeken het uit.
Meestal binnen één tot twee werkdagen. Na de verwerking in ons sorteercentrum zorgen wij ervoor dat het pakket zo snel mogelijk aankomt in jouw regio en met de bezorger onderweg gaat!
De tijd die het kost om een pakket te bezorgen nadat het is verzonden vanuit het sorteercentrum kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren. In de meeste gevallen kunnen klanten echter verwachten dat hun pakket binnen 1-5 werkdagen na het bereiken van deze status aankomt.
Je pakket ligt maximaal zeven dagen in de DHL Pakketautomaat. Daarna gaat het pakket retour naar de afzender.
Er zijn verschillende redenen waarom uw pakket vast kan zitten: het kan verloren zijn, beschadigd zijn of er kan een probleem zijn met het USPS-trackingsysteem . Vaker echter, kan het drukke postkantoor uw pakket kwijt zijn geraakt of verkeerd hebben gelabeld. Gelukkig kan het meestal worden gevonden als u het probleem meldt.
Vervoerdersfaciliteiten zijn niet veilig voor het grote publiek, en daarom staan vervoerders niet toe dat u pakketten ophaalt bij een vervoerdersfaciliteit , zelfs niet als deze zich heel dichtbij u bevindt. Sommige vervoerders stellen u echter in staat om het pakket te "onderscheppen" door het om te leiden naar een verkooppunt of postkantoor om het op te halen.
Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Post.NL. Post.NL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.
Vloerverwarming Store kan uw bestelling snel en betrouwbaar bij een DHL Parcelshop laten leveren. De meeste kleine pakketen kunt u zelf afhalen bij een DHL Parcelshop waar en wanneer het u uitkomt.
DHL sorteert pakketten alleen in de avond/nacht. Je pakket wordt naar verwachting de eerstvolgende avond gesorteerd, waardoor de nieuwe verwachte leverdatum een werkdag opschuift.
Voor DHL zijn de maximale standaardafmetingen van een pakket: 120 × 60 × 60 centimeter. Een pakket mag maximaal 31,5 kilo wegen. Wil je een pakket versturen dat groter, langer of zwaarder is? Dan kun je kiezen voor DHL Europlus Pallet.
Zodra een pakket bij een faciliteit is aangekomen, wordt het gescand en gesorteerd voor de volgende fase van de reis . Dit kan betekenen dat het op een bezorgwagen wordt geplaatst voor lokale bezorging of wordt overgedragen aan een andere vervoerder voor transport over lange afstanden.
In een sorteercentrum komt de binnengekomen post op de afdeling Opzetterij terecht.Daar worden de zakken post leeggestort in de SOSMa's, de Schift- Opzet en StempelMachines.
Dit betekent dat uw pakket het centrale sorteercentrum heeft verlaten en nu onderweg is naar u of naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt .
Veelgestelde vragen over levertijden
Pakketten kunnen om verschillende redenen vastzitten. Vertragingen bij de douane zijn een veelvoorkomende boosdoener bij internationale zendingen. Andere factoren zijn onvolledige adresgegevens, verkeerd geplaatste verzendlabels of weergerelateerde verstoringen.
Als een zending op "in afwachting van data" staat, heeft de sorteerautomaat nog niet alle zendingsgegevens verwerkt.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket.
Avondlevering. Van maandag tot en met zaterdag levert DHL eCommerce ook in de avond aan huis, tussen 18.00 en 22.00 uur.
Verwerkt bij depot. Pakket is ontvangen bij depot, maar is nog niet gescand op een bestelwagen voor levering aan koerier . Houd er rekening mee dat het langer duurt voordat de tracking is bijgewerkt. Hubtrailer via sorteerder. Pakket is gescand in de hub en gescand op de trailer die onderweg is naar het depot.
We hebben 16 enorme sorteercentra en 131 DHL CityHubs verspreid over het land. Pakketten kunt u versturen en ontvangen bij ruim 5.000 DHL ServicePoints.
Als je pakket in track en trace deze status heeft, hebben wij je pakket nog niet ontvangen van de verzender, of moet deze nog worden gescand. Hou track en trace of de Mijn DHL app in de gaten. Als je pakket is gesorteerd, krijg je direct bericht.
Deze status geeft niet per se een probleem met de verzending aan, maar geeft eerder aan dat de verzending de beoogde bestemming niet kan bereiken . Maar het kan ook worden veroorzaakt door problemen zoals douane-inspecties, onjuiste of onvolledige bestemmingsadressen, rechten en belastingen, en meer.
Hoi Dennis, afhalen bij het sorteercentrum is niet mogelijk, daar kunnen ze namelijk niet 1 zending er tussen uit gaan halen.
Nadat uw pakket bij een sorteercentrum aankomt, kan het daar een paar uur of meerdere dagen blijven. Deze tijdspanne is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de door u gekozen verzendmethode, de werklast van het centrum en het aantal beschikbare werknemers.
Veelgestelde vragen Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Neem contact op met onze klantenservice per e-mail, telefoon of stel een vraag aan onze chatbot. Ben je klant bij DHL Express? Dan kun je ook terecht bij jouw contactpersoon.
wat is een postsorteerder? Een postsorteerder zorgt ervoor dat de post naar de juiste ontvanger gaat. Als postsorteerder werk je bij de sorteermachine, die de post vliegensvlug sorteert op stad, wijk en straat.