De bestedingslimiet van uw rekening is bereikt. U hebt per ongeluk een verkeerd type creditcard, een verkeerd nummer of een verkeerde vervaldatum geselecteerd toen u de bestelling plaatste. Er stonden streepjes of spaties in het rekeningnummer, die niet konden worden herkend.
Controleer of je Apple Pay kunt gebruiken: Neem contact op met de kaartverstrekker om te zien of deze Apple Pay ondersteunt. Werk bij naar de nieuwste versie van iOS, watchOS, macOS of visionOS. Je apparaat moet Face ID, Touch ID of Optic ID hebben of er moet een toegangscode op zijn ingesteld.
Je creditcard kan geweigerd worden door drie mogelijke redenen: de instellingen voor je rekening en kaart, onvoldoende saldo, of onjuiste informatie. Het kan zijn dat je creditcard niet ingesteld is voor online betalingen. Controleer je bank om te bevestigen of dit kan.
Mogelijk heb je een onbetaalde bestelling. Lees hoe je een onbetaalde bestelling betaalt. Neem contact op met je financiële instelling. Mogelijk moet je je financiële instelling vragen om internationale aankopen op je bankpas of creditcard toe te staan.
In de fysieke Apple Stores kun je betalen met Apple Pay, creditcard, pinpas, contant geld en Apple Store-cadeaubonnen. Het is dus niet mogelijk om met iDEAL te betalen. Dat is logisch, omdat iDEAL een online betaalmethode is. Net zoals het in de online Apple Store niet mogelijk is om contant te betalen.
Als je net bent begonnen met het gebruiken van je kaart via Apple Pay of Google Pay, kunnen je kaartbetalingen worden geweigerd als de kaartautorisatie niet is gelukt. Als er onvoldoende geld op je rekening staat bijvoorbeeld, of als je kaart geblokkeerd is.
Betaaldienst iDeal wordt overgenomen, naam verandert over enkele jaren. De betaaldienst iDeal komt in buitenlandse handen. De Nederlandse dienst wordt samen met zijn technologieleverancier Payconiq overgenomen door het European Payments Initiative.
Als uw betaling is geweigerd met Apple Pay bij het afrekenen in een winkel, kan het zijn dat er een slechte verbinding was tussen uw Apple-apparaat en de contactloze terminal . Om een soepele betaling te garanderen, moet u de bovenkant van uw apparaat op de terminal houden en wachten tot deze aangeeft dat de betaling is geaccepteerd.
Zorg ervoor dat in-app aankopen zijn toegestaan op je apparaat. Herstart het apparaat. Als er aankoopkosten bij je in rekening zijn gebracht en je de aankoop toch niet kunt herstellen, neem je contact op met de ontwikkelaar van de app voor ondersteuning. Je kunt ook een probleem melden bij Apple.
Meest voorkomende oorzaken van een mislukte creditcardbetaling: Er is niet genoeg krediet beschikbaar of de maximale kredietlimiet is bereikt. De bank van de creditcard heeft een fraudewaarschuwing op je kaart laten zetten. Het kaartnummer, de vervaldatum, het adres of de veiligheidscode is onjuist ingevoerd.
Uw kaart kan om verschillende redenen worden geweigerd: de kaart is verlopen; u hebt uw kredietlimiet overschreden; de kaartuitgever ziet verdachte activiteiten die kunnen wijzen op fraude; of een hotel, autoverhuurbedrijf of ander bedrijf heeft uw kaart geblokkeerd (of gereserveerd) voor het geschatte totaalbedrag van uw rekening.
Om voor een gewone creditcard in aanmerking te komen, moet je minimaal 1.150 euro netto per maand verdienen. Dat minimumbedrag geldt ná aftrek van woonlasten en eventuele andere belangrijke kosten zoals alimentatie. Hou je minder over dan 1.150 euro, dan kun je in principe geen creditcard aanvragen.
Neem contact op met uw kaartuitgever om te zien of ze Apple Pay ondersteunen . Werk bij naar de nieuwste versie van iOS, watchOS, macOS of visionOS. Controleer of u Face ID, Touch ID, Optic ID of een toegangscode op uw apparaat hebt ingesteld. Controleer of u zich in een ondersteund land of regio bevindt.
Een betaalkaart of creditcard toevoegen op je iPhone
Als je problemen ondervindt bij het toevoegen van een kaart, neem dan contact op met je kaartuitgever. Tik op 'Vorige kaarten' om een kaart toe te voegen die je eerder hebt gebruikt. Tik op 'Betaalkaart' of 'Creditcard' om een nieuwe kaart toe te voegen.
Apple Pay is een betaalmethode waarbij je je betaalpas of creditcard van Rabobank koppelt aan je Apple Wallet op je iPhone, iPad of Apple Watch. Het werkt hetzelfde als contactloos betalen met je betaalpas en creditcard, maar dan betaal je met je iPhone, iPad of Apple Watch.
Antwoord: Als u problemen ondervindt bij het doen van in-app aankopen, controleer dan of in-app aankopen niet is uitgeschakeld op uw iPad . Open Instellingen > Schermtijd en selecteer vervolgens Inhouds- en privacybeperkingen. Tik op iTunes & App Store-aankopen en tik vervolgens op In-app aankopen en zorg ervoor dat deze is ingesteld op "Toestaan".
Dit zijn mogelijke redenen: - Er was een storing in de verbinding tussen de bank en de handelaar. - Er liep iets fout met uw bevestiging. Controleer of u de juiste Easy Banking-code invulde en of u de stappen met de kaartlezer juist hebt uitgevoerd.
De bestedingslimiet van uw rekening is bereikt. U hebt per ongeluk een verkeerd type creditcard, een verkeerd nummer of een verkeerde vervaldatum geselecteerd toen u de bestelling plaatste. Er stonden streepjes of spaties in het rekeningnummer, die niet konden worden herkend.
Als een betaalkaart die je gebruikt met Apple Pay wordt geweigerd of niet werkt wanneer je een aankoop probeert te doen, controleer je of je kaart geschikt is voor gebruik met Apple Pay. Ga op je apparaat naar de Wallet-app of naar de instellingen voor Wallet en Apple Pay: Open de Wallet-app op je iPhone.
Dit antwoord geeft aan dat de kaartuitgevende bank de transactie om onbekende redenen afwijst . Het antwoord geeft niet per se aan dat er een probleem is met de kaart; het geeft echter wel aan dat de bank deze transactie niet zal goedkeuren.
We accepteren de volgende creditcards: Visa, Mastercard en Maestro. Plaats je bestelling en kies voor betaling met creditcard. Vul het creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC – code in.
Mobiel Bankieren
Er is op dit moment geen storing.
Waarom verdwijnt iDEAL? Vorig jaar werd iDEAL overgenomen door een andere partij: European Payments Initiative (EPI). Zij zijn bezig met een volledig nieuw betaalsysteem door heel Europa, genaamd Wero. Verder is de huidige versie van iDEAL verouderd en voldoet deze niet meer aan de toekomstige eisen van de EPI.