Waarom doen sommige zenders het niet?

Controleer eerst of de kabels nog goed zijn aangesloten. Heb je een HD-recorder met twee kabels, verwissel dan de coaxkabels en test ofje beeld krijgt als je naar een zender zapt. Controleer ook of de connectoren op de kabels goed zijn aangedraaid. Deze moeten aan beide kanten goed zijn aangedraaid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op canaldigitaal.nl

Waarom storen sommige zenders?

Voorbeelden zijn storing door het signaal van zendmasten voor digitale ethertelevisie (Digitenne), digitale etherradio (DAB+) of het 4G signaal tussen zendmast en smartphone. Storing kan optreden wanneer u niet goed afgeschermde aansluitmaterialen zoals kabels, stekkers, splitters of wandcontactdozen gebruikt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kabelkeur.nl

Kan niet alle zenders ontvangen Ziggo?

Je ziet de melding 'Zender niet toegankelijk' op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Het bijwerken van je smartcard is gelukkig binnen 5 minuten geregeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat moet je doen als de tv geen signaal heeft?

Controleer de HDMI- of scartkabel

Probeer daarom eerst het volgende: Controleer of de uiteinden van de kabel aan beide kanten goed zijn aangesloten. Druk de kabel aan beide uiteinden goed aan. Probeer een andere HDMI- of scartaansluiting op de televisie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Hoe krijg je zenders op je tv?

Voor Android TV-modellen:
  1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
  2. Selecteer Instellingen.
  3. Kies Channel Set-up (Zender instellen).
  4. Kies Digital Set-up (Digitale installatie).
  5. Selecteer Digital Tuning (Digitaal afstemmen).
  6. Kies Digital Auto Tuning (Digitale automatische programmering).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op sony.nl

Geen signaal op sommige zenders? Zo los je het op! - Klantenservice

15 gerelateerde vragen gevonden

Kan geen zenders vinden?

Wat te doen wanneer er geen zenders of alleen analoge zenders worden gevonden
  1. Controleer de signaalsterkte en -kwaliteit. ...
  2. Controleer de netwerkfrequentie en netwerk-ID. ...
  3. Stel [Digitale zender] (Digital channel) in op Aan. ...
  4. Wijzig de grootte van de frequentiestappen. ...
  5. Reset de tuner.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op philips.nl

Waarom kan mijn tv geen zenders vinden?

Wanneer je ook geen zenders van de publieke omroep ontvangt, ligt het probleem waarschijnlijk bij het tv signaal dat binnenkomt of bij de coax kabel. Controleer of de coax kabel aan beide uiteinden goed is aangesloten en of de kabel nergens beschadigingen toont.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Wat betekent No Signal op tv?

De melding “No signal” kan worden veroorzaakt doordat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Je kunt het invoerkanaal van de tv wijzigen door op de afstandsbediening van de tv-ontvanger te drukken op de toets onder de 7 (een vierkantje met een pijltje er in).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Wat kan tv signaal verstoren?

Het tv-signaal kan ook verstoord raken door een stoorzender in huis. Dit zijn vaak apparaten die zelf ook een signaal uitzenden en daarmee het tv-signaal in de weg zitten. Veel voorkomende stoorbronnen zijn: draadloze telefoon, weerstation, babyfoon, draadloze lichtschakelaar, chromecast en zendapparatuur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kabelnoord.nl

Kan geen Nederland 1 2 en 3 Ziggo?

Ziggo heeft de doorgifte van deze sd kanalen gestopt, maar laat daar op de eigen pagina's niets over los. Waardoor we voor info naar andere partijen moeten. Dit is een overzicht van enkele veel gebruikte decoders die vanaf vandaag niet meer bruikbaar zijn om naar NPO 1, NPO 2 en NPO 3 te kunnen kijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Waarom storing sommige zenders Ziggo?

Je tv of mediabox heeft dan problemen om uit alle verschillende frequenties de juiste er uit te pakken en dan kan er storing ontstaan. Deze storing herken je dan aan: Blokken en strepen op één of meerdere kanalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waarom geen SBS6 op Ziggo?

Als binnen de Ziggo Go app gaat naar Instellingen en daarna Mijn Tv-zenders, zie je dan Verberg alles staan of Selecteer alles? Wanneer je Selecteer alles ziet staan, is SBS6 (en misschien nog andere zenders) niet aangevinkt. Je kunt dan naar die zender(s) gaan om aan te vinken of je tikt op dat Selecteer alles.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op community.ziggo.nl

Heeft Ziggo zenders veranderd?

De nieuwe zenders vervangen de zenders Extreme Sports Channel, CBS Reality en Pebble TV. Deze zenders, onderdeel van de Movies & Series XL en TV Zenders Plus pakketten (en in het geval van Pebble TV ook het Kids-pakket), zendt Ziggo vanaf 30 juni niet meer uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vodafoneziggo.nl

Is er storing bij Kabel Noord?

Op dit moment zijn er geen werkzaamheden gaande in ons netwerk. Actuele werkzaamheden worden ook door ons op Twitter en Facebook gezet. Volg ons via @Kabelnoord en www.facebook.nl/kabelnoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kabelnoord.nl

Is er onderhoud bij Ziggo?

Ziggo werkt voor je. Ons netwerk heeft onderhoud nodig. Onze monteurs maken dan bijvoorbeeld ruimte voor meer HD-kanalen of sneller internet. Soms merk je daar iets van, dit kan dan helaas niet anders.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Wat is een AOP Ziggo?

AOP staat voor abonnee overname punt. Dit is de aansluiting in huis waarop de groene coax kabel van de wijkkast is aangesloten. Dit punt wordt ook wel de hoofdaansluiting genoemd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kabelnl.nl

Hoe kan ik een coax kabel testen?

Laten we de stappen doorlopen.
  1. Vind je hoofdaansluiting. De hoofdaansluiting kan op verschillende plekken zitten. ...
  2. Meet de afstand naar je tv of mediabox. Meet hoeveel meter kabel je nodig hebt tussen de hoofdaansluiting en je tv. ...
  3. Haal splitters of verdelers tijdelijk los. ...
  4. Test: sluit je tv of mediabox rechtstreeks aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ziggo.nl

Waarom krijg ik blokjes op mijn tv?

Je wil natuurlijk televisie kunnen kijken zonder verstoringen. Soms kun je blokken of strepen te zien krijgen doordat het signaal te zwak is, andere keren ligt dit aan externe apparaten. Extra apparatuur kan het signaal namelijk verstoren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op delta.nl

Hoe meet je een coax kabel door?

Een coax kabel geheel losgemaakt en vervolgens bij één connector de kern en de buitenkant van de plug verbonden met de twee pennen van een multimeter. Deze op 200 Ohm ingesteld. En keurig, geen contact: Oneindige weerstand. Kern en buitenkant volledig geïsoleerd van elkaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op providerforum.nl

Kan geen zenders zoeken Samsung tv?

Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eu.community.samsung.com

Wat is een gecodeerd kanaal?

Als je de melding "gecodeerd signaal" of "geen rechten" krijgt, betekent dit meestal dat je niet het juiste abonnement hebt om de zender te bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op canaldigitaal.nl

Wat betekent No Signal?

Beeldscherm van de pc geeft 'no signal' aan

Ophopingen van stof op de chips en onderdelen van het moederbord kunnen ervoor zorgen dat je computer niet of slecht functioneert.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.ccm.net

Welke frequentie digitale tv?

Analoge, Digitale Televisie en Internet Downstream

Voor het doorgeven van deze diensten wordt de frequenties 118-862MHz gebruikt. Voor ieder kanaal die een dienst gebruikt wordt er 8Mhz frequentiebreedte gebruikt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coaxkabelwinkel.nl

Hoe krijg ik zenders op mijn Samsung tv?

Je Samsung tv installeren in 13 stappen
  1. Stap 1: Voordat je begint.
  2. Stap 2: verbind je tv met de SmartThings app.
  3. Stap 3: test de afstandsbediening.
  4. Stap 4: selecteer land of regio.
  5. Stap 5: check de aansluitingen.
  6. Stap 6: stel de zenders in.
  7. Stap 7: verbind de tv met internet.
  8. Stap 8: meld je aan met je Samsung account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Hoe herstel ik mijn smartcard?

Tip 3 – Smartcard bijwerken
  1. Doe de smartcard, met de gouden chip naar beneden, terug in de digitale ontvanger en wacht tot je de E19-4 of E19 melding weer te zien krijgt.
  2. Log in op Mijn Ziggo.
  3. Ga naar producten.
  4. Zoek het smartcardnummer van de smartcard waar je problemen mee hebt en klik op 'zenders en pincode herstellen'

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op storingen.help

Populaire vragen