Sinds een ruimere tijd problemen wanneer wij via KPN de apps Netflix, Videoland en NPO gebruiken. Voornamelijk wanneer er tussen de apps gewisseld wordt. De apps starten niet op, of het is niet mogelijk om iets af te spelen. In dit geval moet de ontvanger een aantal keer gereboot worden om het weer werkend te krijgen.
Ook als je al een Netflix account hebt, kan je Netflix bij ons bestellen. Ga naar MijnKPN en voeg Netflix toe aan je KPN abonnement.Activeer je Netflix account daarna met je huidige Netflix gegevens. We zetten je account automatisch over.
Kan geen verbinding maken met Netflix. Probeer het opnieuw of ga naar: www.netflix.com/help. Deze fout treedt op wanneer gegevens op je apparaat moeten worden vernieuwd of wanneer Netflix geen verbinding kan maken met Netflix door een netwerkprobleem. Volg de stappen op je apparaat om het probleem op te lossen.
Als Netflix niet werkt, kan het helpen om het apparaat waarop je Netflix gebruikt opnieuw op te starten. Soms kan een eenvoudige herstart van het apparaat het probleem oplossen. Dus als je merkt dat Netflix niet reageert of vastloopt, probeer dan je apparaat opnieuw op te starten.
Controleer of je Netflix-account actief is
Dit probleem kan optreden wanneer je Netflix-lidmaatschap niet meer actief of momenteel geblokkeerd is. Voer een van de volgende handelingen uit om het probleem op te lossen: Start Netflix-account opnieuw. Los een betalingsprobleem op.
Nee, Netflix ondervindt momenteel geen problemen. Als u zich buiten de VS bevindt, ga dan naar https://support.netflixcom/s/contactsupport.
Er is op dit moment geen onderbreking van onze streaming-service.
Het delen van je Netflix-account buiten je eigen huishouden, is sinds mei 2023 niet meer toegestaan. Een enkel Netflix-account en bijbehorende profielen zijn dus alleen bestemd voor bewoners binnen je eigen huishouden.
Op Netflix-compatibele tv's vind je de Netflix-app in het hoofdmenu of beginscherm.Als je tv een app store heeft, kun je naar Netflix zoeken om te zien of de app beschikbaar is. Opmerking:Soms moet je je apparaten bijwerken om de Netflix-app te zoeken en te installeren.
Start uw router opnieuw op : vaak kan het opnieuw opstarten van uw router uw internetverbinding vernieuwen en tijdelijke storingen oplossen. Beperk netwerkverkeer: andere apparaten op uw netwerk gebruiken mogelijk bandbreedte-intensieve applicaties, waardoor de bandbreedte die beschikbaar is voor Netflix wordt verminderd.
Netflix is momenteel niet bereikbaar. Controleer je internetverbinding of ga naar www.netflix.com/support voor meer informatie. Dit wijst meestal erop dat je app moet worden bijgewerkt of dat er een probleem met de netwerkverbinding is opgetreden waardoor het apparaat geen contact kan maken met de Netflix-service.
Log in op je Netflix-account.Selecteer Abonnement wijzigen. (Als je Abonnement wijzigen niet ziet, kun je contact met ons opnemen.) Opmerking: Als je account is geblokkeerd, kun je het abonnement pas wijzigen nadat de blokkering is opgeheven.
"Je kunt in principe je account gebruiken op verschillende locaties. Om je account te kunnen blijven gebruiken, ook buitenshuis, moet je eigenlijk minstens één keer per maand verbonden zijn met het primaire IP-adres. Als je langer dan een maand weg bent, kun je aangeven dat je tijdelijk ergens anders bent.
De toeslag voor zo'n extra lid is 3,99 euro per maand en komt dan bovenop de maandelijkse kosten voor Netflix van 11,99 euro (kijken op twee schermen) of 15,99 euro (vier schermen). De 'extra leden' kunnen op één apparaat Netflix kijken en kunnen maar één profiel hebben.
We gebruiken gegevens zoals IP-adressen, apparaat-ID's en accountactiviteit om te bepalen of een apparaat dat op je account is ingelogd, deel uitmaakt van je Netflix-huishouden. We verzamelen geen gps-gegevens om de exacte locatie van je apparaten te bepalen.
Wil je je Netflix-account delen met iemand anders buiten jouw huishouden, dan heb je dus twee opties: een profiel overzetten naar een andere persoon (deze persoon moet dan gaan betalen) of betalen voor een extra gebruiker.Dit kost dan €3,99 per maand extra.
Vanaf wanneer is Netflix niet meer beschikbaar? Er is nog geen exacte datum genoemd, maar Netflix mikt op eind februari 2024. In oktober 2023 beëindigde Netflix reeds de compatibiliteit met oudere tv-modellen van Samsung, Panasonic en Sony, evenals met PlayStation TV en het PlayStation Vita-systeem.
Log in op netflix.com. Selecteer rechtsboven of -onder in de browser het pictogram Meer . Selecteer rechtsboven of -onder in het scherm het castpictogram . Selecteer je computer in de lijst met beschikbare apparaten om Netflix naar je tv te casten.
Open de app Instellingen. Tik op Systeem > Systeemupdate. Controleer op beschikbare updates en installeer deze.
Samsung Smart TV: Open de Smart Hub en ga naar “Toepassingen”. Zoek Netflix, selecteer “Opties” en vervolgens “Verwijderen”. Om opnieuw te installeren, ga je terug naar de Smart Hub Store, zoek je naar Netflix en installeer je Netflix.
Het betekent dat Netflix de betaling voor je account niet kan verwerken. Dit kan verschillende oorzaken hebben: Het betaalmiddel bevat mogelijk onvoldoende saldo.Andere lopende afschrijvingen of autorisaties kunnen van invloed zijn op het beschikbare saldo van je kaart.
Omdat we steeds nieuwe series en films toevoegen en productfuncties introduceren, kunnen onze abonnementen en prijzen veranderen. We kunnen abonnementen en prijzen ook aanpassen in antwoord op lokale marktwijzigingen, bijvoorbeeld plaatselijke belastingen of inflatie.