Waarom activeert Mijn ING app niet?

Heb je de laatste versie van de app? Als een app geen updates krijgt, wordt de beveiliging ervan niet vernieuwd. Daarom zorgen we dat oude app-versies op enig moment niet meer werken. Update je app daarom regelmatig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom doet mijn ING app het niet meer?

Zet je app op een nieuwer toestel

Dan is je toestel te oud. Maar misschien heb je nog een andere telefoon of een tablet die wel geschikt is. Op een geschikt toestel kun je de nieuwste versie van onze app wel installeren. Dan kun je daarmee inloggen, bevestigen en al je bankzaken doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe ING app opnieuw activeren?

Activeren met je ID niet gelukt?
  1. Activeren met je ID in 3 stappen.
  2. Stap 1 | Log in de app in.
  3. Stap 2 | Scan je identiteitsbewijs of maak er een foto van.
  4. Stap 3 | Stel een mobiele pincode in.
  5. Lukt het niet?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is er aan de hand met de ING app?

Er is op dit moment geen storing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom opnieuw ING app activeren?

Ben jij net in het bezit van de nieuwe iPhone 15 of een andere nieuwe telefoon? Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Dwars: Jay baalt dat zijn ouders zijn bankrekening controleren

19 gerelateerde vragen gevonden

Kan je de ING app opnieuw installeren?

Ga naar de App Store of Google Play.Zoek op 'ING' en selecteer 'ING Bankieren'.Druk op download of installeer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik de app activeren?

Apps opnieuw installeren of weer aanzetten
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. Tik bovenaan op Geïnstalleerd. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn ING app updaten?

Zo doe je een softwareupdate voor Android (Samsung, Huawei, LG)
  1. Klik op 'Instellingen' op je smartphone op tablet.
  2. Klik op 'Over deze telefoon'
  3. Klik op 'Systeem updates'
  4. Klik op 'Controleren op updates'
  5. Als er een nieuwe update beschikbaar is, dan zie je deze hier staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe activeer je internetbankieren ING?

Eerste keer inloggen op Mijn ING
  1. Ga naar ing.nl. Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven. ...
  2. Log in. Dat doe je met je gebruikersnaam en het wachtwoord die je eerder per post hebt gekregen. ...
  3. Wijzig je tijdelijke wachtwoord. Bedenk een nieuw wachtwoord dat moeilijk te raden is. ...
  4. De Mobiel Bankieren App activeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom moet ik mij identificeren ING?

met je telefoon of tablet. Omdat je hierbij zowel je telefoon/tablet als je identiteitsbewijs in eigen hand hebt, weten we zeker dat jij het bent die de app activeert. Zo kunnen criminelen nog moeilijker misbruik maken van jouw gegevens.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe identificeren ING app?

Volg de volgende stappen: Ga naar tabje service (rechtsonder in de mobiele app)Klik de chat open. Chat het volgende: 'Identificeren'

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe ING app installeren?

Download de app
  1. Download. Download via de App Store of Play Store.
  2. Activeer. Houd je debetkaart en ING-kaartlezer bij de hand.
  3. Configureer. Volg de instructies in de ING-banking app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.be

Kun je de ING app verwijderen?

Verwijder de app van je mobiele telefoon. Vul 3 keer een verkeerde mobiele pincode in. Log in op Mijn ING (internetbankieren) en kies voor 'Mobiel Bankieren' onder 'Mijn gegevens en instellingen'. Je ziet een overzicht van je toestel(len) en kun je de app eenvoudig blokkeren door te kiezen voor de optie 'Blokkeren'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kun je de ING app op meerdere telefoons?

Op die manier kan de bankieren app door meerdere gebruikers worden gebruikt en dat op 1 toestel. Ieder met hun eigen rekening. Bij ING kan dat, vooralsnog, niet: slechts 1 kan de app gebruiken, anderen moeten gebruik maken van hun eigen smartphone, als ze die hebben, of een handscanner.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op eu.community.samsung.com

Hoe krijg je gebruikersnaam en wachtwoord ING?

Nieuw wachtwoord aanvragen
  1. Download de Mobiel Bankieren App en kies voor 'Zeker'
  2. Klik vervolgens op 'Verder'
  3. Klik op 'Inloggegevens kwijt?' op het inlogscherm en vervolgens op 'Vraag aan'
  4. Doorloop de stappen en bevestig je nieuwe wachtwoord met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat is het verschil tussen mijn ING en de app?

Internetbankieren met Mijn ING en de Mobiel Bankieren App

Je kunt je geldzaken regelen op je computer, op je tablet of je smartphone. Op de computer gebruik je daarvoor Mijn ING.Op je tablet of smartphone gebruik je de onze app. In beide zie je het saldo van je Betaalrekening, je spaarrekening of lening.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe activeer ik de ING scanner?

Ik heb meerdere Mijn ING Zakelijk abonnementen, heb ik dan ook meerdere scanners nodig?
  1. Klik op 'Activeer scanner'
  2. Log in met je Mijn ING Zakelijk gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Klik bij 'ING Scanner' op ' Activeren. '
  4. Volg de instructies op het scherm.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kun je nog bankieren zonder internet?

Bankieren zonder internet

Wilt u echt niet via internet bankieren, dan kunt u nog terecht bij de bekende grootbanken. Deze banken hebben een kantorennetwerk, daar kunt u naartoe om betaal- en spaarrekeningen te openen en te beheren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vanspaarbankveranderen.nl

Hoe kan ik inloggen op ING zonder app?

Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl

Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat moet je doen als je een app niet kan installeren?

Algemene stappen om dit probleem op te lossen
  1. Je wifi- of mobiele internetverbinding checken.
  2. Check je opslagruimte.
  3. Check op Android-systeemupdates.
  4. De Google Play Store sluiten en opnieuw openen.
  5. Je apparaat opnieuw opstarten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom app niet beschikbaar?

Als je je app niet kunt vinden op bepaalde Android-apparaten, is het mogelijk dat die apparaten niet worden ondersteund of worden uitgesloten door je app. Meer informatie over hoe je de ondersteunde en uitgesloten apparaten voor je app bekijkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Is de app van ING veilig?

Of je nu geld overmaakt via Mijn ING, jouw saldo checkt via de app, pint in de supermarkt of een online aankoop doet, het is veilig bij ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat gebeurt er als je je niet kan identificeren?

Laat u geen geldig identiteitsbewijs zien als de politie of toezichthouder daar om vraagt? Mogelijk neemt die persoon u dan mee naar het politiebureau voor onderzoek naar uw identiteit.U kunt ook een boete krijgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Waarom lukt ID scannen niet?

Vrijwel alle moderne Android smartphones (Android versie 6 of hoger) en iPhones (model 7 of hoger met versie iOS 13.2.3 of hoger) hebben dit. Als je smartphone geen NFC-lezer heeft dan kan je op dit moment de ID-check niet uitvoeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op volgjezorg.nl

Populaire vragen